بسیار زیاد قدرت صدا در شفا

Rudraksha دانه تولید شده توسط بزرگ همیشه سبز پهن برگ درخت از جنس Elaeocarpus. آن است که به وفور یافت می شود در

توسط ABDOOSNEWS در 14 خرداد 1399

Rudraksha دانه تولید شده توسط بزرگ همیشه سبز پهن برگ درخت از جنس Elaeocarpus. آن است که به وفور یافت می شود در هوای معتدل و کوهستانی منطقه پیشگام از نمادگرایی در Shivaism عمده سنت هندو دارما که در آن مؤمنان توجه پروردگار شیوا به عنوان اصل الوهیت. فرسوده اطراف گردن و یا مچ دست در درجه اول در قالب مالا توسط جانبازان آن تشکیل شده است از دو واژه; Rudra و Aksha هر دو حال از زبان سانسکریت مبدا.

Rudra است که به شکل آشکار از لرد شیوا خودش و Aksha ترجمه به چشم; معنی داشتن نشات گرفته از لرد شیوا ، نتیجه واقعی Rudraksha دانه بالا اهمیت علمی خواص در عین حال آن را بسیار مرموز و در نظر گرفته است بسیار مقدس و با ارزش توسط جانبازان.

در اینجا 10 حقایق جالب در مورد Rudraksha

1. شیوا اشک

به عنوان افسانه است, Lord Shiva شده بود مراقبه برای هزاران سال با چشمان خود را بسته است. هنگامی که چشمانش را باز کرد و بعضی اشک ها قطره در حال سقوط از چشم خود را بر روی زمین. بعد این اشک رشد درختان از Rudrakshas. سرسخت پیروان Shivaism بنابراین توجه Rudraksha مقدس و سرچشمه گرفته از لرد شیوا خود اشک خود را. بنابراین اعتقاد به قدرت معجزه آسا و زمانی که صاحب آن گفته شده است که آنها را نزدیک به لرد شیوا و توسعه ارتباط معنوی با او.

2. برای بررسی مثبت و منفی پرانا

به عنوان Sadhus و Sanyasis شد به طور مداوم در حرکت آنها نمی تواند نوشیدن آب از هر استخر زیرا در بسیاری از موارد در طبیعت آب ممکن است مسموم یا آلوده در جنگل. به عنوان افسانه می رود اگر یک فرد به خوبی به تمرین معنوی; یک Sadhu یا Sanyasi برگزار شد rudraksha بالاتر از آب و اگر آب خوب است و آشامیدنی آن را در جهت عقربه های ساعت. اگر از آن است که مسموم آن را مخالف. آن است که گفت: "اگر برگزار بالاتر از هر مثبت پرانیک ماده آن را به حرکت در جهت عقربه های ساعت. اگر شما آن را نگه دارید بیش از هر منفی پرانیک ماده آن را به حرکت در ضد جهت عقربه های ساعت.

3. الوهیت و مانتراها از چهره های مختلف

از همه تنها 1-14 مواجه Rudraksha هستند به توسط انسان است. الوهیت و Beej است که به شعار می دادند در حالی که با پوشیدن Rudraksha و همچنین بدن آسمانی در ارتباط با متفاوت بوده و از یک نوع Mukhi ظاهر خود را به دیگری. برای تک رو یا Ek Mukhi Rudraksha حکم خدای است که پروردگار شیوا Beej نسبت داده شده است Om Hreem Namah و جسم آسمانی است که خورشید است. برای تمام 21 انواع مختلف تمام سه بر این اساس متفاوت است.

4. Ek Mukhi Rudraksha

تک رو و یا Ek Mukhi Rudraksha در نظر گرفته شده است نزدیک به لرد شیوا است. زمانی که صاحب آن را گفته است همه نوع از لذت مادی و ثروت است. هر چند اغلب فرسوده توسط همه Pancha Mukhi یا پنج رو Rudraksha.

rudraksha
معمولا تعداد دانه است 108 به علاوه یک مهره به نام کل ، Pixabay

5. مالا

به طور سنتی دانه حساس هستند و با هم بر روی یک پنبه یا نخ ابریشم به عنوان یک مالا. معمولا تعداد دانه است 108 به علاوه یک. اضافی مهره است و در کل ، همیشه باید یک کل به Mala در غیر این صورت انرژی می شود دوره ای و افرادی که حساس هستند ممکن است سرگیجه است. یک فرد بالغ باید پوشیدن مالا با کمتر از 84 دانه به علاوه کل ، هر شماره بیش از آن در نظر گرفته شده است خوب است.

6. شعار و جاپا یوگا

Rudraksha دانه های زیبا تصور می شود بیشتر موثر است اگر در عمل جاپا یوگا که در آن به Beej تکرار شده است شفاهی یا ذهنی 108 بار در روز در حالی که نگه داشتن حساب در یک رشته Rudraksha دانه و در همان زمان ارائه خود به لرد شیوا را نا تمام-فراگیر حضور.

7. یک چتر انرژی

پیروان Shivaism بر این باورند که Rudraksha دانه ایجاد یک پیله از انرژی خود را. برای کسی که به طور مداوم در حرکت Rudraksha است پشتیبانی بسیار خوب به دلیل آن را ایجاد یک پیله از انرژی خود را. وضعیت در اطراف شما ممکن است منجر به نوعی خود را از انرژی آن را نمی خواهد اجازه دهید شما حل و فصل کردن. در زمان های قدیم برای Sadhus و Sanyasis (عقل از سر فرزانگان و واعظان) مکان و موقعیت می تواند مشکل آنها را به خاطر آنها به طور مداوم در حال حرکت است. یکی از قوانین برای آنها هرگز به قرار دادن سر خود را در همان محل دو بار.

rudraksha
شما می توانید شناسایی Rudraksha در درجه اول بر اساس چهره و یا Mukhi ظاهر. Pixabay

8. چهره Rudraksha

انواع مختلف Rudraksha دانه شماره های مختلف از قطعات (یا چهره) شیاردار بیش از سطح خود را به دانه های یک بافت منحصر به فرد. بخش و یا صورت است که به نام 'Mukhi' و شناسایی Rudraksha است در درجه اول در یک چهره و یا Mukhi ظاهر. دانه از محدوده بودن یکی رو به 21 مواجه شده و هر یک از آنها متفاوت زیبایی مقادیر نسبت داده شده به آنها.

ادامه مطلب: سفر من با Internshala – از پیدا کردن کارآموزی به استخدام کارآموزان

9. یک سپر

این Rudraksha دانه به عنوان پیروان Shaivism باور محافظت در برابر انرژی های منفی. آن را ممکن است برای برخی از مردم به استفاده از انرژی های منفی به علت آسیب به شخص دیگری. در Atharva Veda, همه چیز در مورد چگونه به استفاده از انرژی به نفع خود و به شخص دیگری ضرر. این Rudraksha دانه کمک می کند تا برای ایجاد یک پیله از انرژی خود را محافظ فضا در برابر انرژی های منفی.

10. اهمیت بهداشت

این Rudraksha دانه های بسیاری از علمی است که دارای خواص بسیاری از اهمیت در طب آیورودا . گفته شده است به کاهش فشار خون و آرام کردن اعصاب خود و به ارمغان می آورد برخی از آرامش و هوشیاری خود را در سیستم عصبی. این کمک خواهد کرد آنها را آرام می شود و بیشتر متمرکز شده است. (VEDICFEED)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب