فراموش هند و چین جنگ

یک هاوانا یادبود برای کسانی که مبارزه را به شکست نیروهای دیکتاتور Fulgencio Batista. توسط Tania باتاچاریا [خ

توسط ABDOOSNEWS در 6 خرداد 1399
Cuba revolution
یک هاوانا یادبود برای کسانی که مبارزه را به شکست نیروهای دیکتاتور Fulgencio Batista.

توسط Tania باتاچاریا

[خوانندگان عزیز Tania باتاچاریا نهایی سهم برای NewsGram است که با عنوان "شمشیر داموکلس در جنگ سرد'. از آن خواهد شد میزبانی در 6th آوریل '20 و خواهد شد از ویژگی های در" بیشتر از نویسنده بخش قابل مشاهده در زیر این مقاله. با تشکر از شما]

انقلاب بلعیدن فرزندان خود را – ژاک پتک du پان

برای بسیاری از افراد آشنا با انقلاب کوبا وجود دارد دو مرد که نماد آن رهبری فیدل کاسترو و چه گوارا. آنها بر این باورند که انقلاب شد و هماهنگ با آنها و ویژگی های برجسته آن است ابداع شد توسط خود – با اشاره به کاسترو و چه گوارا را نابغه. تا به حال این وکیل مبارز و بی باک آرژانتین انقلابی نشده است در راس مرور ضد Batista شورشیان Sierra Maestra همه را از دست داده اند. چنین افرادی خواهد بود و نه شیفته آنها شنیده می شود هیچ یک دیگر از کاسترو خود, دولت, در افتتاحیه دهه از قرن بیست و یکم چگونه کوبا انقلابی جنگ بود و مغز متفکر نه توسط او و چه اما توسط دو بعید است که آمار و ارقام که باقی مانده اند کمتر شناخته شده برای عموم مردم گسترده تر در خارج از کوبا. این دو در سوال هستند; سلیا سانچز و فرانک Pais. کوبا دیکتاتور صریح پذیرش به حال تنها زمانی که حکومت خود را بر مردم تمام شد اما بیش از یک تغییر از گارد بود در.

آن بوده است بسیار متفاوت در طول anti-Fulgencio Batista جنبش هنگامی که فیدل کاسترو در حال برنامه ریزی برای حمله به مونکادا ارتش پادگان. بر خلاف مفاهیم انقلاب نمی شد, handiwork, دو مرد, اما بسیاری از شرکت کنندگان با دیگر ارقام قابل توجه اینکه: Frank Pais, سلیا سانچز, Huber Matos, Camilo Cienfuegosو Haydee سانتاماریا.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به دریافت آخرین اخبار به روز رسانی.

زمانی که این جنبش بود در نوسان کامل یکی از این مذکور شد و به طرز وحشیانه ای اعدام شد. پس از موفقیت آن دو از دیگران بودند بی سر و صدا رفت. پوشش یو پی اس را ترک کرده اند نسل از کوبا و کسانی که علاقه مند در تاریخ این کشور سر در گم و دردناک. چگونه و چرا چنین شد چهره های مهم از بیست و شش جولای جنبش برداشته است ؟ ما باید بررسی نمایید.

فرانک PAIS

Cuba revolution
تعهد به پایس " حافظه در خانه اش است.

در سخنان مورخ پدرو آلوارز تبیوفیدل کاسترو در حال تبدیل شدن به یک غیر نهاد در میان کسانی که تمایل به سرنگونی Fulgencio Batista در مداخله سال 1953 و در سال 1956. به جای سلیا سانچز و فرانک Pais بود پایدار ضد Batista جنبش از طریق جذب کمک های مالی و آموزش. بیش از حد خجالت به اعتراف است که خود را ورزشي را شکست شده بود توسط یک جوان معلم مدرسه – Pais – و – سانچز – مورخان پس از انقلاب کوبا (برای اکثر بودجه توسط Batista حامیان تبعید به میامی در کنار قدرتمند هاوانا مافیا و سازمان سیا); اقدام به ساخت یک رکورد نشان داد که دشمن به یک جفت از مردان ماچو در قالب چه گوارا و فیدل.

فرانک Pais بود آرام و جدی در بیست و دو سال مربی بود که ضروری رهبری در بیست و ششم جولای جنبش است. بنابراین می ترسید بودند Pais و مربی خود سلیا سانچز که باتیستا بود انداخته شوم قتل سندیکای jake healy ببردر پاشنه خود را به امید داشتن آنها به قتل رسید. فرانک Pais تحت فداکاری های بسیاری در خود یکسونگری هدف داشتن دیکتاتور از قدرت حذف شده. برادر خود را و سپس هفده سال سن به نام Josue Paisشد, شکار و شکنجه و علنا اعدام توسط رژیم پلیس مخفی. Josue بدن باقی مانده بود در سانتیاگو د کوبا خیابان کامل در نمایش عمومی با قصد خدمت به عنوان یک هشدار به فرانک و دیگران در شورشی برادری. نام این جنبش از نام مشتق شده از تاریخ که در آن همسر کاسترو برادر فیدل و در حدود یک صد و سی و آموزش شورشیان را انجام داده بود حمله خود را در پادگان ارتش از مونکادا. به عنوان یک تاکتیک انحرافی آن را به حال شده است از چپ به فرانک Pais به طور همزمان و به ترتیب برای یک حمله در مجاور شهر بیمو. تئاتر چریکی فعالیت در حال حاضر به شدت از طریق یک رویکرد دو جانبه بود مرعوب Batista مردان, آوردن آنها تلفات سنگین. فیدل کاسترو ممکن است دستگیر شده اند پس بد بخت مونکادا حادثه, اما آن را به حال شده است برای فرانک Pais نیروهای نظامی که ملاقات با این گروه از چند ده انقلابیون شده اند به مراتب بیشتر و در نتیجه مرگ حتمی برای فیدل.

نویسنده خوزه آلوارز در بیوگرافی خود از پایس (به زبان انگلیسی در دسترس) به نام فرانک PAIS: معمار کوبا انقلاب خیانت طول می کشد که خواننده را از طریق غفلت فصل از انقلاب کوبا ، آنچه مربوط به دامنه این خلاصه داستان هستند که در آخرین روز از پایس " زندگی است. او ممکن است یک co-founder of the anti-Batista جنبش و نقش برجسته ای در عملکرد آن همراه با قهرمانان Haydee سانتاماریا و سلیا سانچز اما پایس " چشم انداز آینده کوبا شده بود بسیار متفاوت از آن از فیدل. این تا به حال منجر به تلخ استدلال بین این دو است. فرانک عمیقا مذهبی که در زمان مسیحیت بسیار جدی است. او جان سالم به در برد او ممکن است می خواستم کوبا به قطعی جهت معنوی است. این کاملا ناخوشایند برای همکار خود را انقلابی فیدل بود که درست مارکسیستی.

حوادث اطراف فرانک پایس " مرگ در حال تمرکز در این بخش است. همانطور که قبلا ذکر, تلاش های او بوده است ابزاری در گالوانيزه ضد Batista نیروهای در سراسر کشور در یک مقیاس گسترده هر دو در شهرستانها و داخلی. دیکتاتور بود به خوبی آگاه از این پتانسیل و تا به حال قرار داده فضل بزرگ در سابق ،

رائول پوجل و Eugenia سن میگوئل شد دوستان از Pais که در خانه تحت درمان قرار گرفتند به عنوان سرزمین امن توسط Pais و confidantes. او پنهان وجود دارد در تاریخ 28 ژوئیه 1957 زمانی که اجرای قانون آمد و به دنبال او. با توجه به حساب رسمی, فرانک خیانت شد توسط یک squealer که او تا به حال شناخته شده از روز خود را در مدرسه ابتدایی. او سپس هل را به یک دولت خودرو معطل ماندن در این نزدیکی هست برای بازجویی. مانند برادر مرده خود را Josue, فرانک شکنجه شد اما این تلاش بیهوده بودند. جوان, معلم مدرسه خود را با مته سوراخ سختی با تمرد و مقدار زیادی از حل و فصل. این بود که بعد از شهادت به توسط خود بازجویان. او خشم اسیرکنندگان سپس او را اعدام علنی در یک خط از سانتیاگو د کوبا.

تنها حساب ما باید از حوادث اطراف مرگ فرانک Pais همکار انقلابی و قوس رقیب فیدل کاسترو در ماه جولای بیست و ششم جنبش سرچشمه از یک زن به نام Vilma Espin. او یک احترام رقم در میان شورشیان که یک زن تحصیلکرده که از یک پس زمینه از اعتبار و ثروت است. او پدران بوده است صاحبخانه در Batista است کوبا, اما او تا به حال مبارزه در برابر خواسته های خود را به ضد Batista نیروهای منظور پایان دادن به این جزیره آمریکا-حمایت دیکتاتوری. در سال های پس پایس " ترور او حساب تغییر چندین بار با شخصیت های جدید, مکان و حالات خود را ظاهر و گاهی کل انداختن قبلی یکی برای یک بی سابقه از تنظیم.

اما چه بهره خواهد یک شخص انقلابی بود که یک عضو از نیروهای شورشی و بنابراین در توافق با فرانک Pais بیش از حذف از Fulgencio Batista باید در ارائه متناقض گفته های شاهدان عینی از پایس " مرگ ؟

از آن پس معلوم است که Espin با وجود اینکه یک رفیق در درون جنبش بود و رقابت برای نقطه بالا در سلسله مراتب سازمانی انقلابی تیپ همراه با Pais. این دو تا به حال به اشتراک گذاشته acrimonious رقابت. اما Vilma Espin بود و نه رفتن به بازی دوم کمانچه به فرانک. او تا به حال حمایت از فیدل کاسترو خود را! Espin بود از رائول کاسترو, فیدل برادر کوچکتر و موقعیت خود را از نفوذ در درون کاسترو خانواده به او کمک کرد تا مورد. پس از انقلاب کوبا بود با موفقیت بیش از او برادر در قانون اختصاص خواهد او را به بالا و پست در داخل کشور. آن را مناسب Vilma و فیدل خوب به پیوست دست و 'مراقبت از فرانک Pais بود که به طور فزاینده ای نما به عنوان یک رقیب ایدئولوژیک به این دو است.

تعدادی از سوالات پاسخ داده نشده باقی می ماند مربوط به پایس " ترور. که squealer که ratted او ؟ که پرداخت کرده بود او را به خیانت فرانک? آیا ممکن است که فرانک Pais تا به حال منتشر شده است پست خود را بازجویی شده و در slayed دیگر سایه منافع است ؟ هیچ بعدی یافته ها ثابت کرده اند به اندازه کافی رضایت بخش.

CAMILO CIENFUEGOS

Cuba revolution
با استعداد هنرهای زیبا, دانشجو, کینفوگس (مرکز) محبوب ترین شورشی قبل از او ناپدید شد.

در میان کوبا شورشیان کسی که عینک ریش خود را طولانی شد Camilo. او پسر از پدر و مادر مهاجر از اسپانیا به کوبا. در کلمات از دوستان خود Camilo کاملی از نمونه کوبا روح joie د vivre. او خوب به دنبال خروجی همکار; مردی که خود لذت می برد نوشیدنی های این شرکت از زنان بود jokester و می تواند رقص merengue مانند آن را هیچ کس کسب و کار. متولد شده از پدر و مادر در خیاطی حرفه ای که زد یک فروشگاه کوچک از خانه خود را به ارائه برای خانواده, Cienfuegos – معنی صد آتش سوزی شد ثبت نام در مدرسه هنر از انتخاب خود در چهارده. به زودی او تا به حال به رها کردن از کمبود بودجه. پس از آن او کار می کرد بسیاری از شغل های عجیب و غریب و یک بار سفر به ایالات متحده در یک ماه ویزای کار به دنبال ایجاد یک آینده برای خود در کشور جدید از طریق مبارزه است. بعد از ویزای خود را تا به حال تمام شده Camilo و دوستان که آمده بود همراه با او ادامه داد: به اقامت در ایالات متحده, با کینفوگس یک بار به عنوان یک ماشین ظرفشویی در والدورف آستوریا. این است که در کتاب"یک صد آتش سوزی در کوبا"توسط جان لی سرندایک. او ساخته شده یک تلاش بیشتر در تابعیت آمریکایی با ازدواج با یک جوراب ساق بلند, پرستار, ایزابل بلندنکه تا به حال تبدیل شدن به یک قانونی مقیم آن کشور است. ماه بعد ازدواج بود و طوری بود کینفوگس' رویای یک اقامت طولانی مدت در ایالات متحده زمانی که مقامات تبعید او به مکزیک. در حالی که وجود دارد او یک شانس برخورد با اعضای جولای بیست و شش جنبش است. تنها با ده دلار در جیب خود و تازه تبعید از لس آنجلس بدون جهت زمانی که شورشیان به او پیشنهاد وعده غذا و پناهگاه در تسریع تلاش های خود را Camilo به آسانی به توافق رسیدند. در میان هشتاد و افرادی که قادر به زمین با خیال راحت هنگامی که خود قایق, GRANMA مورد حمله قرار گرفت و غرق کردن کوبا ساحل توسط Fulgencio Batista دریایی سپاه پاسداران بود کینفوگس.

بر خلاف مارکسیست رفقای Camilo بود و نه ایدئولوژیک مرتب. او فاقد آموزش رسمی با توجه به یقه آبی پس زمینه و در نتیجه تمایل به کتاب درسی کمونیسم به عنوان شورشیان دیگر ممکن است دوست دارند. با وجود ارشد کینفوگس' مرزی مارکسیستها Camilo شد بیشتر از یک آزادیخواه آنارشیست, که آرزو کرده بود به ثروت خود در ایالات متحده است. او ایستاده بود در میان انقلابیون دقیقا به دلیل فقدان تعلیم و تربیت. در ابتدا فیدل رد کرده بود او را از ورود به ارتش حتی اگر او تا به حال شده است استخدام رسمی توسط برخی از دیگران است. اما پس از شاهد چگونه ماهر Camilo می تواند با مسلسل او کوتاه آمد و اجازه داد او را به طور رسمی پیوستن به ضد Batista نیروهای.

نویسنده و دوست دوران کودکی خوزه دوارت و Cienfuegos شرح حال کارلوس Franquiرا کشیده توجه به برخی حوادث شوم در زندگی Camilo. پس از بیمارستانها در حال تمام شدن از باتیستا وجود داشته است نبرد برای جانشینی درون ارتش شورشی را بالا برنج. فیدل برداشت کینفوگس به فرض این پست از فرمانده ارتش کوبا توسط مشرف Che و او را برادر خود رائول کاسترو. به زودی هر چند کاسترو ارشد پشیمان تصمیم خود را. متوالی گزارش فرمانده ارتش و نه سقوط به خط با کمونیست اعتقادات ریختن در. این مسیح از Rhumba/گتو به عنوان کینفوگس اشاره شد در حال حاضر بسیار محبوب trumping دیگران در میان برنج با جاذبه های طبیعی. همراه با عدم دنبالهروی نسبت به کمونیست دکترین آن ساخته شده برای یک آزار دهنده ترکیبی; یکی که کاسترو را می خواستم از مو خود را به عنوان به زودی به عنوان او می تواند استطاعت. Franqui بازگو بسیاری از موارد از Camilo وارد شدن به بحث با چه گوارا و رائول. او همیشه نگران انسانی زاویه یک مشکل در حالی که خود را مارکسیست هموطنان می تواند مراقبت کمتر اگر آن را مناسب هدف خود را. هنگامی که غافل است که استدلال آنها قابل شنیدن بود به Franqui ایستاده در خارج از اتاق رائول و چه بیان کرده بود که بهترین راه برای مقابله با این مشکل از قانون اساسی نیروهای رها شده توسط Batista بود به ترک آنها را به دستگاه های خود را. که راه آنها به احتمال زیاد به توطئه در میان خود, دادن جدید کوبا سفارش بهانه ای برای قتل آنها. Camilo بود و به شدت در برابر این ایده نشان می دهد به جای آن که چنین افرادی داده می شود شغل در پروژه های عمومی از کوبا. پس از خروج از اتاق و داشتن اندیش Franqui خارج ایستاده Camilo تا به حال اقدام به دولت چگونه ارتباط خود را با برادران کاسترو و چه گوارا بود در حال تبدیل شدن پیچیده است. این یک تجربه خسته کننده برای او به دو juniors رائول و چه گوارا, نافرمانی او و در نتیجه مسائل از نافرمانی.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram برای دریافت آخرین اخبار به روز رسانی

قابل ذکر است که به عنوان انقلابی در Sierra Maestra, Cienfuegos تا به حال مخالف تاکتیک مرگبار برادران کاسترو و چه گوارا بودند که در حمایت از اعدام زندانیان سیاسی و فراریان بدون محاکمه عادلانه. این روند تا به حال ادامه داد: در زندان مزارع La Cabana به رهبری چه گوارا و سانتیاگو د کوبانظارت جوان کاسترو. اومانیسم نادر بود فضیلت در میان گاو-رهبری blinkered فرماندهان شورشی. Camilo شده بود ، این یک کیفیت و او را مجبور به پرداخت با زندگی خود را برای پایان دادن به.

فرمانده Sierra Maestra ارتش شورشی و زندانی سیاسی پیشین روبرتو گونزالس بود شفافی در طول مصاحبه برای یک فیلم مستند در زندگی کینفوگس که یک شخص فرمانده فلیکس تورسکه تا به حال تبدیل به یک کمونیست بوده اخراج شده توسط او. Camilo بود پرسید پس دلیلی برای عمل و یک بار گونزالس که او را مطلع تورس' کمونیست انداز به دست آورده بود او خود را اخراج, Cienfuegos تا به حال تایید شده حرکت می کند.

بنابراین زمانی که آن را توسط دولت گزارش رادیو و تلویزیون کوبا در 8th اکتبر 1959 که بسیار محبوب Fidelista's (وفادار پیرو فیدل را) Cessna 310 رفته بود, گم, اخبار دریافت شده توسط عموم مردم در کفر. Camilo شده بود جوان ترین و کاریزماتیک ترین در میان انقلابیون. او تنها بیست و هفت هنگامی که تراژدی ظاهرا رخ داده است. جستجو و نجات در تلاش بود بی درنگ اقدام به قرار دادن آن در گرفت برای کل یک هفته قبل از کاسترو سالمند متاسفانه تا به حال اعلام به مردم خود که کینفوگس مرده بود. هر سال پس از آن روز کودکان در کوبا بزرگداشت Commandante Camilo, ال Heroe د یگواجیبا پرتاب گل به دریا. کسانی که هنوز هم قادر به دست حضور او در انتظار برای او را به بازگشت.

پرش بر روی حساب رسمی از Fidelista ناپدید شدن, اجازه دهید ما را در نظر بگیرید برخی از unvisited عناصر تراژدی که هرگز گره خورده. تئوری های توطئه در مورد Commandante داشتن جعلی مرگ خود را به طوری که برای راه اندازی خانه در میامی می توان رد با سهولت با توجه به فقدان شواهد. اما برخی دیگر نمی توان کنار خار.

پرواز مسیر کینفوگس بين کوبا شهرهای کمگوی و هاوانا. آن روز پرواز از حدود پنج صد کیلومتر بر روی زمین. هیچ مرداب یا undrained باتلاق حاضر بودند در طول مسیر پرواز. در عرض چند ساعت از اطلاع رسانی به مردم خود که محبوب Fidelista تا به حال از دست رفته همراه با یک تعداد انگشت شماری از مردان کاسترو اعلام کرده بود او مرده است. جستجو ماموریت وظیفه محل باقی مانده و هرگز هر گونه بقایای گمشده یا انسان باقی می ماند. جذاب ترین واقعیت است که کاسترو خواهد از این پس توصیف کینفوگس' ناپدید شدن به عنوان "از دست داده در دریا' – دلیل کوبا کودکان خود را وقف اهدای گل و ادای احترام به آب طرفین کشور خود را – که نقشه مسیر پرواز گرفته شده توسط Commandante را Cessna 310 به وضوح به تصویر کشیدن یک مسیر انحرافی را طی بیش از زمین است. این موضوع ما را با doozy: وجود دارد یک پرواز در همه ؟ آیا انقلاب کوبا جوانترین و کاریزماتیک ترین فرمانده عزیزم از مردم خود را که محبوبیت بود غبطه می خوردند با خروس و چه در واقع در یک هواپیما که شب شوم?

Camilo برادر Osmany که بعدها به نگه داشتن موقعیت های بسیاری در فیدل کاسترو دولت و افراد مسن کینفوگس پدر و مادر بودند و به دروغ خود را دیکتاتور زمانی که او وعده داده شده به رفتن و به دنبال پسر خود را. Camilo حال تبدیل شدن به یک خار به خانواده برای اولین بار پس از انقلاب کوبا یک مدت زمان طولانی پیش. هفته قبل از ناپدید شدن او بوده است رها از پست خود به عنوان فرمانده ارتش با دفاع نیروهای تحت تعمیرات اساسی که سرانجام به رائول و چه گوارا به عنوان رهبران جدید. خبرنگاران Guillermo Cabrera و Jessy فرناندزبودند که پوشش این تحقیقات بیش از این از دست رفته سسنا و ساکنان آن بعد گفت که پس از مربوط به خود را با تلاش های نجات هر شب فیدل را به Turiguano جزیره در نزدیکی و خود را سرگرم با تیراندازی ولگرد گاو بود که پس از آن آماده برای شب شام که او و دوستان خود را به اشتراک بگذارید. این بسیار عجیب و غریب رفتار از کسی که ظاهرا عزاداری ناپدید شدن یک دوست نزدیک! روز بعد کاسترو سالمند را در تلویزیون ظاهر پوشیدن حزن انگیز چهره که اعلام عمومی; Camilo خواهد داشت.

ترین مواد منفجره حساب در مورد سرنوشت کینفوگس می آید در قالب یک شهادت از هیچ یک دیگر از جیمی کاستاریکا چاوز. کاستاریکا تا به حال شده است یک شورشی در Sierra Maestra همراه با ضد Batista چریک. در اعتراف جیمی کاستاریکا او و خوان آلمیدا (سیاه و سفید کوبا فرمانده که باقی مانده با فیدل کاسترو دولت آغاز با آن ضد Batista روز) احضار شدند و در 28th اکتبر 1959 توسط کاسترو به کمگوی که در آن معطل ماندن Cessna 310 ملاقات چشم خود را. کاستاریکا و سپس پرسش از Almeida به ماهیت حوادث. Almeida در پاسخ گفت که یک ضد کاسترو توطئه کشف شده بود. به عنوان دستور آنها وارد شده بود در مقر محلی فیدل مجاورت شد که در یک زمینه با استراحت Cessna. با نزدیک شدن به خانه بزرگ دو مرد می تواند بشنود یک بحث گرم در پیشرفت در داخل. آن Camilo Cienfuegos انکار است که او بخشی از هر ضد کاسترو جنبش است. فیدل هر چند حاضر به باور او خواستار نام همکار خود توطئه گران و مدت کوتاهی پس از ترک ساختمان رائول در دو. به نظر می رسد در آن لحظه بود که کینفوگس خواسته Panchoیکی از خودیها از کاسترو دایره به او شلیک در بیضه ها. چهار یا پنج عکس پس زد بیرون دستیابی به نتیجه خود را. در حالی که مربوط به این حساب Jaime کاستاریکا تا به حال ابراز تاسف کرد که او قادر به مداخله و نجات دوست خود Camilo. کاستاریکا بعد از مهاجرت به اسپانیا جایی که او به صرف بقیه عمر خود را.

Osmany کینفوگساز دست رفته Commandante برادر است که هنوز زنده و سالم است. آن خواهد بود جالب برای پیدا کردن آنچه که او معتقد است بخش خصوصی در این سوال Camilo ناپدید شدن است.

چه گوارا

Cuba revolution
چه گوارا در یک تصویر گرفته شده توسط Alberto Korda.

ارنستو رافائل 'Che' Guevara نمی کند نیاز به یک مقدمه است. او در آرژانتین متولد مارکسیستی که به پیوست جولای بیست و شش جنبش در مکزیک و مبارزه در Sierra Maestra در کنار ضد Batista شورشیان. با موفقیت این انقلاب آمد وظیفه تشکیل دولت در آن گوارا بود با توجه به پست وزیر صنایع. به نظر می رسد Che نبود بسیار خوب اقتصادی برای تعالی چرا که او در تلاش برای به دست آوردن یک طرح اقتصاد شوروی به کوبا و به سختی شکست خوردند و پس از آن اجرا شد. تولید شکر قربانی اشتراکی و پیشنهاد کار بدون انگیزه بسیار جذاب به مشترک زن و مرد. جدای از اینکه یک پزشک آموزش دیده و برگزاری وزرا رتبه در کاسترو در دولت Guevara, همچنین شناخته شده به عنوان یک نویسنده. یکی از کتابهای او با عنوان جنگ چریکیبوده و بین المللی پرفروش. اما زندگی شکست خورده به تقلید از هنر خود را در مورد. از سه کمین مبارزات او منجر شود و در شرکت های خود را در کوتاه عمر او می تواند پیروزی در تنها یک; کوبا یکی و که بیش از حد با کمک دیگر فرماندهان شورشی که قابل ملاحظه سهم خود را دارند. در طول روز خود را به عنوان یک جنگنده در کنگو بلژیک, او تقریبا کشته شدند و مجبور به خروج از صحنه در عجله بسر می رسانید. دو سال بعد او شورش طرح در داخل حاکمیت دولت بولیوی که منجر به دستگیری و اعدام توسط سازمان سیا آموزش دیده اند.

قبل از اقدام بیشتر خوانندگان باید آگاه باشید از یک زن که در میان کوبا تا مخالفان در بولیوی. او Haydee تامارا پناهگاه Biderبهتر شناخته شده توسط nom de guerre Tania. Tania شد polyglot و مارکسیستی که پس از تحت تأثیر قرار نمیگیرند با موفقیت از انقلاب کوبا و فرقه Che تصمیم گرفت به این کشور جزیره ای ، هنگامی که وجود دارد او به رسمیت شناخته شده برای بسیاری از استعدادها و دریافت آموزش های مسلح در مبارزه با یکی از Guevara را مورد اعتماد اصحاب سرهنگ Dariel Alarcon رامیرزدر غیر این صورت به عنوان 'Benigno'. پس از اتمام آموزش او فرستاده شد و در بسیاری از ماموریت های به بولیوی که در آن او تا به حال شده است که وظیفه جمع آوری اطلاعات به عنوان یک جاسوس. پس از مقامات بولیوی کشف او هویت واقعی او فرار آپارتمان او پیوست و چه و باند خود را از کوبا شورشیان در اعماق جنگل های کشور است.

Cuba revolution
مارکسیست Mata Hari: Tania این چریکی.

Benigno است بازگو حادثه در خاطرات خود Vie Et Mort de la انقلابکه در آن او می گوید که Guerrilla Tania آرزو به نگاه بر به عنوان یک مساوی نر مبارزان امتناع از هر گونه درمان ویژه با توجه به جنس. در نتیجه زمانی که Benigno به او گفت که او باید به او اطلاع هنگامی که او در چرخه قاعدگی خود را به طوری که او می تواند او را به چنین روز او کنایه آمیز acerbically "چرا ؟ را دشمن یدکی من اگر آنها متوجه من شد و بر من دوره ؟ " آخرین نفع او برای او زمانی بود که Che تقسیم شده تا تیم خود را از چریک در بولیوی کشور قرار گیرد و معلم (Benigno) و دانشجو (Tania) در دو گروه مختلف. نگران کمبود امکانات Benigno به حال تکه تکه جلیقه اش به نوار بنابراین او می تواند استفاده از آنها برای حفاظت بهداشتی در طول ماهنامه. به جای چشم دوخته اند و این بیت از اطلاعات به عنوان چیزی dishy خواننده باید برآورد آن با بلوغ آن نیاز دارد. یک رفیق بود به کمک دیگری که برای او فقط " یکی از پسران او آموزش داده بود. آن را باید شامل یک معامله خوب از شفقت به تکه تکه خود را متعلق و ارائه آن را برای استفاده به منظور پاسخگویی به نیاز بدن از یک پدیده طبیعی است که درمان در دسترس نیست در خصمانه بیشه. Benigno نیز اشاره چگونه آگاهانه Tania می تواند از ظاهر او حتی به عنوان یک شورشی در کنار Che. او می خواهم به صرف زمان قابل توجهی مسواک زدن موهای خود را و بررسی ویژگی های خود قبل از چرخش به اطراف به درخواست همکار او آمپول چگونه او نگاه کرد.

در 31st آگوست در سال 1967 یک و نیم ماه قبل از Che خواهد بود اسیر تانیا و تیم او از مبارزان بودند کمین در یک رودخانه با بولیوی پرسنل امنیتی کشته و در متعاقب آن جنگ تفنگ.

وجود دارد چند زنانی که وارد زندگی چه گوارا. هر یک نهفته در ذهن خود را به طور قابل توجهی به اندازه کافی به طوری که به تغییر در دوره خود را از عمل است. اعم از رسمی و دختر ماریا دل کارمن Ferreiraبه همسرش Aleida مارسو معشوقه اش Tania این چریکیChe زندگی کرده بود ناوبری چاپی از زنانی که با او باقی ماند به اندازه کافی بلند. حتی اگر او تا به حال پشت Aleida و فرزندان خود در هاوانا او هیچ دوگانگی در آغوش Tania به عنوان جدید خود را عاشق. Benigno Alarcon رامیرز شهادت است که این دو مشترک به تنهایی در چادر خود را در جنگل بودند و اغلب در بر داشت به گفتگو با هر یک از دیگر در طول.

رامیرز آمار و ارقام به عنوان یک منبع مهم کاسترو در کوبا برگزار شد جایی که او بسیاری از نوشته های او پس از فرار از بولیوی پس Che ترور. داشتن مهاجرت به پاریس شد که او سرخورده با افراط از خروس او به قلم و کتاب در مورد آمریکای لاتین جزیره سیستم زندان که در آن 60,000 زندانیان برگزار می شود بدون محاکمه در هر نقطه. در مصاحبه با مستقل چند سال قبل از مرگ او Benigno گفت که او تا به حال شاهد یک نیروی گارد یک لوله خرطومی کردن یک زندانی ، قدرتمند جت آب تا به حال از هم جدا قربانی معده است. خود حساب کاملا معتبر داده می شود که او فاصله خود را از پول نقد راست بال داری و سرکوبگر تبعیدیان کوبا که تماس میامی ،

خوزه آنتونیو زاپاتا'ثانیه کتاب در رابطه بين چه و Tania, 'تانیا: زن Che Guevara عاشق'به حال یک طرح دعوی در دادگاه پرتاب در آن از هیچ یک دیگر از اعضای Tania این چریکی خانواده آغاز ، این کتاب این است که برخی از زشت تومه بدون مادیت. این یک ضربه ضربه حساب رفاقت و عشق است که بین آن دو منجر شخصیت در طول زمان. منبع دیگری برای راز رابطه می تواند – اگر اجازه داده اند این خاطرات چه گوارا. اما نسخه خود را از حوادث – او خیلی صریح انسان در مورد تمام است که او مواجه می شوند را تجربه کرده و شاهد – هرگز در دسترس خواهد بود برای ما. چه گوارا است بولیوی خاطراتبود کمرنگ از همه مهم آن عمیقا شخصی jottings قبل از ارسال به چاپ و نشر. Aleida مارس – بیوه اش – می خواستم مطمئن شوید که دریافت تنها یک بررسی و کوکی برش نسخه از وقایع و محروم کردن همه ما مشاهده صمیمی به رابطه شخصی با تانیا.

زن مبارزان انقلاب کوبا – که قبل از زمان Che و Tania ملاقات – تنزل شد و به حاشیه. آنها اغلب با شکایت از عدم جدی گرفته شود و با توجه وظایف داخلی مانند شستشو و پخت و پز و مرمت مدرسه شورشیان. در مقابل, Tania بود کامل شورشیان در جنگل های بولیوی که در آن او به اونها در چریکی تهاجم از صمیم قلب.

در طول مبارزات انتخاباتی بولیوی کد کلمه به هاوانا شد 'مانیل'. اما چه شد قادر به ایجاد ارتباط با خروس مهم نیست که چقدر سخت تلاش می نویسد کوبا روزنامه نگار آلبرتو مولر. اما مطمئنا او در زمان طولانی دوست عزیز و فرمانده فیدل را با عجله برای کمک به سمت او و شده اند نگه داشتن یک چشم را برای چه ایمنی? هر دو مردان شده بود رفقا-در-arm در Sierra Maestra با Che منجر به یک پیروزی نظامی با حمله به بیش از باتیستا سربازان در طول نبرد سانتا کلارا. هر دو اختصاص داده شده به کلاسیک مارکسیسم بود و ganged تا خود مشترک مخالفان در داخل ارتش شورشی پست 1959. چه ساخته شده بود وزیر صنایع بود و سفر جهان برای ایجاد روابط دیپلماتیک از طرف مشغول فیدل.

دو مرد هر چند تفاوت در شخصیت خود را با کاسترو سالمند ظاهری بیشتر از یک رئالیست. در طول سفر خود به اتحاد جماهیر شوروی گوارا بود thundered که این سیاره غنی شمالی در یک توطئه به جمعی كه در جنوب آن. هلن Yaffe, نویسنده , Che Guevara: اقتصاد انقلاباست شفافی در نقاط خاصی که Commandante تا به حال به عمل قرار داده است که تا به حال احساس خطر خود را رئیس فیدل. به نفع با استفاده از فن آوری است که بیبهره از سرمایه داری و سرمایه گذاری, او تا به حال می خواستم به رد شوروی کمک در توسعه اقتصادی کوبا. این غیر قابل تصور بود به خروس! به شدت وابسته به شوروی کمک های مالی برای اجرای اقتصاد خود را از آنها تا به حال هیچ وجه قصد بیگانه رهبر بلوک شرق. هنگامی که چه در بازگشت از سفر خود به اتحاد جماهیر شوروی او به سختی می تواند چهره اصلی خود را. فیلم نشان می دهد دو مرد خونتان تکان دادن هر یک از دیگر دست بدون اینکه قادر به تماس با چشم. به زودی, چه گوارا, whisked شد به یک خانه امن در هاوانا که در آن او نگه داشته بود در سلول انفرادی تا زمانی که فیدل حال استخراج یک وعده از او که سابق خواهد از این پس خودداری از حمله به اتحاد جماهیر شوروی در هر صورت. تا به حال Commandante تا به حال راه خود را از آن قابل قبول است که یک شکل داخلی و محلی مارکسیسم را پدید آمده در کشور جزیره. با خروس در اطراف این بود که نمی شود.

کوبا رئیس جمهور بود سریع به درک که چه گوارا در اطراف خواهد در نتیجه بیشتر خجالت برای او و کشور خود. آن را حتی می تواند ترساندن روسیه از کمک به کوبا هر بیشتر. بنابراین او ابداع یک طرح جالب با حمایت از Guevara – که خواهد انجام وظایف در یک بار. Guevara دیگر نمی خواهد نیاز به باقی می ماند در اتخاذ وطن و آن را بد شانس به دوست خود; به طور همزمان قادر خواهد بود به افراط در جنگ چریکی در جای دیگر, چیزی که بسیار نزدیک به قلب او. در واقعیت همه فیدل می خواستم به نگه داشتن خود را مزاحم حال بارگذاری-آرمان آمیگوعنوان دور که ممکن است از تئاتر کوبا سیاست است.

پس از شکست در کنگو بلژیک, از جایی که او به سختی موفق به فرار با زندگی خود چه باقی مانده است حدود دو ماه در تانزانیا و سپس پراگ آماده سازی خود را برای تهاجم به بولیوی. این امر می تواند اشتباه مهلک از زندگی خود را.

این گروه از کوبا شورشیان مارکسیست – از جمله زمان طولانی دستیار Benigno – که به همراه چه گوارا به جنگل های بولیوی قرار بود برای دریافت به روز رسانی اطلاعات از بازگشت به خانه. آنها نیز قول حمایت کامل از خروس که تا به حال بسته بندی کردن آنها را با سلاح و پول و جیره غذایی جدا از آموزش های کافی.

اکثر مورخان محل سرزنش در Che را معیوب و دست زدن به بولیوی در مبارزات انتخاباتی در حالی که جمعبندی خود را ضبط و مرگ است. حقیقت این چنین اظهارات را نمی توان انکار کرد. زمانی که Tania این چریکی رها شده ماشین خود را برای پیوستن به چه گوارا در جنگل های بولیوی راز عوامل خدمات پس او را کشف او خاطرات فراموش شده در این خودرو که با مته سوراخ به نام همکار او توطئه گران. هنگامی که گروهی از شورشیان تصمیم به پنهان کردن خود را بالاتر در زمین ناهموار از بولیوی چشم انداز آنها به اشتباه به سمت چپ پشت سر, عکس آنها گرفته شده بود در کمپ بود که برای تبدیل شدن به نقطه شروع خود را به آتش کشیدند. با شکستن این گروه به بخش و ارسال هر یک از طرفین دور در ماموریت های مختلف آرژانتین متولد Commandante بیشتر تضعیف شانس خود را از مبارزه است. یکی از کسانی که در بخش های led توسط Tania بود کمین و کشته در ریو گراند رودخانه در 31st آگوست آن سال (1967).

همه داده که در آن بود کمک که به معنای رسیدن از هاوانا در ساعت نیاز دارید ؟ به همین دلیل بود که هر تلاش ساخته شده در تماس با مقامات کوبا بی ثمر? چرا کوبا را secret service نه اطلاع Che و تیم او که بولیوی در حال حاضر دستخوش اصلاحات قابل توجهی در سال های قبل بود که توزیع زمین به دهقانان? زمانی که چریک تلاش برای ثبت نام محلی campesinos در برنامه های خود را برای یک قیام های داخلی, none پیوست. آنها در حال حاضر دریافت سهم عادلانه خود را از زمین از حاکمان خود در سال های اخیر و بی تفاوت نسبت به موعظه کوبا مزدوران است. بر خلاف برخی از مردم محلی بودند خشم به اندازه کافی برای کمک طلب کردن در نیروهای امنیتی از بولیوی به منظور کمک به خیط و پیت کردن کمونیست کوبا شورشیان خود را فرمانروای زمین است. Che را foco نظریه سقوط تخت در چهره خود را.

اما آن را تا چه گوارا و مردان خود ساخته کشف که خود دستگاه مخابره فیلم ناطق به معنای استفاده می شود برای راز ارتباطی با فرمانده عالی در هاوانا کار نمی شد; که آنها را درک توطئه که جریان بود. تنها پس از آن که آنها متوجه شدم که آنها رها شده بود و از چپ به سرنوشت خود را در یک خصمانه ملت است. فیدل بازی کرده بود کارت های خود را راست. او تا به حال شناخته شده و کامل است که دوست خود و تیم خود ایستاده بود هیچ شانسی در آمریکا کنترل دولت با سازمان سیا آموزش دیده و عوامل و محتوای دهقانان داده. دستگاه مخابره فیلم ناطق بودند که برکنار تمام شد که نیاز به مهر و موم سرنوشت چریک. در حال حاضر همه او نیاز به انجام شد منتظر اخبار از دوستان خود را ضبط و اعدام است. او خود شهید.

در نتیجه زمانی که فلیکس رودریگز – چه کسی به سرقت برده Che باارزش ساعت پس از اعدام – سازمان سیا آموزش دیده و در عمل Che-شکارچی خواسته محدود و گوشه Commandante آنچه در پیام خود به هاوانا خواهد بود, چه گوارا تا به حال پاسخ با یک امیز لبخند "بگویید فیدل...که مبارزه خود ادامه خواهند داد...با یا بدون حمایت خود را از".

HUBER MATOS

Cuba revolution
Matos گرفته شده برای حبس خود را.

Huber Matos تصمیم به شریک شدن انقلاب کوبا زمانی که او شاهد Fulgencio Batista سرنگونی رئیس جمهور کارلوس Socarras در یک کودتای نظامی سرنگون شد. شورشیان Sierra Maestra حال خدمت او به عنوان یک همکار compadre در مسلح خود را قیام در برابر حاکم دیکتاتور. یکی از وظایف Matos تا به حال به انجام بود به تهیه سلاح برای جنگجویان شورشی چیزی که وی را به کاستاریکا. با توجه به لس آنجلس تایمز گزارش منتشر شده در سال 2014 Matos اعلام کرده بود که او در ابتدا در میان کاسترو دایره درونی که دومی تا به حال نشان با قرار دادن او سوم در سلسله مراتب پس از خود و برادر کوچکترش رائول. این رخ داده بود با وجود تفاوت های بسیاری در چشم انداز این دو نفر بود.

همان گزارش نشان داد Matos عنوان کرد و گفت که Ernesto 'Che' Guevara شده بود قرار می گیرد پنجم در خط جانشینی به عنوان کشیده شده توسط آینده حاکم است. عکاسی سیاه و سفید از شورشیان ساخت خود را پیروز ورود به هاوانا در اول ژانویه 1959 تا حضور Huber Matos بنیتز یا در کنار فیدل و یا در مجاورت. او ساخته شده یک فرماندار محلی برای سهم خود را به مبارزه برای دموکراسی است. ناامیدی پر بود امیدوار جنگنده هنگامی که او متوجه شد که کاسترو بود فرمان به سمت یک حکومت و در هیچ خلق و خوی برای برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه.

یک مارکسیست در دستور کار بود و کاملا ناخوشایند برای این خاص کوبا شورشی رهبر. اما به جای نگه داشتن ایده های خود را به خود او آشکارا ابراز نارضایتی بیش از Communization از میهن خود. همانطور که انتظار می رود نخست وزیر کوبا متهم او را از فتنه و او را دستگیر کردند.

Matos یکی از تبعیدیان کوبا زندگی در خارج از کشور که تا به حال ادعا شده که سلیا سانچز و فیدل کاسترو بوده است ، یک رادیو بی بی سی 3 قسمت در کوبا پخش در دسامبر 2011 و در دسترس بر روی وب سایت از اخبار شرکت این موضوع را تایید. شده اند وجود دارد دیگران که موید Matos' آیات در مورد دو. یکی از آنها بوده است محقق به امور آمریکای لاتین در دانشگاه میامی, Dr. Andy گومزکه معتقد است که سانچز بود Fidelista به یک نقطه که در آن او تمایلی به هر گونه دیگر به اشتراک گذاشتن قدرت با او و یا جانشین او.

بنابراین آنچه اتفاق افتاده است به Huber Matos بنیتز? چگونه در واقع او فرار کاسترو خشم زمانی که دیگر خود را compadres – Pais کینفوگس و چه گوارا – تا به حال ساخته شده است به نیش گرد و غبار در اکثر سزاوار روش ؟

"تفرقه بینداز و حکومت کن" بوده است بسیار مورد علاقه اصطلاح توسط کاسترو قبیله قدرتمند اعضا. در ذهن خود رقبای بالقوه بودند بهترین برخورد با finagling. جلو آوردن اتهامات واهی در برابر آنها و رانندگی آنها را در برابر یکدیگر بودند و ترجیح روش.

آن را باید به ذکر است که Huber Matos کاملا نزدیک به Camilo Cienfuegos. این دو باقی مانده بود دوستان خوب حتی پس از موفقیت انقلاب و تخصیص از وزارتخانه ها و وظایف به بالا برنج در میان شورشیان. سالمند کاسترو بود تجربه مخالفت از هر دو این مردان خود را در دولت جدید است. او آگاه بود که هر دو غریبه به مارکسیسم و کاملا خصمانه به حالت خود را پیاده سازی. Huber Matos بود و حتی بیشتر از آن, به عنوان او تحصیل کرده بود و شده بود یک مدرسه-معلم قبل از او پیوست و انقلاب در برابر باتیستا. در حال حاضر این مربی سابق شد آشکارا ابراز ناخشنودی خود را با راه فیدل شد حاکم بر کوبا. چیزی است که مورد نیاز برای انجام شود. کشتن دو پرنده با یک سنگ باید به نظر می رسید در خور توجه به شرایط.

لطفا دنبال NewsGram در توییتر برای دریافت آخرین اخبار به روز رسانی

در مصاحبه های مختلف را در سال فرمانده Matos است مربوط به چگونه او تا به حال بیش از استعفای خود را به کاسترو سالمند و چگونه دومی به حال استنباط آن را به یک عمل خیانت در برابر او فرمانروای جزیره دولت است. اما از آن است که در اینجا است که خواننده در می یابد ضرب المثلی 'پیچ و تاب و در داستان'. اگر Matos لازم بود به بازداشت برای خیانت فیدل چرا نمی شد رائول فرستاده به جای ؟ و یا برای آن ماده چه گوارا و یا حتی ژوئن Almeida Bosque? چرا شامل Camilo Cienfuegos که فیدل آمده بود مشکوک باشد ؟ بود وجود دارد یک طرح بزرگتر?

کاسترو می دانستند که Matos شد محافظت شده توسط یک گروه از سربازان وفادار که دایره نیاز به نفوذ قبل از یکی می تواند به هدف خود برسد. این یک راز است که هر کس که موفق به رسیدن به فرمانده Huber Matos به منظور دستگیری او را در صورت مرگ حتمی به دلیل ایمنی خالص او پناه میبرند ، وجود دارد نمی توانست به یک فرصت بهتر برای دفع کردن دو مخالفان سیاسی به طور همزمان. کینفوگس قطعا به قتل رسیده اند توسط محافظان و وفاداران از Huber Matos; در حالی که حوادث را خروس فرصت به متهم Matos بیش از اتهام قتل, اعلام او به عنوان یک دشمن دولت است.

خوشبختانه خوش برخورد و رابطه مشترک توسط دو مرد – کاسترو اهداف کینفوگس و Matos – مانع هر گونه فاجعه از نتیجه در صحنه است. کینفوگس رفت و در یک کلمه با دوستان خود و آگاهانه او را که او دستور داده شده بود او را دستگیر کنند. این شاید سخت ترین چیز در کینفوگس مجبور شد به انجام به عنوان یک دولت بنده است. مهم بود مرتب کردن دوستانه. در بخشی Matos مطمئن Camilo که او را به سهولت معضل خود را با تسلیم شدن در خود. فیدل کاسترو طرح بمباران کرده بود. او را مجبور به پیدا کردن یک راه جدید برای مراقبت از Camilo Cienfuegos. جای تعجب نیست به اندازه کافی کینفوگس 'ناپدید شد' یک ماه بعد.

پس از مسخره محاکمه فرمانده Huber Matos بود محکوم به اعدام به سلول انفرادی یک وضعیت که در آن او باقی مانده برای 20 سال آینده در حالی که حقوق بشر سازمان بسیج برای آزادی او. در نهایت, رژیم کاسترو کوتاه آمد و به او این امکان را داد که کوبا. به عنوان یک سیاسی پناهجو زندگی در خارج از کشور Huber Matos تیمی با سابق جاسوسی دکتر Anthony J D'Marmolبرای تشکیل سازمان خود را – CID – با قصد بازگشت واقعی دموکراسی برای کوبا است.

بیش از چند دهه و چند نفر دیگر ضد کاسترو فعالان سیاسی از جمله خورخه لوئیس گارسیا پرزاند موفق به فرار کوبا و زندگی در جاهای دیگر که در آن آنها برجسته muzzling هنجارهای دموکراتیک شده اند که به طور منظم از ویژگی های زندگی در بازگشت به خانه.

یکی نمی تواند کمک کند اما تعجب می کنم که چه شکل و فرم پست-Batista سیاست در کوبا را به عهده گرفت, حال فرانک Pais Camilo Cienfuegos و Huber Matos جان سالم به در برده و رونق در این جزیره است. برعکس آن برانگیخته تخیل به فکر می کنم از کوبا چپ سیاست حذف از توتالیتاریسم از کاسترو باند سه: Fidel, Raulو Vilma Espinبه رانده بیشتر ناسیونالیستی آرمان گرایی Che.

هر چه از دست رفته جایگزین ممکن است تولید آن باقی مانده است یک واقعیت سخت است که در چند دهه فیدل کاسترو در حال تبدیل شدن به کوبا قدرتمند ترین فرد; گردآوری ثروت در کنار آن نازل شده است و اعتراض بر. در حالی که ما باید تحسین است که جهان را بالای جرم و جنایت سازمان سیا اقدام به ترور فیدل کاسترو 638 بار بیشتر یا کمتر ساخته شده و یک احمق از خود در روند; ما باید به نوبه خود به دور از حقایق ناراحت کننده از کوبا داخلی مهم است. هر گونه بی طرفانه تجزیه و تحلیل است که مانع کلی حسن نیت دو کشور هند و کوبا به اشتراک بگذارید. تن از نان هندی شده بود حمل به هاوانا در اوایل دهه نود برای کاهش گرسنگی در آن کشور جزیره پس از یک تحریم اقتصادی باعث شده بود تا مردم خود را از گرسنگی مردن. از اواخر سال پس از کاسترو کوبا شده است با کمال میل حاضر برون سپاری به ما; دعوت از هند ساخت و ساز لباس به کمک صنعت گردشگری خود را از طریق پروژه های متنوع. کارگران هندی در حال تحسین برای حرفه ای و تمایل به کسب درآمد بیشتر از همتایان کوبایی در این زمینه است.

در ابتدا ضد Batista جنبش تا به حال به دنبال آرمان های کاملی از این کشور را ملی, شاعر, Jose Marti. اما قدرت بازی و inveigling توسط اعضای یک خانواده شد تا از خط خارج هدف واقعی جنبش مردم به عنوان مارتی پیش بینی کرده بود.

همچنین به عنوان خوانده شده - Occidental, قهرمانان سرزمین های شرقی. (قسمت دوم).

همه گفته و انجام داده, این سوال هنوز باقی مانده است: چگونه متفاوت خواهد کوبا تحت تاثیر روشنفکر دموکرات نقشه از Pais, Cienfuegosو Matosرا تبدیل به ؟

[ سلب مسئولیت: تصاویر مورد استفاده در مقاله در حال عرضه شده توسط نویسنده NewsGram به هیچ وجه قصد نقض کپی رایت. ]

 



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب