Texas State Parks در پایان روز امروز

رژیم صهیونیستی. ابوت تصمیم گرفته است ایمنی trumps تفریحی حسرت و دستور داده است تا پارک ایالتی تگزاس به نزدیک د

توسط ABDOOSNEWS در 19 فروردین 1399

رژیم صهیونیستی. ابوت تصمیم گرفته است ایمنی trumps تفریحی حسرت و دستور داده است تا پارک ایالتی تگزاس به نزدیک دروازه های خود را به عنوان از پایان کسب و کار امروز است. می تواند بازدید کننده را به خود امید افزایش, دوچرخه, رفتن پیاده روی و ماهیگیری و مشاهده حیات وحش و جاهای دیگر.

آن را فقط بیش از حد دشوار برای پرسنل پارک به پلیس بازدید کنندگان برای اطمینان از آنها در حفظ اجتماعی فاصله میان coronavirus نگرانی.

"مشکل در حصول اطمینان از انطباق با اجتماعی فاصله مشکلات در حفظ کافی تامین و نگهداری امکانات پارک به اندازه کافی بررسی هستند و تنها تعداد کمی از چالش ها مواجه می شوند توسط دولت پارک کارکنان" فقط بیانیه منتشر شده از تگزاس پارک ها و حیات وحش بخش می گوید.

"با توجه به بی شمار از چالش ها و افزایش خطرات ناشی از عامل پارک ها در این زمان اعتقاد ما این است که بهترین عمل در حال حاضر به منظور تامین سلامت و ایمنی انتظارات دولت از مجموعه ای از شهروندان تگزاس گفت:" کارتر اسمیت مدیر اجرایی TPWD. "همه پارک دولت باقی خواهد ماند و به طور موقت بسته شده تا بهداشت عمومی و ایمنی شرایط را بهبود بخشد. در طول بسته شدن کارکنان ادامه خواهد داد به مباشر و مراقبت از پارک ها برای اطمینان از آنها را می توان بلافاصله بازگشایی شد و به بازدید کنندگان در زمان مناسب."

بعد از عبور خریداری شده را از طریق سیستم رزرواسیون آنلاین مسترد خواهد شد. گروه و مرکز رزرو لغو شده اند, از طریق, مارس 30.پارک ها بخش اعلام خواهد کرد زمانی که قطعی بازگشایی تاریخ مشخص شده است.

سوال در مورد رزرو را می توان به customer.service@tpwd.texas.gov.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن