Texans یک ضربه با بازنشستگی از تیم های ویژه مربی براد Seely

می گویند آنچه شما در مورد پایین تصویب بندی از لایحه اوبراین فهرستی از حرکت به عنوان مدیر کل این offseason اما

توسط ABDOOSNEWS در 19 خرداد 1399

می گویند آنچه شما در مورد پایین تصویب بندی از لایحه اوبراین فهرستی از حرکت به عنوان مدیر کل این offseason اما تصمیمات او را نسبت به خود کارکنان مربیگری شده اند تا حد زیادی ملاقات با تایید و یا حداقل خوش بینانه, فتنه. من فکر می کنم اکثر طرفداران خوشحال است که کسی غیر از اوبراین خواهد بود خواستار پخش این سقوط در جرم (آنچه تا Tim Kelly?), و تازه ترویج دفاعی هماهنگ کننده آنتونی ویور احساس یک ستاره در حال افزایش در مربیگری کسب و کار.

پس از جمعه هر چند یک طرف توپ که به نظر می رسد ثابت که در آن اوبراین می تواند واقعا فقط نماینده و اجازه اجرای آن را ویژه تیم های حال حاضر تبدیل شده است بر سر آن با این اطلاعیه از این تیم اواخر هفته گذشته:

حسن نیت ارائه میدهد از اهالی تگزاس' روابط عمومی کارکنان در اینجا Seely بیانیه:

"من فوق العاده خوش شانس به صرف بیش از 30 سال مربیگری در NFL بازی من دوست دارم" گفت: Seely در بیانیه ای. "من می خواهم برای تشکر از هر مربی بازیکن و عضو هیات کار می کردم از زمانی که من وارد این لیگ در سال 1989 تا به حال. من خوش شانس به بخشی از برخی از بهترین سازمان ها در ورزش حرفه ای و من برای همیشه گرامی دوستی و خاطرات من در سراسر لیگ."

و به هیچ کس تعجب اوبراین تا به حال چیزی جز چیزهای زیادی برای گفتن در مورد دیرین خود را مربیگری همکار در روز Seely بازنشستگی:

"براد Seely یکی از بهترین تیم های ویژه مربیان در NFL تاریخچه و کمک های خود را به بازی شده اند بی نظیر" گفت: تگزاسی سر مربی و مدیر کل لایحه اوبراین. "من برای اولین بار ملاقات براد زمانی که ما هر دو دستیار مربیان در انگلستان و بلافاصله به رسمیت شناخته شده توانایی های خود را برای ارتباط با بازیکنان خود و آموزش آنها را در مورد بازی خود را در راه منحصر به فرد خود. براد برنده در هر توقف در 30 سال کار حرفه ای و رزومه خود را از سه سوپر باول پیروزی و پنج کنفرانس قهرمانی ظاهر برای خود صحبت می کند. این یک افتخار و امتیاز مربی در کنار براد و من همیشه در نظر او یک دوست. به نمایندگی از کل تگزاسی سازمان ما آرزو او و خانواده اش بهترین ها را در بازنشستگی خود را."

Seely پیاده روی به دور از بازی در سن 63 پس از یک NFL اودیسه که دیدم او برنده سه سوپر باول حلقه با پرستان (2001, 2003, 2004) و مربی تا حد زیادی در تیم مربی ظرفیت برای 31 فصل دو در اینجا در هوستون نظارت بسیار بهبود یافته ویژه تیم های واحد.

به آن نقطه را بدون اشتباه Houston Texans را از دست براد Seely. چه مقدار ؟ خوب این را در نظر بگیرید — در اینجا تگزاسی' ویژه تیم های رتبه بندی با توجه به فوتبال خارجی' DVOA متریک برای بهره وری به طور کلی برای چهار اوبراین-سر مربی فصل قبل از Seely ورود:

2014: 28
2015: 32
2016: 31
2017: 26

و در اینجا تگزاسی' رتبه بندی تحت Seely در دو فصل در اینجا:

2018: 5
2019: 5

که نوسان شدید در کمی رتبه بندی پشت چشم تست. تگزاسی " فقط نگاه کرد به مراتب بیشتر صدا و منظم در تیم های ویژه با Seely مربیگری آنها را از آنها تحت کهنه مربی پیشینیان. در سال 2019 شما می توانید استدلال می کنند که تیم های ویژه بودند تفاوت بین تگزاسی برنده شدن و از دست دادن بخش یا حتی عقد یک نقطه حذفی با توجه به این تیم رفت 10-6 با کلی نقطه منفی دیفرانسیل در این فصل است.

احترام در اوبراین نقل قول بالا منعکس شد در طول Seely دو فصل در اینجا به عنوان آن را کاملا روشن است که مدیریت قرار دادن یک مقدار واضح تر تمرکز داشتن بازیکنان اصلی که شایستگی تیم های ویژه در این فهرست هستند. فکر می کنم از نام مثل جانسون Bademosi در سال 2018, A. J. Moore, Peter Kalambayi و دوستان هاول چند فصل و امضای مایکل توماس در چند هفته گذشته. این همه بازیکن (و وجود دارد یک تعداد انگشت شماری بیشتر) که بازی تقریبا به طور انحصاری در تیم های ویژه. من حدس می زنم فلسفه بعضی از بچه ها مثل این همراه با Seely ورود در سال 2018 هستند نه یک تصادف است.

بنابراین مربیان در حال حاضر مجاز در ساختمان با توجه به NFL قوانین. زمانی که اوبراین برگزار کارکنان خود را در فرد برای اولین بار از زمان شروع این بیماری همه گیر او خواهد شد که یک سوراخ بزرگ برای پر کردن. این بسیار مهم استخدام به صورت اوبراین و تگزاسی.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن