Texans باز 2020 فصل به طور منظم به عنوان بزرگترین هفته 1 Underdog

برای من و صدها نفر از هزاران نفر از دیگر NFL طرفداران در سراسر کشور برنامه آشکار برای فصل آینده است بدل به مرت

توسط ABDOOSNEWS در 23 اردیبهشت 1399

برای من و صدها نفر از هزاران نفر از دیگر NFL طرفداران در سراسر کشور برنامه آشکار برای فصل آینده است بدل به مرتب کردن بر اساس از صبح روز کریسمس. در 7 p. m. در آن شب جادویی ما باز فوتبال ما هدیه و پیدا کردن دقیقا همان زمانی که 16 بازی در NFL schedule برگزار خواهد شد. حداقل این است که چگونه آن را احساس ترین فصل است.

پنج شنبه گذشته بود کمی متفاوت است. شما ببینید زمانی که من دریافت تگزاسی' ایمیل با برنامه های جدید من در بالا شروع با 1 هفته و کار من راه را به پایین و پنجشنبه گذشته احساس نمی کنند و در همه مانند کریسمس. تگزاسی ها' برای اولین بار چهار بازی خواهد بود در کانزاس سیتی (دفاع از سوپر باول شانزه) صفحه اصلی بالتیمور (14-2 فصل گذشته) در پیتسبورگ (8-8 با دو بی خانمان مردان بازی کارفرمایی در سال گذشته) و خانه مینه سوتا (یکی از هشت تیم در سال 2019).

خوشبختانه من تا به حال هرگز برای شناسایی بدن از عزیزان در سردخانه اما این برنامه آشکار (حداقل چهار هفته ارزش بازی) احساس مانند فوتبال است که نسخه ای از. تگزاسی ها' ممکن است شروع فصل 0-4 که آیا آسیب های جدی را به, اگر نه کشتن هر چه این فرهنگ آزمایش آن است که لایحه اوبراین و جک Easterby در حال انجام بیش از NRG ورزشگاه.

به این منظور آن را به اتمام! با توجه به FoxBet.com این تگزاسی باز فصل به عنوان بزرگترین underdog در NFL در هفته 1. هیپ هیپ هورا! بیایید بررسی تمام خطوط در اینجا...

NFL هفته 1 خط
پنج شنبه, سپتامبر 10th,
کانزاس, شهرستان -10.5 مقابل هوستون (O/U 56.5)

چهار شنبه, سپتامبر 13th
جدید انگلستان -6 مقابل میامی (O/U 44)
بالتیمور -8 مقابل کلیولند (O/U 49)
بوفالو منفی 5.5 در مقابل نیویورک جتز (O/U 40.5)
کارولینای -1 مقابل لاس وگاس (O/U 46.5)
سیاتل -1 @ آتلانتا (O/U 48.5)
فیلادلفیا -6 @ واشنگتن (O/U 44)
دیترویت -1 مقابل شیکاگو (O/U 46.5)
ایندیاناپولیس -7.5 @ جکسون (O/U 46.5)
مینه سوتا -3.5 مقابل Green Bay (O/U 47)
لس آنجلس شارژر -4 @ سینسیناتی (O/U 46)
سان فرانسیسکو -7.5 مقابل آریزونا (O/U 45)
New Orleans -4.5 در مقابل خلیج تمپا (O/U 49.5)
دالاس -3 @ لس آنجلس قوچ (O/U 49.5)

چهار شنبه, سپتامبر 14th,
پیتسبورگ -3 @ New York Giants (O/U 48)
دنور -3 مقابل تنسی (O/U 41.5)

خوب چند مشاهدات (و شاید عملا بهترین شرط ستون در حال تکامل در اینجا!)...

من امتیاز در حال حاضر اگر من به شرط تگزاسی' بازی
من می دانم آخرین باری که ما شاهد تگزاسی آنها اخذ اجرا کردن در این زمینه پس از ساختمان 24-0 سرب در نیمه اول. این هفته 1 بازی را به احتمال زیاد شامل یک حلقه مراسم برای بازیکنان به طوری که یک کمی شسته و رفته حواس پرتی. من می خواهم تصور کنید تگزاسی " بازیکنان خواهد بود بسیار خسته چهار ماه به ارزش شنیدن چگونه تحتانی آنها به ستاد. نیز وجود دارد بهتر است از یک ضر شانس وجود دارد که طرفداران در غرفه اگر همه گیر نیست و تحت کنترل است.

من مانند دلفین گرفتن شش امتیاز در مقابل انگلستان
به نظر می رسد مانند آن خواهد بود جارت Stidham شروع برای میهن پرستان و من می خواهم او را به عنوان یک بازیکن. اما میامی در حال حاضر یک تیم رقابتی در پایان فصل گذشته مبادا ما را فراموش کرده ام آنها را ضرب و شتم میهن پرستان جدید انگلستان به عنوان یک 17 نقطه underdog در هفته پایانی 2019. دلفین ها را ساخته اند پیشرفت های مختلفی از طریق پیش نویس و بلیط رایگان عوامل و آنها خواهد بود که برای اولین بار شرق آسیا دشمن به در آمده و با "بردی از بین رفته است!" امید کار را به نفع خود.

تام بردی خواهد بود یک فصل به طور منظم underdog برای اولین بار برای همیشه لطفا برای
و "برای همیشه" منظورم 74 مستقیم بازی. این است که چگونه طولانی بردی شده است یک فصل به طور منظم مورد علاقه در کارفرمایی. آخرین بار او بود فلک زده بود که میهن پرستان بودند +1 سگ در 2015 جاده بازی در بوفالو (و صادقانه است که حتی صدای حق, اما از آن است). در این خاص شانس مدیره بردی جدید تیم Bucs هستند 4.5 نقطه سگ به New Orleans Saints در هفته 1. من بیشتر تمایل به گرفتن بیش از (رقم 49.5) از یک طرف در که بازی.

بقیه ملت های جنوب در هفته 1
تیتان سفر به دنور را در Broncos در فوتبال دوشنبه شب و مانند تگزاسی این خواهد بود یکی دیگر از اتفاقاتی پیچ و تاب و به صورت یک کنفدراسیون فوتبال آسیا جنوبی تیم مقابل غرب کنفدراسیون فوتبال آسیا اگر وجود نداشت طرفداران در ساختمان است. (روشن, من امیدوارم که وجود دارد طرفداران در ورزشگاه ها در هفته 1 چون تگزاسی' نتایج گم می شود که به معنی چیزهای زیادی برای آمریکا). دو نفر دیگر ملت های جنوبی تیم بازی هر یک از دیگر به عنوان فیلیپ رودخانه ها باعث می شود خود را Colts اولین در جکسون به عنوان بیش از یک touchdown مورد علاقه. من مطمئن هستم که من آماده هستم برای ذخیره این نوع از چوب با تقریبا شسته نسخه از رودخانه ها.

گوش دادن به شان Pendergast SportsRadio 610 از 6 صبح تا 10 صبح روزهای هفته تا کی. همچنین او را دنبال کنید در توییتر twitter.com/SeanTPendergast و مانند او در Facebook در facebook.com/SeanTPendergast.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن