بزرگ 15: Joriell واشنگتن به دنبال ادامه طبقه میراث خانوادگی در فورت مایرز

Alex Martin فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 30, 2020Joriell واشنگتن خانواده ژ

توسط ABDOOSNEWS در 10 تیر 1399

Joriell واشنگتن خانواده ژن به یک بخش من بازیکن فوتبال.

سرعت ؟ بررسی کنید. ورزشکاری? بررسی کنید. ارتفاع? بررسی کنید.

آه و او اعتماد به نفس در توانایی های خود را بیش از حد.

واشنگتن بالقوه او ساخت اولین بازی خود را در 15 یک لیست با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه شامل جنوب غربی فلوریدا بالا, کالج, استخدام در شماره 15.

واشنگتن پدر ریچارد سنجش زمان یک 4.41 در 40 yard dash در سال 2002. واشنگتن دایی فورت مایرز افسانه Jammi, آلمانی, سنجش زمان با 4.30 با استفاده از تکنولوژی الکترونیکی در سال 1993. آلمانی بود و بهنگام در 4.15 اما این دلیل بود که تمام بازیکنان را به یک نورد شروع می شود. واشنگتن سریعترین زمان در دبیرستان تا کنون است 4.6.

با اینحال, آن را بسیار روشن است که با سرعت در خانواده اجرا می شود.

بیش از شش ماه گذشته ارشد بود ظاهر در رادار از چند بخش مربیان به او ارائه می دهد از ایالت آیووا, FAU تولدو USF, ایلینوی و کالج بوستون.

در اوایل این ماه, واشنگتن تصمیم خود را: ایلینوی در آن است.

"ایلینوی فقط احساس مانند خانواده و عشق آنها به من نشان داد بود بی بدیل" واشنگتن گفت. "راه آنها صحبت کردیم به من بود و از آنها مراقبت در مورد من خوب بودن بیشتر از فوتبال است. آنها می خواهند به ساخت مرد اول و سپس بازیکن فوتبال همین دلیل است که من تصمیم Illinois."

تا کنون پس از گرفتن مبارزه با Illini کار در سال 2016 Lovie اسمیت استخدام کرده است لی شهرستان به شدت. در طول تصدی خود اسمیت واز چهار تعهدات از منطقه شامل ایمنی داوسون DeGroot (فورت مایرز کلاس 2017) دفاعی پشت Jartavius مارتین (Lehigh کلاس 2018), offensive lineman بلز جرقه (شمالی فورت مایرز کلاس 2020) و در حال حاضر واشنگتن که صحبت با مارتین در مورد به طور بالقوه پیوستن به او را در ثانویه و مارتین تا به حال این را می گویند:

"ما در حال ایجاد چیزی خاص. ما 239 نوزاد" مارتین گفت.

واشنگتن به توافق رسیدند.

"من با این مربی اسمیت آینده برای من تبدیل به یکی از بهترین-افزایش ایمنی در کشور می شود و قادر به انجام رساندن رویای من و بازی در لیگ و یک روز" واشنگتن اضافه شده است. "امیدوارم در 3-4 سال شما بود مصاحبه من دوباره به عنوان من به NFL ترکیب, ایلینوی, نرم افزار روز, پس از آن پیش نویس NFL."

او نه تنها از گرفتن مشاوره از مارتین. پدر او نقش بزرگی در این روند به عنوان به خوبی.

"اگر شما احساس می کنید مانند آن را راست و سپس پیش بروید و آن را انجام دهد" ریچارد گفت: به Joriell. "من همیشه پشت تصمیم خود را. مطمئن شوید که آموزش و پرورش یک اولویت برای اولین بار پس از آن فوتبال است. اگر شما می توانید در مورد خواب وجود دارد و سپس شما می توانید یک آینده وجود دارد."

فورت مایرز مربی تیم فوتبال سام Sirianni جونیور تا به حال فرصت برای دیدن, آلمانی, Joriell و ریچارد همه کت و شلوار برای موج سبز. Sirianni در حال گفتگو با Joriell چرا که او فکر او بود که بیش از حد سخت در خود را به مانند پدر خود ،

"Joriell چنین شخصیت پر جنب و جوش," Sirianni گفت. "او happy-go-lucky با یک لبخند در چهره اش. من فکر می کنم که مسری با بچه ها. او مجموعه بزرگ تن برای بسیاری از بچه های دیگر. هنگامی که او به فورت مایرز, من تا به حال بسیاری از گفتگو با او. آن را فشار زیادی روی بچه. شما یک پدر بود که یک آمریکایی در دبیرستان و شما باید یک عمو که نیست فقط یک تیم آمریکایی اما (ایالات متحده امروز) بازیکن دفاعی سال است.

"که بسیاری یک بچه. Joriell تا به حال به کار را از طریق آن. من به او گفتم 'Joriell شما فقط زندگی می کنند تا به Joriell و این خیلی خوب رفو.' او مانند همه کاره بخشی از فوتبال ما تیم. هر سال من به تماشای او رشد جسمی و عاطفی. او مانند یک بچه خوب همه موفقیت در آینده خواهد بود به دست آورده و به خوبی سزاوار."

واشنگتن خواهد شد و هر دو طرف توپ دوباره در سال 2020 و امیدوار است که او می تواند خود را در جرم و دفاع. تهاجم خود اهداف به دریافت پنج یا بیشتر touchdowns به طور متوسط هشت متری پس از گرفتن و دریافت 500 متری. در ثانویه واشنگتن در تلاش است برای حدود 12 پاس breakups حداقل سه interceptions بیش از 50 پردازد و سه مجبور گیر میکنه.

"این امر به این معنی نیست که همه کار من قرار نبود برای هیچ چیز" در واشنگتن گفت: پس از اینکه از او خواسته آنچه در آن به معنی به او برای دیدن همه این اهداف به دست آورد. "من کار می کرد لب به لب من و این امر می تواند شگفت انگیز برای ارسال تعداد کسانی که قبل از من رفتن به کالج در یک توجه داشته باشید."

ارتباط با اخبار مطبوعات ورزشی نویسنده Alex Martin: amartin@gannett.com. شما همچنین می توانید او را دنبال کنید توییتر: @NP_AlexMartin. برای بهترین پوشش ورزشی در جنوب غربی فلوریدا دنبال کنید @newspresssports یا @ndnprepzone در Instagram.

بزرگ 15

اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه تعداد بالای فوتبال استخدام در جنوب غربی فلوریدا هر سه شنبه و جمعه که منجر به شروع فصل فوتبال مدرسه بالا. بزرگ 15 ویژگی های بازیکنان از لی و ذغال سنگ شهرستان و رتبه بندی بر اساس سخت کمک هزینه تحصیلی ارائه می دهد سطح مدارس ساخت آن ارائه می دهد و کسانی که دارای پتانسیل برای دریافت توجه از قدرت پنج برنامه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب