این روز که در آن سال: Hima داس برنده 400m طلا زیر 20 سال قهرمانی جهان

Sتار اسپرینتر Hima داس تبدیل به یک نام خانگی در 12 جولای 2018 هنگامی که او برنده 400m طلا در زیر 20 IAAF قهرما

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

Sتار اسپرینتر Hima داس تبدیل به یک نام خانگی در 12 جولای 2018 هنگامی که او برنده 400m طلا در زیر 20 IAAF قهرمانی جهان که سال. Hima شد اولین بار هندی برای برنده شدن در یک مسیر مدال طلا در هر بین المللی دیدار خواهد کرد.

دنبال NewsGram در Quora فضا برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

Hima یاد می شود روز یکشنبه و توییتی تصویری از مسابقه گفت: "هرگز فراموش 12 جولای 2018 در تامپره, فنلاند, وقتی که من برای اولین بار هند به برنده مدال طلا در 400 متر در جهانی U-20 دو و میدانی قهرمانی. کاملا باور نکردنی لحظه آن بود. دوباره با تشکر از شما مربیان دو و میدانی فدراسیون هند, ورزش, قدرت, هند, من خانواده و دوستان و طرفداران برای حمایت خود را."

On this day: Hima wins historic U-20 World Championship gold
وزیر ورزش Kiren Rijiju همچنین ادای احترام به Hima با به tweeting تصویری از فینال. Wikimedia Commons

وزیر ورزش Kiren Rijiju همچنین ادای احترام به Hima. "در این تاریخ 12th جولای در 2018, Hima دس اسکریپت تاریخ با تبدیل شدن به اولین زن هندی به نفع خود طلا در IAAF جهانی زیر 20 ساله های دو و میدانی قهرمانی زمانی که او مسجل نقطه بالا در زنان 400m نهایی مسابقه در تامپره, Finand. او در حال تمرین و کار بسیار سخت" Rijiju توییتی همراه با تصویری از فینال.

همچنین بخوانید: کودکان به ندرت انتقال Covid-19 مدارس می توانند با بازگشایی در پاییز: محققان

Hima رفته به رسمیت شناخته شده به عنوان یکی از مهمترین استعدادهای هند در دو و میدانی. در سال 2018 در بازی های آسیایی, او موفق به کسب دو مدال طلا و یک نقره. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن