کیت های آزمایش از چین به هند - خریدار رضایت پارامونت و نه این که از فروشنده

پس از دریافت تست کیت ICMR ( شورای تحقیقات پزشکی هند) بالا آژانس در برخورد با شیوع کروناویروس در هند گفت که عمل

توسط ABDOOSNEWS در 12 اردیبهشت 1399
India China testing kits
پس از دریافت تست کیت ICMR ( شورای تحقیقات پزشکی هند) بالا آژانس در برخورد با شیوع کروناویروس در هند گفت که عملکرد کیت های آزمایش های دریافت شده از چین قابل اعتماد نیستند. Pixabay

توسط N. S. Venkataraman

رو COVID 19 بحران چند کشور از جمله هند با عجله دستور قرار می گیرد برای تست کیت از چین برای تست برای آنتی بادی به کروناویروس

منظور از هند :

هند دستور داد از چین بیش از نیم میلیون کیت برای افزایش این غربالگری.

پس از دریافت تست کیت ICMR ( شورای تحقیقات پزشکی هند) بالا آژانس در برخورد با شیوع کروناویروس در هند گفت که عملکرد کیت های آزمایش های دریافت شده از چین قابل اعتماد نیستند و در نتیجه خواسته همه کشورهای هند به استفاده از چینی کیت تست کنه.

واکنش تند از چین :

این تصمیم ICMR به استفاده از کیت های آزمایش از چین باعث عصبانی واکنش از چین که نامیده هند تصمیم را ناعادلانه و غیر مسئولانه است. چین به خودی خود گواهی است که مقامات چینی را معتبر تجهیزات تولید شده توسط این دو شرکت های چینی یعنی گوانگژو Wondfo بیوتکنولوژی و Zhuhai Livzon تشخیص است.

India China testing kits
رو COVID 19 بحران چند کشور از جمله هند با عجله دستور قرار می گیرد برای تست کیت از چین برای تست برای آنتی بادی به کوروناویروس. (بازنمودی تصویر). فلیکر

مانند یک فروشنده معمولی که می خواهم برای صرفه جویی در پوست خود را پس از تهیه با کیفیت بد محصولات چین تقریبا متهم هندی پزشکان از نداشتن مهارت کافی برای استفاده از تجهیزات. چین گفت: "آزمایشات مورد نیاز انجام شود در یک شیوه ای حرفه ای برای تولید نتایج دقیق. وجود شرایط سخت برای ذخیره سازی و حمل و نقل و استفاده از COVID 19 سریع آنتی بادی کیت های آزمایش. هر عمل که انجام شده توسط حرفه ای مطابق با مشخصات محصول منجر خواهد شد برای تست دقت تغییرات".

بدیهی است که با چنین بیانیه ای در چین اقدام به تحقیر هند متخصصان پزشکی با شک شایستگی خود را و سطح دانش. این یک منفی بیانیه ای ساخته شده با قصد فرار از مسئولیت یک تامین کننده است که باید به شدت محکوم کرد.

واکنش متفاوت به رد در کشورهای دیگر :

قبلا زمانی که کشورهایی مانند اسپانیا را رد کرده و کیت های آزمایش از چین با توجه به کیفیت مسائل چین در پاسخ ارائه شده به آنها را جایگزین. هنگامی که هند را رد کرد و تست کیت چین نامیده می شوند آن را به عنوان غیر مسئولانه تصمیم گیری است. آیا این به این معنی است که چین متفاوت است معیارهایی برای کشورهای مختلف و دیدگاه های هند تصمیم با تحقیر ?

عدم پایبندی به روش های خرید :

واقعیت این است که نه هند و نه کشورهای دیگر که خریداری چینی تست کیت باید بازرسی کارگاه شیوه ها و اقدامات کنترل کیفیت در واحد تولید در چین است. زمین واقعیت این است که چین به بهره برداری اضطراب از خریداران به تهیه کیت های آزمایش به هر قیمتی با در نظر گرفتن ضرورت ها و خریداران نیست بازدید واحد بازرسی کارگاه شیوه ها و روش های کنترل کیفیت به تصویب رسید. بدیهی است که خریداران بخشیده چنین پروسه های تدارکات در نظر ضرورت و چین نیز محدود حرکت بازدید کنندگان بین المللی .

آن شده است یک نامناسب خرید روش اتخاذ شده توسط خرید کشورها از جمله هند است که به نظر می رسد فقط برای اعطا گرفته اطمینان از چین است که مقامات چینی را معتبر تجهیزات تولید شده در چین توسط تامین واحد است.

وجود دارد نقش پیمانکاران فرعی برای عرضه ؟

آن است که عمل معمول برای تولیدکنندگان اصلی به فرعی قرارداد تولید به پیمانکاران فرعی اگر وجود دارد خواهد بود به منظور بزرگ فراتر از ظرفیت تولید به عرضه مندرج در برنامه.

بسیاری از مردم در حال حاضر تعجب است که در مواجهه با این وضعیت نظم کوچک بسیاری از تولید کنندگان چینی نیز می تواند تولید کیت های آزمایش به عنوان پیمانکاران فرعی به تامین کنندگان عمده از چین و کیفیت کیت های آزمایش عرضه شده توسط این پیمانکاران فرعی ممکن است در معرض کیفیت دقیق بررسی و کنترل است. این جنبه نیاز به تحریک.

لطفا دنبال NewsGram در Instagram به روز رسانی در آخرین اخبار

در هر صورت اصلی تولید کنندگان و دولت چین مسئول کیفیت کیت های آزمایش به خصوص زمانی که صادر می شود.

رضایت خریدار میباشد :

همه گفته و انجام می شود در سطح بین المللی در همه خریدار و فروشنده قرارداد رضایت خریداران اهمیت است و نه این که از فروشندگان. به عبارت دیگر فروشندگان موظف به جلب رضایت خریداران را در تمام جهات.

به جای صرفا توضیح داد که چرا کیت های آزمایش شکست خورده اند به نتایج قابل اعتماد در هند , تولید کنندگان چینی باید نشان داد و ثابت کرد قابلیت اطمینان از کیت های آزمایش چین صرفا به نام هند تصمیم غیر مسئولانه است. از سوی دیگر یکی نیست ممکن است اشتباه باشد اگر او را به نتیجه گیری کرد که تنها در چین شده است غیر مسئولانه است.

امروز چین متهم می ایستد به عنوان یک مصر فروشنده با حداقل توجه به علاقه از خریداران.

هند است که قطعا حق رد کیت تست اگر این امر راضی نمی شود که قانونی و بین المللی قابل قبول عمل از خریداران.

پرداخت برای تست کیت :

ICMR گفته است که آن را ساخته شده است هر گونه پرداخت از خزانه دولت به تولید کنندگان چینی. این می تواند در واقع درست است.

India China testing kits
رو COVID 19 بحران چند کشور از جمله هند با عجله دستور قرار می گیرد برای تست کیت از چین برای تست برای آنتی بادی به کوروناویروس. Pixabay

با این حال, 13, هند تامین کنندگان ( واردکنندگان و توزیع کنندگان) شده اند مجوز توسط دولت هند برای واردات چینی کیت های آزمایش.

آن است بعید است که شرکت های چینی را عرضه کیت های آزمایش بدون دریافت کامل و یا بخشی از پیش پرداخت از توزیع کنندگان.

آن باقی مانده است توضیح داده شود که آیا توزیع کنندگان در هند باز کرده اند محکم و غیر قابل فسخ نامه های اعتباری برای عرضه به شرکت های چینی احتمالا با برخی از دوره اعتبار برای پرداخت. اگر این مورد خواهد بود پس از آن شرکت های چینی خواهد خود را دریافت فروش دادرسی از توزیع کنندگان هر چند دولت هند می گویند که آن را به پرداخت هر گونه پول به شرکت های چینی از این وزارت خزانه داری. این جنبه باقی مانده است که باید بررسی و توضیح داده شده توسط دولت هند است.

همچنین به عنوان خوانده شده - دانشگاه فساد در معرض: نو سنگر سازی بود COVID-19 حمله

خواهد چین را رد کیت تست ?:

در نهایت آن است که روشن نیست که چگونه ICMR خواهد رسیدگی به وضعیت اگر شرکت های چینی که حاضر به قبول را رد کرد و بازگشت و کیت های آزمایش. این شک ناشی از چین نامیده هند را رد کیت های آزمایش به عنوان غیر مسئولانه و غیر منصفانه است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن