پویا از تبت و چین رویای گسترش

Tsering Woeser با استفاده از وبلاگ خود به نام نامرئی تبت همراه با شعر و غیرداستانی و سیستم عامل رسانه های اجتم

توسط ABDOOSNEWS در 23 تیر 1399

Tsering Woeser با استفاده از وبلاگ خود به نام نامرئی تبت همراه با شعر و غیرداستانی و سیستم عامل رسانه های اجتماعی مانند توییتر به صدای خود را به میلیون ها نفر از قومی تبتی که مانع از بیان خود را به جهان خارج توسط دولت محدودیت هایی در اطلاعات است. Woeser هنوز اسناد وضعیت تبتی با وجود نظارت مستمر و بازداشت خانگی است.

در تفسیر پخش RFA ماندارین خدمات او تجزیه و تحلیل احتمال کمتر خشن سیاست در مسئله تبت با جدید چینی تحت رهبری حزب کمونیست و رئیس جمهوری چین:

شاید آن را مناسب و معقول به اندازه کافی برای ادامه به این امید که یکی را ببینید هر تغییر از رهبر حاکم چین حزب کمونیست چین در مسئله تبت? بسیاری از مردم شده اند به امید نرمتر رویکرد و یا برای برخی از تغییرات مثبت اغلب می شنود شده است صحبت کردن در مورد در اظهارات دیپلماتیک.

دنبال کنید با ما در توییتر برای حفظ هیجان انگیز اخبار, مقالات

بسیاری از مردم خواسته اند تسرینگ Woeser چه انتظار از دولت یازدهم در مسئله تبت که او می شود یک سردرد است. دلیل این است که این مکالمه است که اغلب به دنبال با یک گذشته داستان است که قرار است به صدا دلگرم کننده. عالیجناب دالایی لاما ملاقات با رئیس جمهور در حال حاضر پدر زمانی که او در اوایل بیست سالگی خود و تصور از open-mindedness گرما و دوستی است.

اما فرهنگ چینی باستان است گفت: "به نظر نمی آید کسی, کلمات, اما در اعمال خود." Jinping مورد به طور کامل درک قدرت در 18 حزب کنگره صحبت در مورد "دستیابی به بزرگ جوانسازی چینی ملت" و تمرکز بر "رویای چینی."

Tibet and China
دالایی لاما است که به دنبال میانه زمین برای تبت استقلال. Pixabay

اما این فقط فانتزی. مردم چین متوجه شدم که آنها در حال نزدیک شدن به این هدف در حال حاضر بیش از هر نقطه دیگر در تاریخ است.

با توجه به حزب مردم چین سنت هر رئیس جمهور به دستور کار خود. دنگ شیائوپنگ در دستور کار بود "اصلاحات و باز کردن." جیانگ Zemin به حال "سه نشان دهنده." هو جینتائو است که "جامعه هماهنگ." و چین است "دوباره جوان سازی از کشور چین".

و چه جوان سازی از کشور چین به این معنی است ؟

در Jan. 28 سال جاری پینگ در زمان ایستادن و دشوار در Diaoyu جزایر. او گفت: "ما باید خود را به ما حقوق مشروع و منافع و ما نباید قربانی اصلی ما منافع ملی است."

تحلیلگران اشاره کرد که یازدهم اهمیت در دوباره جوان سازی از کشور چین است اما در واقع هیچ چیز نهایی رویای چینی امپراتوری.

On Tibet and China
چین را در دستور کار "دوباره جوان سازی از کشور چین" بود ایجاد وزوز در سراسر.

غروب خورشید در بسیاری از قبلا امپریالیستی کشورهای در حال ظهور امپراتوری در حال افزایش است. ارضی حاکمیت یک اولویت است و معمولا معطوف شده هرگز به آن تا به جای تلاش برای گرفتن آن.

همچنین بخوانید: خانواده باچان آزمون تاج مثبت

تبت' رویای بدانند وسط زمین از عالیجناب دالایی لاما که به دنبال چیزی کمتر از یک درجه ای از استقلال تبت اگر چه حمایت از استقلال تبت را افزایش می دهد روزانه.

با این حال به نظر می رسد که برای حزب کمونیست چین وسط زمین است که هنوز هم "عملا استقلال" و "استقلال" است که گناه نمی شود و عفو. آن تداخل با چین هسته "منافع" مربوط به قلمرو و حاکمیت و بنابراین این رویا باید خرد شود.

در حالی که برخی از مردم بر این باورند که چین قادر خواهد بود برای رسیدن به بزرگ دوباره جوان سازی از کشور چین و احساس می کنید که رنسانس از ملت محروم از آن روح و روح است. اما یک چیز بسیار روشن است. وجود دارد هیچ جایی برای رویاهای تبتی در "رویای چینی."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب