داستان پشت Nashik را Trimbakeshwar معبد

Lیانگ بین این سه تپه Brahmagiri, Nilgiri و Kalagiri, Trimbakeshwar شیوا معبد یکی از 12 شیوا Jyotirlingas. Trim

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

Lیانگ بین این سه تپه Brahmagiri, Nilgiri و Kalagiri, Trimbakeshwar شیوا معبد یکی از 12 شیوا Jyotirlingas. Trimbakeshwar واقع شده است در شهر تریمبک در Nashik, Maharashtra, هندوستان.

Follow us on Facebook دریافت به روز رسانی های بیشتر از ما!!

زمانی که Brahmadev وارد زمین آمد و با آب مقدس از گنگ و برای دریافت آن برگزار شد تا با شانکار بر روی سر خود را به جریان. در آن زمان بسیاری از آنها از گرسنگی رنج می برند و عطش با توجه به 24 سال قحطی. خوشحالم با گلی گوتاما خدا از باران, Varun آورده باران به Trimbakeshwar. گوتاما مورد استفاده برای برداشت برنج در صبح درو محصولات کشاورزی در بعد از ظهر و تغذیه Rishis که پناه گرفته اند در آشرام در طول روز. این Rishis قادر به بالا بردن Punya از گوتاما.

به این دلیل خداوند ایندرا تخت شروع به تبدیل شدن به لرزان و در نتیجه به جای آورد باران به جای امید است که Punya از گوتاما را تضعیف میکند. اما این اتفاق رخ نداد گوتاما نگه داشته و تغذیه گروه بزرگی از Rishis و نگهداری افزایش خود Punya. یک روز هنگامی که او راه رفتن را از طریق مراتع او به طور تصادفی کشته شدن یک گاو با پرتاب Darbha (تیز با اشاره چمن) هنگامی که او در تلاش بود به درایو گاو در این زمینه است. که گاو شد Devi پارواتی را دوست جایا که گرفته بود به شکل یک گاو است. پس از تحقق این Rishis ناراحت شدم و حاضر به پناهگاه خود را در آشرام. گوتاما التماس آنها را به او نشان می دهد که مسیر خود را از گناهان و به او گفته شد به درخواست لرد شیوا به انتشار گنگ و استحمام در گنگ برای شستن گناهان خود را.

the story behind Trimbakeshwar Temple
Trimbakeshwar واقع شده است در شهر تریمبک در Nashik, Maharashtra, هندوستان. Wikimedia Commons

او رفت و به Brahmagiri و penanced برای یک هزار سال است. شیوا خوشحال بود از این و تصمیم گرفت به او گنگ است. اما گنگ بود آماده نیست به بخشی با شیوا. بنابراین شیوا ساخته شده TandavNrutya, (یک شکل از رقص) در اوج Bhramagiri و نقش برآب خود jata. گنگ بودن ترس به نظر می رسد در اوج است. دوباره او نگهداری می شود ناپدید می شود. گوتاما نمی تواند استحمام در آب. او پس از آن به نظر می رسد در Gangadwar, Varaha-tirtha راما-Laxman tirtha, Ganga ساغر tirtha. پس گوتاما احاطه رودخانه با مسحور چمن قرار داده و نذر بر او. تنها پس از آن او را متوقف و Tirtha شناخته شده بود به عنوان Kushavarta. این است که در آن از رودخانه Godavari جریان به دریا. گناه است که گوتاما انجام شد و سپس محو.

همچنین بخوانید: Ram معبد به 161 فوت قد با 5 گنبد

این معبد وجود دارد که در حال حاضر ساخته شده از بازالت. داستان پشت این زمانی است که Peshwa Nanasaheb قرار داده بود یک شرط اگر سنگ در اطراف Jyotirlinga شد توخالی در داخل یا نه; او از دست داده است. در این کار او ساخته شده است که در حال حاضر شگفت انگیزی معبد.

وجود دارد استفاده می شود یک جهان معروف Nassak الماس, نام دیگر چشم بت در معبد. در سومین انگلیس Maratha جنگ آن بود غارت توسط انگلیسی. در حال حاضر آن است که با Edward J. دست یک شرکت حمل و نقل اجرایی از گرینویچ کانکتیکات, ایالات متحده آمریکا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب