بلندی فاجعه: ورزشی همه گیر در همه گیر

NBA دارای 113-صفحه کتابچه بهداشت و ایمنی برای آینده راه اندازی مجدد در پایان ماه ژوئیه. هر لیگ که گفته می شود

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

NBA دارای 113-صفحه کتابچه بهداشت و ایمنی برای آینده راه اندازی مجدد در پایان ماه ژوئیه. هر لیگ که گفته می شود در حال آماده شدن برای چه خواهد بود منحصر به فرد ترین مجموعه ای از شرایط در تاریخ ورزش است. اما آنچه که در چند بحث است که امکان واقعی که آن را به همه ریزد.

هر لیگ مشکلات خاص خود را هنگامی که آن را به پول می آید. برخی از آنها بهتر از دیگران مانند NBA یا NFL. اما یکی از مسائل واقعی می آید نه از خالی استادیوم و یا از دست تلویزیون درآمد بلکه از امکان واقعی که هر لیگ می تواند پیدا کردن خود را در مرکز خود مینی COVID-19 شیوع.

لیگ می تواند ذخیره کردن هر پروتکل شناخته شده به کمک طلب کردن از کمک ايمني شناسان و کارشناسان و حتی به عنوان NBA, برنامه ریزی, بازی در "حباب" اما کمی وجود دارد که فرار از یک ویروس به عنوان فراگیر به عنوان یکی ما رو در حال حاضر. ما در حال حاضر دیده می شود گزارش ها از بازیکنان در هر لیگ آلوده. که با هیچ بازی اتفاق می افتد. قرار داده و آنها را در مجاورت نزدیک به یکدیگر در رختکن و در این زمینه و یا دادگاه و ناگهان شما یک سوپر پخش صورتی که حتی اگر موضعی به این تیم خواهد فاجعه طلسم برای لیگ.

آن را غیر معمول نیست برای یک ویروس به گسترش از طریق یک اتاق قفل و یا محل باشگاه وانجمن آلوده همه از بازیکنان به کارکنان. آن اتفاق می افتد هر سال با آنفولانزا و یا معده ویروس ها. پس, آن است که کشش را نشان می دهد که ما می توانیم یک تیم کامل گرفته شده توسط COVID-19.

تصور کنید اگر نیمی از یک تیم مجبور شد به قرنطینه. در حال حاضر تصویری که تیم بودن لیکرز و یا دیگران. آن را نه فانتزی. این یک واقعیت و یک است که باید ترساندن NBA به مرگ است.

در حالی که چند استدلال می کنند شایستگی ورزشی برگشت در زمینه زمین یخ و دادگاه خطرات باور نکردنی, نه فقط برای ایمنی ورزشی مردان جوان بلکه برای هر کس در اطراف آنها و ورزش خود را. اگر همه گیر مسابقات از طریق یک لیگ می تواند آن را مجبور به انصراف از یک فصل به عنوان به سرعت به عنوان راه اندازی مجدد یک برنامه به طور بالقوه ویرانگر نتیجه از یک سال است که به ما داده است فقط در مورد همه ما می تواند اداره کند.

همه ما می خواهیم چیزی هر چیزیبه ما مهلت از تمام تنش از این سال است. اما از آن است که یک خطر برای ورزش لیگ و هزینه بالا می تواند باشد.

آنها می توانند به بحث در مورد چگونگی سالم ماندن همه آنها می خواهند اما فاجعه در حال انتظار در اطراف هر گوشه و همه ما بهتر آماده شود.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن