بزرگ 15: دانبار است Shawn اهل روسیه است که در مسیر ستاره شدن و قصد ندارد در کاهش

برایان کونای فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 28, 2020دانشجوی سال اول دبیرستان

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

دانشجوی سال اول دبیرستان, بازیکنان فوتبال باید خوش شانس با توانایی منحصر به فرد به تکیه به نفع خود بازی.

دانبار دوم شان اهل متناسب با آن لایحه ایستاده در 6-پا-3 با ورزشکاری به پرش به بیرون از ورزشگاه و فوتبال زرنگ و دانا به درخشش بیش از بازیکنان بسیار مسن تر از او.

شماره 7 چشم انداز در اخبار مطبوعات/ناپل اخبار روزانه بزرگ 15 لیست از جنوب غربی فلوریدا برتر فوتبال استخدام در حال حاضر در رادار به عنوان یکی از کشور های برتر ثانویه چشم انداز در کلاس های خود.

"او برنده برخی از بازی ها برای ما در پایان دادن به عقب به عنوان یک دانشجوی سال اول او ما را بر پشت خود" دانبار سر مربی سام براون گفت. "او یک بچه است که می تواند گوشه ای و یا ایمنی در 6-پا-3 و 200 پوند او می تواند بازی تا بالا ما می توانید او را در جعبه در اجرای بازی. آسمان محدود برای او."

اهل متصلب تا پنج interceptions از جمله انتخاب-شش بود که تفاوت در ببر پیروزی بر Lehigh و شمارش 34 پردازد که او را به دست آورده نیوز-فشار-منطقه دفاع افتخارات تنها دانشجوی سال اول برای کسب درآمد است که به رسمیت شناختن.

لحظات مثل بازی خود را برنده در مقابل رعد و برق هستند چه بازیکنان زندگی می کنند. برای اهل شور و هیجان از ساخت یک بازی بزرگ که آیا آن یک رهگیری و یا طولانی گرفتن به عنوان یک گیرنده است که در کمک به تیم خود موفق شوند.

"یک بازی بزرگ به این معنا نیست زیادی به من در واقع" Russ گفت. "من فقط می خواهم برای کمک به تیم من برنده شوید و به ما کمک هم می آیند به عنوان یک تیم بهتر است."

دو-ورزش ستاره خود را در برخاستن صفوف جوانان اهل روسیه در حال حاضر تاسیس خود را به عنوان یکی از منطقه جوانه زدن ستاره در زمین فوتبال اما حمایت آن را در چوب جنگلی. به عنوان یکی از ببر' منجر پاسداران اهل کمک دانبار رسیدن به دولت آف بسکتبال برای اولین بار در چهار سال.

کار خود را در طول سال اول خود را از دبیرستان به همراه داشت قدرت-5 کمک هزینه تحصیلی ارائه می دهد و از امثال فلوریدا ایالتی فلوریدا, میامی و گرجستان با دیدن برنامه های Russ به عنوان یک بازیکن تاثیر.

بزرگ 15 برای سال 2020

شماره 15: Joriell واشنگتن فورت مایرز

شماره 14: J. J. Dervil, Lely

شماره 13: Levontai Summersett ایدا بیکر

شماره 12: Terrod Kearse دانبار

شماره 11: Sergio Morancy, Lely

شماره 10: Jaden بوکر, نخل باد بزنی ریج

شماره 9: Chris Thomas دانبار

شماره 8: ملک Curtis, اسقف Verot

Russ را دنبال کرده است Gators پس از او یک بچه بود و احساس ارتکاب به رویای خود را از مدرسه بازگشت در ماه آوریل بود که کار درست را انجام دهید. با وضعیت خود را در حال حاضر به عنوان شناخته شده کالا است و در این offseason با تمایل به رسیدن به پتانسیل کامل خود را.

"من انجام شده است بسیاری از DB کار با مربی انجام شده است نردبان دریل در حال اجرا تپه فقط سعی کنید هر روز بهتر" Russ گفت. "شما نمی توانید تنبل. من به کار برای بقیه زندگی من اگر من می خواهم تا جایی که من قصد دارم. شما می کردم برای نگه داشتن فشار شما نمی توانید به من بدهید تا در خود را به دلیل است که قصد ندارم به شما در هر نقطه."

یکی از هدایت نیروهای در پشت موفقیت راس در سال گذشته بود که قادر به یادگیری از امثال ارشد هم تیمی های Jadarius سبز-McKnight (ایالت فلوریدا) و جارویس جونز (مارشال). چیدن تا کمی راهنمایی که آن را به تکنیک ها و نحوه خواندن بازی کمک Russ رشد.

"که آیا آماده من آن را سرگرم کننده برای تمرین با آنها" اهل گفت. "آنها در خانه آنها می تواند به من آموزش مسائل است که من نمی دانم در مورد این بازی. که ساخته شده آن را آسان به من."

قهوه ای با اعتماد به نفس است که تمام سر و صدا در اطراف اهل روسیه نمی خواهد تاثیر این محصول به پایان رسید او خود را می بیند بازیکن جوان تبدیل به.

"او یک فرصت به واقعا خاص" براون گفت. "او نیاز به ماندن در راهکار و اقامت فروتن وجود دارد بسیاری از تمجید آینده راه خود را واقعی سریع و بعضی از بچه ها را از دست داده است. آنها نمی به ادامه کار. او به حفاری عمیق خود را متعهد به می خواهم به یکی از بهترین ها در کشور است."

بزرگ 15

اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه تعداد بالای فوتبال استخدام در جنوب غربی فلوریدا هر سه شنبه و جمعه که منجر به شروع فصل فوتبال مدرسه بالا. بزرگ 15 ویژگی های بازیکنان از لی و ذغال سنگ شهرستان و رتبه بندی بر اساس سخت کمک هزینه تحصیلی ارائه می دهد سطح مدارس ساخت آن ارائه می دهد و کسانی که دارای پتانسیل برای دریافت توجه از قدرت پنج برنامه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب