این سازمان خیریه کمک به کودکان بی خانمان در طول بیماری همه گیر کوروناویروس

بر اصرار برخی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد جلسه ای برگزار شد به بحث در مورد COVID 19 که تولید هیچ نتیج

توسط ABDOOSNEWS در 13 اردیبهشت 1399
UNO
بر اصرار برخی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد جلسه ای برگزار شد به بحث در مورد COVID 19 که تولید هیچ نتیجه ای. Pixabay

توسط N. S. Venkataraman

در حالی که جامعه جهانی متزلزل است مداوم COVID-19 بحران و بسیاری از دولت ها در حال تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس, یک سازمان است که به نظر می رسد آشکار در نزدیکی سکوت در COVID-19 موضوع است که سازمان ملل متحد Organisaion (UNO).

سازمان بهداشت جهانی (WHO) یک بال اونو شده است به طور گسترده ای متهم از انجام این مسئولیت در پیش اخطار جهان در مورد COVID 19 بحران است. W H O است با انتقاد و تمسخر و برخی از کشورها حتی سرزنش آن را برای "سایه" چین با پیدا کردن گسل با چین برای به اشتراک گذاری اطلاعات با جهان با توجه به گسترش ویروس در چین در ماه نوامبر / دسامبر 2019.

در حال حاضر چین ادعا می کند که آن را تقریبا عاری از ویروس است اما نمی مراقبت به اطلاع جهان به آنچه به عنوان استراتژی آن به تصویب رسید. بیشتر چین اجازه داده است و نه هر کشور در جهان به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که به دیدار ووهان و بازرسی شرایط وجود دارد.

در صورت چنین بحران جدی است که حق تقاضا است که این تیم باید مجاز به بازدید از منطقه آلوده به طوری که آن را می توانید تکامل آن را توصیه به نفع جامعه جهانی.

نه چین است و مجاز است که به بازدید ووهان نه که خواستار چنین بازدیدکننده داشته است.

از سوی دیگر زمانی که چین به تازگی افتتاح شده در بازار است که می تواند یک منبع از ووهان ویروس است که گسترش در سراسر جهان و چند کشور ابراز نگرانی چین از تصمیم برای باز کردن, مرطوب, بازار جای تعجب است که پشتیبانی چین تصمیم به باز کردن آن را در بازار.

سوء ظن در مورد نقش و صلاحیت که در حال حاضر بسیار مشهود در سراسر جهان و رئیس جمهور تهمت است و هیچ جایگزین دیگری نسبت به برداشت از صندوق حمایت به W H O برای آن مشکوک مشکوک نقش.

WHO
سازمان بهداشت جهانی (WHO) یک بال اونو شده است به طور گسترده ای متهم از انجام این مسئولیت در پیش اخطار جهان در مورد COVID 19 بحران است. Wikimedia Commons

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین به روز رسانی از سراسر جهان!

آنچه بدتر است این است که دبیر کل اونو حمایت کرده است که به رغم از چه کسی شکست به forewarn جهان در مورد ووهان بحران است.

دبیرکل سازمان ملل متحد نمی مراقبت به ارائه هر گونه دلیل یا توضیح موضع خود در حمایت از چه کسی است.

در این بیانیه از سازمان ملل متحد است که در بازدید با تحقیر توسط بسیاری از کشورها به عنوان چیزی جز یک تکه کاغذ.

امروز جهان را درک نمی کند که چرا ویروس های توسعه یافته در ووهان و چرا از آن به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است.

قطعا وجود دارد یک مورد قوی برای سفارش بین المللی پرس و جو در مورد ووهان ویروس بحران به دلیل که بسیاری از کشورها مجبور شده اند به اعلام مستند اقتصاد جهان دچار بزرگ شدن میلیاردها نفر از مردم در کشورهای مختلف شغل از دست داده اند و جهان است که با تهدید منفی رشد اقتصادی در دوره های آینده.

بر اصرار برخی از اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد جلسه ای برگزار شد به بحث در مورد COVID 19 که تولید هیچ نتیجه ای. در چنین شرایطی بسیاری از مردم تعجب که آیا شورای امنیت سازمان ملل متحد / اونو تبدیل به صرف بحث فروم است که می تواند بدون تعیین کننده نتایج به نفع جامعه جهانی.

شورای امنیت در اونو تبدیل به یک موردی از پنج کشور عضویت در شورای امنیت سازمان ملل با حق وتو قدرت برای هر عضو در حالی که کشورهای پیشرفته مانند ژاپن و آلمان و کره جنوبی و پرجمعیت کشور مانند هند هستند و نه عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد.

در حالی که پنج عضو دائم شورای امنیت انتخاب شدند پس از پایان جنگ جهانی دوم این پنج عضو خود شده اند این منبع درگیری و جنگ در جهان در چندین نوبت در گذشته پس از پایان جنگ جهانی دوم است.

آلمان و ژاپن که مارک به عنوان خائنانی پس از جنگ جهانی دوم در حال حاضر بیشتر متعهد به صلح از پنج عضو دائم شورای امنیت ، برای انجام بسیار مورد نیاز در سراسر جهان پرس و جو در ووهان بحران اونو به گرفتن ابتکار عمل.

خواهد UNO در این قانون ، آن است که بسیار تردید در حال حاضر ساختار اونو.

این زمان در حال حاضر به اصلاحات در شورای امنیت سازمان ملل متحد /UNO و دوباره این سازمان به آن نقش مفید.

Coronavirus
امروز جهان را درک نمی کند که چرا ویروس های توسعه یافته در ووهان و چرا از آن به سرعت در حال گسترش در سراسر جهان است. Pixabay

که انجام چنین بازسازی ورزش برای UNO?

بدیهی است که دبیر کل سازمان ملل برای بازی در یک نقش فعال و با ابراز نگرانی خود را و ایجاد تصویر خود را به عنوان وجدان دروازه بان جهان تقاضا برای بازسازی اونو باید شروع از دفتر دبیر کل سازمان ملل متحد.

اگر این اتفاق شد انتخاب فرد برای دبیرکل سازمان ملل متحد ارسال باید انجام شود با مراقبت بیشتری بر اساس اخلاقی و معنوی و اعتبار جهانی ایستاده از فرد است.

همچنین بخوانید: اکثر مادران دارای استرس بیشتر در مورد مطابق با اصول بهداشتی: نظرسنجی

از امروز هیچ نشانه ای وجود دارد که از جمله توسعه را در UNO. در هر صورت همه گفته و انجام داده, از آن روشن است که پس از COVID 19 در بهترین حالت اونو در حال حاضر شکل و ساختار می تواند باقی می ماند تنها به عنوان یک لوازم آرایشی و بهداشتی در باشگاه و جلسه فروم دادن هیچ امیدی برای ظهور یک جهان صلح و آرامش.

زمان آن است که جامعه جهانی باید درک کند که اونو تبدیل به یک شکست بدن و COVID 19 بحران برجسته این شکست بیشتر از همیشه قبل از.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب