رنج می برد ساخته شده است اتاق را برای همه ما: Kam فرانکلین میزبان هفتگی جریان زندگی می کنند از خانه

که نمی تواند با استفاده از یک آغوش گرم این روزها? با جریان ثابت از اخبار بد و عدم تعامل اجتماعی وجود دارد بدون

توسط ABDOOSNEWS در 1 اردیبهشت 1399

که نمی تواند با استفاده از یک آغوش گرم این روزها? با جریان ثابت از اخبار بد و عدم تعامل اجتماعی وجود دارد بدون شک همه ما در حال گرفتن یک کمی تنها و دلسرد. همانطور که مردم در حال تبدیل به اینترنت برای پر کردن ذهن خود هنرمندان هستند که با استفاده از جریان زندگی می کنند به عنوان یک راه برای رسیدن به طرفداران خود را احتمالا ساخت برخی از امکانات جدید در این فرآیند است.

کام فرانکلین کاریزماتیک خواننده از رنج می برد ارائه شده است آنچه او بهترین کند هر شنبه شب با او زندگی می کنند جریان در Facebook و Instagram. استعداد خواننده غنی صدا و مسحور حضور را فراهم می کند آغوش گرم همه ما می تواند با استفاده از در حال حاضر بر چه چیزی استفاده می شود شلوغ ترین شب در شهر.

او جریان زنده شده اند و یک نفس هوای تازه برای طرفداران در خانه گیر کرده و یک فرصت عالی برای دیدن جلو زن در تمام شکوه و عظمت خود را. "این یک دوره جدید برای مردمی و مردمی هستند و تنها در تلاش برای کشف کردن که چگونه به در تماس گرفتن با مردم می گوید:" فرانکلین.

فرانکلین پیدا کرده است و خودش را به سرعت مجبور به یاد بگیرند که چگونه برای رسیدن به مردم و حرکت به تجهیزات فنی مورد نیاز به قادر به ارائه با کیفیت نشان می دهد یک فرایند او اذعان می کند آسان نبوده است و یا بدون درز. "آنها شده ایم بسیار بسیار وحشتناک و سخت به شکل. شده است وجود دارد ثابت اتاق را برای بهبود."

"من فقط امیدوار به نگه داشتن رفتن در این جهت تا زمانی که من هستم اجازه بازگشت به زندگی عادی. من واقعا در تلاش برای استفاده از زمان در حال حاضر به تمرکز بر روی چیزهایی که من می توانید کنترل و غنی سازی خودم با." او می گوید: تجربه کرده است تنها او را بیشتر سپاسگزار برای حرفه ای ها در تولید کمک او دریافت کرده است از دوستان اقدام به عنوان پشتیبانی فنی و برای این فرصت را به انجام.

رنج می برد در ابتدا انجام یک جریان زنده از فرانکلین خانه از جمله بسیاری از اعضای گروه در بازسازی اتاق نشیمن است که آنها به جاست به نام رنج می برد پولک پناهگاه. "این شگفت انگیز است در نهایت قادر به نشان دادن این پولک احتکار که من انجام شده است برای سال" می خندد فرانکلین.

به منظور ادامه اجرای برنامه در امن ترین راه ممکن جلو زن تصمیم به گرفتن آن و با استفاده از آهنگ های صوتی ضبط شده برای ایجاد لیست مجموعه. هر چند او را برای انجام در خانه با او هم اتاقی خدمت به عنوان camerawoman به پرنیان و عشق تمام گروه احساس می شود از طریق صفحه نمایش. اغلب جفت باند دیده می شود پاسخ به سوالات و یا اظهار نظر در طول عملکرد.

زمانی که فرانکلین به تازگی انجام شده "Gwan" از آن آسان بود به چشمان خود را ببندید و تصور کنید که کامل گروه بر روی صحنه است. خواننده هرگز skimps در حرفه ای یا مرحله حضور و ارائه همان سطح بالایی از عملکرد او در هنگام انجام این آهنگ در مرحله David Letterman show بازگشت در سال 2015 با وجود اینکه در خانه.

یکی از ویژگی های ساخته شده است که رنج می برد به طوری دوست داشتنی خود را قریب به اتفاق قربانیان انرژی مثبت و عشق است که طنین انداز از آنها از چهار مرحله است. آهنگ های خود را همیشه مردم احساس خوب است اما در حال حاضر به نظر می رسد به حمل وزن اضافی از نور تلاش برای فشار راه خود را از طریق تاریکی. زمانی که فرانکلین درخواست فضای بیشتر در "اتاق" آن را حمل یک معنی کاملا متفاوت در شرایط فعلی همه ما در.

"ما در ارواح خوب" می گوید: فرانکلین از او و او را جفت باند. "جای تعجب و یا جای تعجب نیست که من نمی دانم. ما فقط به طور مداوم بدانند راه هایی که ما می توانید انجام یک کار بهتر نه تنها در جریان زندگی طرف اما به عنوان یک نام تجاری و کسب و کار. ما خورد پیش با ما آلبوم سوم در حال حاضر."

فرانکلین است و مخلوط آن را تا هفته به هفته, بازی, عمیق کاهش و پرداخت خراج به تازگی از دست داده و موزیکال افسانه Bill Withers و جان Prine. او حتی از ارائه یک نگاه اجمالی به آنچه که ممکن است به نوبه خود برای اولین بار تک "مرا به خوب بار" از آلبوم آینده از آن شروع می شود با عشق آن را با عشق به پایان می رسد.

"ما واقعا آماده برای همه به شنیدن studio نسخه از آنجا که آنها بسیار خاص است. من آنها را دوست دارم اما در همان زمان ما می خواهیم به نگه داشتن یک کمی از رمز و راز و مردمی هیجان زده برای دانلود آهنگ جدید می گوید:" فرانکلین.

فرانکلین توصیف آلبوم جدید به عنوان "همه جا, در, درست, رنج می برد, سبک اما با تمرکز بر نوازندگی تنظیم و تحویل است." او و باند او جفت شده اند و کم کردن از عظیم 70 دموی به یک در حال حاضر انتخاب دسته ای از 21 آهنگ ها که آنها را ادامه خواهد داد به شانه را از طریق.

"ما زمان ما گرفته شده و ما به قرار دادن تعداد زیادی از فقط همه چیز را به این. ما هیجان زده برای رفتن به نسل بعدی از این رنج می برد می گوید:" فرانکلین. او مطمئن می سازد که طرفداران را غافلگیر خواهد شد و تحت تاثیر قرار با همکاری این آلبوم را از ویژگی های هر چند او باقی مانده است کم حرف در هنرمندان که به نظر می رسد.

در حالی که گوش دادن به جریان زندگی می کنند رایگان است بینندگان همیشه تشویق به اهدای اگر آنها می توانند. "برای آنهایی است که می تواند به من بسیار سپاسگزار برای آن و آنهایی که نمی تواند بدهد اما آنها می خواهند برای به اشتراک گذاشتن که به من فقط به عنوان موثر به عنوان پرداخت می گوید:" فرانکلین.

"ما در حال تمرکز بر روی این جهت و این یک عصر جدید از گروه نه تنها با پرسنل اما این راهی است که ما صدا. من نمی توانم صبر کنید برای مردم به شنیدن این آهنگ ها به دلیل مسائل من در جریان زندگی مانند یک نمایش کوچک از ما تا چه حد می آیند," او می گوید.

اضافه کردن "من لذت بردن از انجام آنها آن را به من اجازه می دهد به نگه داشتن من در لغو احکام صادره ی بالا و به من چیزی برای نگاه به جلو به در هر هفته. من امیدوارم که مردم همچنان به ماندن الهام و تشویق در طول این زمان و برای نگه داشتن سر خود را."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب