سرقت از پنج حیوانات از باتلاقی تعجب باغ شامل 'سفیر' مار هرا

مایکل براون فورت مایرز اخبار-مطبوعاتانتشار: 10:32 AM EDT Jun 18, 2020کسی که به سرقت برده سه مارها و دو لاکپشته

توسط ABDOOSNEWS در 29 خرداد 1399

کسی که به سرقت برده سه مارها و دو لاکپشتهای همه حیوانات نجات از باتلاقی تعجب باغ در بونیتا اسپرینگز بین شنبه شب و یکشنبه صبح.

در حالی که سرقت به تنهایی ناراحت مقامات در حال حاضر بسته شده, طبیعت, پارک, یک حیوان خاص, Hera, نادر, دانلود فیلم albino red-tailed بوا عنوان یک حیوان سفیر در باغ واقعا تاثیر ساخته شده است.

هرا است "اصلی مار استفاده می شود برای آموزش و پرورش است. او شده است در هر رویداد مسحور و همه از محلی توسعه آموزشی" گفت: Leslie تنومند, متصدی در تعجب باغ که مشغول به کار بود با مار بوا برای 3 سال است. "هرا دوستانه و مهربان. او محبوب ترین حیوانات سفیر" Stout گفت.

توماس Hecker, مدیر عامل شرکت واندر باغ پس از سال 2016 گفت: Hera شده است ویژه حیوانات در سال و تا زمانی که او تا به حال هیچ ایده که او وارد شدند.

قفل به حیوانات محوطه قطع شد و پس از ورود غیر قانونی و هرا دوم red-tailed بوا یک توپ اژدها و دو Russiantortoises گرفته شد.

متصدی در بر داشت قفل شکسته شده در نزدیکی ایگوانا سبز محوطه اضافی برش قفل از خزندگان درب سمت چپ دروغ گفتن بر روی زمین.

حیوانات گرفته شده است به ارزش حدود 1500 دلار.

Hecker گفت: سرقت در آنچه او به عنوان یک طوفان کامل" از خزندگان منطقه شده بود tented برای بخور و برخی از مارها شده بود نقل مکان کرد.

او افزود که پیشرفت در حال ساخته شده بودند در برخی از مناطق و همراه با بخور, زمینه نداشتند خود را به طور منظم دولت و به احتمال زیاد آسیب پذیر تر است.

"ما کمی antsy," Hecker گفت. "ما می خواهم بسته شده است برای چند ماه قرار نیست برای باز کردن تا سپتامبر است."

تعجب باغ مقامات گفت: تمام حیوانات نجات و تسلیم شد به مرکز.

از آنجا که بسیاری از ظاهر عمومی, Hera که بسیار متمایز نشانه گذاری شده است در تلویزیون محلی پخش و برجسته در بسیاری از مقالات و رسانه های اجتماعی از جمله اینکه بر روی جلد بنیتا بنر.

هر کسی که شده است به سایت احتمالا دیده می شود و یا حتی برگزار شد هرا.

"هرا چیز بی ارزش است" Hecker گفت. "او یک حیوان سفیر. او بسیار دوستانه به هیچ وجه او را به شما نیش می زنند."

توپ یا royal python گرفته شده در نظر گرفته شده است یک حمله مستعد خزنده. این گونه می شود نام خود را از گرايش به حلقه در از یک توپ که وحشت زده یا ناراحت.

Hecker گفت: تعجب می کنم که باغ متفاوت است از یک باغ وحش منظم است که در آن فراهم می کند تجربه همهجانبه.

"هر کسی می تواند آن را انجام دهد," او گفت:. "تغذیه فلامینگو برای یک دلار. و ما با حیوانات مانند هرا."

گزارش پلیس واصل شد شنبه با لی شهرستان کلانتر بخش و تحقیقات در جریان است.

Hecker وجود دارد گفت: دوربین های امنیتی در پارک اما بسیاری از آنها مشخص شده است.

اگر چه او گفت که هیچ کدام گرفتار مشکوک یا مظنون چند دوربین های امنیتی را پوشش گند چادر در زمان شکستن و دیگر فیلم در حال بررسی است.

Hecker گفت: چیزی شبیه به این اتفاق افتاده است در تعجب باغ.

هر کسی با اطلاعات از دست رفته حیوانات باید تماس کلانتر در 239-477-1000 یا جلو جنایت در 1-800-780-راهنمایی (8477). تمام تماس گیرنده ناشناس باقی خواهند ماند و خواهد بود واجد شرایط برای پاداش نقدی. راهنمایی نیز ممکن است به صورت آنلاین در www.southwestfloridacrimestoppers.com یا در P3Tips نرم افزار تلفن همراه.

اتصال با آخرین اخبار خبرنگار مایکل براون: MichaelBraunNP (Facebook), @MichaelBraunNP (توییتر) و یا mbraun@news-press.com.

روزنامه نگاری مهم است. حمایت خود را مهم است. مشترک شدن در اخبار مطبوعات.

در مورد زمین های باتلاقی تعجب باغ

باتلاقی تعجب باغ واقع شده است و در 27180 پیر 41 جاده در بونیتا اسپرینگز و آن را باز روزانه از 9-5. تاریخی گیاه شناسی جنگل ویژگی های نمایشگاه از نجات پرندگان و خزندگان. نکات برجسته شامل فلامینگو صورتی, رایگان, رومینگ peafowl, تمساح, پیاده روی از طریق aviary, رنگ ارغوانی روشن و پروانه غرفه تعاملی lorikeet غرفه لاک پشت و لاک پشت نمایشگاه و فروشگاه هدیه. پذیرش 12 دلار برای بزرگسالان 10 دلار برای سالمندان 65+ و $7 برای کودکان 3-12. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس 239-992-2591 و یا بازدید www.wondergardens.org



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن