داستان شجاعت و فداکاری

ادی دیویس پیاده گذشته مراسم تجلیل از در راه خود را به پسرش جرمی قبر درگذشت از سوء استفاده از مواد مخدر 17 جولا

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1399
Money, Families, Institutions
ادی دیویس پیاده گذشته مراسم تجلیل از در راه خود را به پسرش جرمی قبر درگذشت از سوء استفاده از مواد مخدر 17 جولای 2019 در the dark patriot, Ohio. فردا

در پی حل و فصل مربوط به مواد مخدر بحران و ساز از OxyContin می تواند به این معنی است که هزاران نفر از دولت های محلی به روز پرداخت می شود برای برخی از هزینه های پاسخ به شیوع بیماری در خانواده است.

اما برای مقامات دولتی در اکران هیچ مقدار از پول را بازگرداند خانواده ها و موسسات که طرح میتوانست توسط مسکن تجویز هروئین و فنتانيل.

"قریب به اتفاق حس ناامیدی که در زمان بیش از این جامعه در سال 2016 نمی تواند شما را بصورت پول در اوردن که" معاون سابق اجلاس دادستان شهرستان گرتا جانسون گفت: وکلا در یک رسوب در ماه ژانویه است. "هر روز روزنامه بود که گزارش مصرف بیش از حد نرخ مرگ و میر. شما نمی تواند به یک جامعه تنظیم که در آن وجود دارد و نه گریه مادران صحبت کردن در مورد فرزندان خود است."

OxyContin ساز پوردو داروسازی زده یک پیشنهاد معامله چهارشنبه با حدود نیم متحده و هزاران نفر از دولت های محلی بیش از نقش آن در بحران است. اما انتقاد توسط چند دولت به طور کلی وکیل تیره چشم انداز برای پایان دادن به دعوی قضایی علیه این شرکت و خانواده است که صاحب آن است.

Money, Families, Institutions
مواد مخدر کارآگاه خواهد فایفر نمایش شواهد کیسه حاوی متامفتامین قبل از آن تخریب شده است در بربرتن, اوهایو, Sept. 11, 2019. Pixabay

برخی از مردم در اکران می گویند یک بار افتخار لاستیک پایتخت جهان هرگز همان خواهد بود. صدها نفر از مصرف بیش از حد مرگ و میر در هم شکسته خانواده های کودکان یتیم خسته اولین پاسخ دهندگان و زهکشی منابع دولتی. در یک نقطه مسئولان شهرستان نیاز به یک تلفن همراه سردخانه به خانه تمام اجساد.

اوهایو پنجم بزرگترین شهرستان, صفحه اصلی به افسانه NBA LeBron James و اطراف Summit County, جمعیت 540,000 شد برنامه ریزی شده بود برای اولین بار از برخی از 2,000 دولت برنامه ریزی برای رفتن به دادگاه در برابر داروسازان در ماه آینده. مقامات محلی به دنبال خسارت از تولید کنندگان آنها را به عهده دارد.

مصرف بیش از حد مرگ — که آمار 340 یا نزدیک به یک روز در سال 2016 — زمان تلفات در شهرستان معاینات پزشکی بودجه و کارکنان خود را. در ارتفاع معضل آنها اغلب مجبور به انجام دو یا بیشتر مربوط به مواد مخدر کالبد شکافی در روز به طور متوسط.

دکتر لیزا کولر های شهرستان, رئیس پزشکی قانونی, به یاد می آورد "استرس روانی در برخورد با تکرار موارد متعدد مرگ و میر در همان خانواده ها در طی یک دوره از ماه به ماه."

همچنین به عنوان خوانده شده - برق خودرو ساز تسلا Teases مدل S با 'شطرنجی انتقال قدرت'

تماس در مورد مصرف بیش از حد مرگ و میر ثابت و "این فقط احساس مانند آن را هرگز به توقف" کوهلر گفت.

نیاز به تلفن همراه در سردخانه گذاشته لخت ویرانگر حد بحران است. تریلر در اصل در نظر گرفته شده برای توده مرگ و میر رویداد مانند یک فاجعه سقوط هواپیما و یا حمله تروریستی است.

اکران آتش رئیس کلارنس تاکر گفت: گاهی اوقات آن را احساس به عنوان اگر جامعه خود بود مورد حمله قرار گرفت.

"ما در رسیدگی به 45,000 تماس از یک سال و آن را فقط نگه داشته نوردی و کوهنوردی," او گفت:. آتش نشانی تا به حال برای سرعت بخشیدن به تعمیر و نگهداری برنامه های وسایل نقلیه, بسیج کردن وظیفه امدادگران و مقابله با فرسودگی شغلی کارکنان.

Money, Families, Institutions
در پی حل و فصل مربوط به مواد مخدر بحران و ساز از OxyContin می تواند به این معنی است که هزاران نفر از دولت های محلی به روز پرداخت می شود برای برخی از. Pxabay

"شما می توانید یک تماس کسی overdosed و شما وجود دارد شما می توانید آنها را به عقب با Narcan. سپس شما را به همان آدرس در بعد از ظهر" تاکر گفت. "یا شما به آن آدرس در صبح و دو پدر و مادر باید overdosed و وجود یک کودک وجود دارد. آن را فقط وحشتناک است. آن را واقعا است."

اجلاس شهرستان را برآورد پرداخت از 12 میلیارد دلار آزمایشی پوردو حل و فصل شد و حدود 13.2 میلیون نفر است. اکران خواهد دریافت حدود 3.7 میلیون نفر است. بربرتن این شهرستان دومین شهرستان را دریافت $492,000.

کسانی که دلار در نظر گرفته شده برای جبران مالی بسیاری از اثرات مصرف مواد مخدر از جمله نه تنها خواسته های آتش نشانی و خدمات پزشکی اما شلوغ زندان امده پرورش-مراقبت از سیستم ترکیدن مواد مخدر-دادگاه صندوق های غیرمنتظره اعتیاد و برنامه های هولناک اتاق اورژانس.

Summit County مشترک درخواست قاضی شادی ملک Oldfield می بیند حدود 50 جنایت مجرم مواد مخدر در دادگاه هر دوشنبه صبح. این یکی از دو مواد مخدر-دادگاه صندوق جمعا 80 تا 100 نفر در مورد دو شماره قبل از بحران.

همچنین به عنوان خوانده شده - گزارش محققان دو گونه تازه کشف شده برق مارماهی در جنوب امریکا

"ما در حال نزدیک شدن ظرفیت برای هر دو صندوق و بسیاری از آنها وابسته به مواد افيونی," Oldfield گفت.

در گذشته بسیاری از مجرمان مواد مخدر استفاده می شود کراک کوکائین یا ماری جوانا و "درمان شد و متناسب با آن کاربران" Oldfield گفت. "اگر کسی تا به حال یک روز بد و عود آنها نمی میرند." اما مواد مخدر اعتیاد نیاز به درمان مسکونی قاضی گفت.

در اکتبر سال 2017 به مواد مخدر چشم انداز به قدری بد بود که شهرستان اجرایی Ilene شاپیرو اعلام اورژانس اشاره کرد او اعلام کرد که "محلی پاسخ تلاش خسته شده اند و منابع محلی در اجلاس شهرستان غرق شده اند و قابلیت های شده فراتر رفته است." که در آن سال به شهرستان دیگر دیدم 269 مصرف بیش از حد مرگ و میر.

برای افسران پلیس بحران به معنای کشت و وظایف اضافی فراتر از مبارزه با جرم و جنایت گفت: بربرتن رئیس پلیس وینسنت Morber.

"آنها تا به حال به همه چیز. نه تنها مجریان قانون اما مددکاران اجتماعی و مواد مخدر مشاوران در تلاش برای قلاب همه با منابع" Morber گفت. "این فقیر افسران جوان انجام داده اند بیشتر مرگ اطلاعیه خود را در مدت زمان کوتاه در 10 سال از من انجام داده اند من کار تمام است."

توماس Heitic آشپز و مدیر کل الماس سبز پنجره مشبک و میخانه گفت که او امیدوار به حل و فصل خواهد پیشنهاد پول بیشتر برای اعتیاد مشاوره.

"هر یک از این پول است که می رود به سمت آگاهی به من یک شوخی است. همه آگاه هستیم که چه خبر است. ما معاینات پزشکی را به در یخچال کامیون به این دلیل که بدن بودند تا ستون. ما در حال به طور مداوم از این مشکل آگاه. ما نیاز به تمرکز و استفاده از آن پول را به تمرکز بر روی درمان است." (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب