مدت بیمه – پادزهر ترس از خانواده و سلامت مالی

ما وارد مرحله سوم از سراسر کشور مستند شامل COVID-19 بیماری همه گیر. Pixabay توسط DODUL MONDAL بنابراین ما باید

توسط ABDOOSNEWS در 17 اردیبهشت 1399
Indian lockdown coronavirus
ما وارد مرحله سوم از سراسر کشور مستند شامل COVID-19 بیماری همه گیر. Pixabay

توسط DODUL MONDAL

بنابراین ما باید وارد مرحله سوم از سراسر کشور مستند شامل COVID-19 بیماری همه گیر. اولیه تلاطم در حال حاضر حل و فصل کردن تا حد زیادی در نظر مردم پذیرش و تمایل به دنبال این مستند. به غیر از چند ولگرد بروز نقض قانون و هند انجام شده است بسیار بهتر از بسیاری از کشورهای دیگر در جهان بهتر از بسیاری از اولین کشورهای جهان.

میزان افزایش در فعال موارد نیز بسیار بالا نیست و ما امیدوار به دیدن مسطح منحنی در آینده نزدیک. وجود دارد افزایش در تعداد موارد مثبت و مرگ البته در سرعت آهسته. زمان دو برابر شدن موارد و 11 ماه و انتظار می رود که این افزایش بیشتر است. برخی از مکان های فعال گسترش عفونت و مهار مناطق ایجاد شده اند بر اساس تعداد موارد مثبت در آن منطقه است.

این مستند تمدید شده است برای دو هفته دیگر و این احتمال وجود دارد که ممکن است آن را ممکن است تا پایان. دستورالعمل جدید باید آرام فعالیت های مجاز در سه منطقه — قرمز و نارنجی و سبز. اجازه دهید بحث ما از دیدگاه های مختلف و به اشتراک گذاری نظرات من. آنچه که باید از "اولویت" در این مستند 3.0!

Indian lockdown coronavirus
اولیه تلاطم در حال حاضر حل و فصل کردن تا حد زیادی در نظر مردم پذیرش و تمایل به دنبال این مستند. Pixabay

1. از سرگیری غیر COVID بهداشت و درمان برای بیماری های حاد: اگر چه هر مرکز درمانی در تلاش است سطح خود را بهترین کافی اورژانس, مراقبت از آن را نمی ممکن است برابر با قبل از lockdown دولت است. من نگران هزاران نفر از بیماران مبتلا به سکته مغزی و حمله قلبی حاد فولاد شرایط حاد متابولیک بیماری و بسیاری دیگر از مشکلات بهداشت و درمان اضطراری! آن است که یک رشد ادراک در میان پزشکی برادری که غیر Covid بهداشت و درمان است و نه کافی اولویت در این لحظه.

2. از سرگیری غیر COVID بهداشت و درمان برای بیماری های مزمن: به عنوان یک متخصص سرطان, من می توانید ببینید تفاوت از مراقبت دریافت که بیماران مبتلا به سرطان در سراسر کشور نسبت به قبل از مستند زمان. بیماران مبتلا به سرطان نیاز به انواع مختلف درمان از جمله عمل جراحی و پرتودرمانی و شیمی درمانی و پیوند سلول های بنیادی و غیره. همچنین درمان باید شروع و پایان به موقع به ارائه مناسب بهره مند از درمان است. من از ترس به دیدن بسیاری از مرگ و میر زودرس در بیماران مبتلا به سرطان در روزهای آینده که سرطان پیشرفت خواهد کرد به مرحله پیشرفته یا پایان مرحله در صورت عدم درمان به موقع.

همان درست است برای دیگر زندگی تهدید بیماری های مزمن مثل نارسایی کلیه که در آن بیماران برای زنده ماندن بسته دیالیز به طور منظم! افراد با فشار خون بالا و یا دیابت نیز نیاز به مراقبت های مناسب برای جلوگیری از مرگ نابهنگام با توجه به ناگهانی حمله قلبی یا سکته مغزی یا نارسایی کلیوی و یا سوخت و ساز و عوارض در صورت عدم وجود به طور منظم تحت نظارت و درمان است.

در سراسر جهان 5.5 میلیون کودک زیر پنج سال سن مرگ به دلیل سوء تغذیه است. این تعداد می تواند افزایش تا حد زیادی پس از این همه گیر شده است. آنها همچنین نیاز به اولویت دسترسی به مواد غذایی نه تنها پس از لغو مستند بلکه در طول این مرحله ،

این بیماران نیز حق زنده ماندن و این فقط نوک کوه یخ است!

3. از سرگیری درمان و پیشگیری از بیماری مسری: در سال 2018 بیش از 1,40,000 نفر از سرخک; در سال 2017, 13 لاخ نفر از سل (منبع داده که سایت). سرخک یک بیماری قابل پیشگیری با واکسن است. در بين بيماران مبتلا به سل بسیاری از آنها MDR یا XDR که نیاز به نظارت شدید درمان است. بسیاری دیگر از کشنده بیماری های عفونی قابل پیشگیری با واکسیناسیون تنها. معمول ایمن سازی از جمله این که از پالس فلج اطفال است به شدت ضربه با توجه به مستند. در حال حاضر مهم است برای حفاظت از میلیون ها نفر از نوزاد کودکان و نوجوانان و افراد دیگر با از سرگیری واکسیناسیون ارائه درمان (مانند نقطه در بيماران مبتلا به سل یا anti-retroviral درمان در بیماران مبتلا به ایدز) در زمان مناسب در شیوه ای درست است. در غیر این صورت همیشه وجود دارد ترس از دیدن هزاران نفر از مرگ و میر ناشی از این شرایط (بسیاری از نهایت خسته که نه همه از این پس با دقت به نمایش و یا نظارت به عنوان در COVID-19).

Indian lockdown coronavirus
اورژانسهای پزشکی خواهد بود از بیشترین priorites در طول مستند 3.0. IANS

4. از سرگیری اهدای خون خدمات: یک بحران وجود دارد از خون و اجزای خون. تعداد کافی از خون کمک های مالی ممکن است در طول این مستند به دلیل ترس از گسترش عفونت است. این مهم خواهد بود برای از سرگیری این فعالیتها با اولویت است. تقاضا برای همان بالا خواهد بود پس از لغو مستند.

لطفا دنبال NewsGram در Facebook به روز رسانی در آخرین اخبار

5. از سرگیری صنعت در ارتباط با مراقبت اورژانس: نه تنها برای پول صنعت و کسب و کار نیاز به اجرای خدمت به مردم در بسیاری از زمینه ها از جمله تولید اقلام ضروری و مواد غذایی و ماشین آلات لازم برای بخش های مختلف درگیر در مراقبت اورژانس و معمول امرار معاش ، در حال حاضر وجود دارد مبهوت طرح توسط دولت است. با گذشت زمان بسیاری از بخش ها نیاز به تابع. آن مهم است به غیر روحانی کردن ساختار توابع از جمله برای جلوگیری از عفونت در میان این گروه است.

6. محدود کردن اجسام از مستند: در ووهان چین به دنبال محدود کردن اجسام از مدل lockdown برای جلوگیری از افزایش بیشتر موارد. عمومی, حمل و نقل از جمله راه آهن و شرکت های هواپیمایی باید قاب و پیاده سازی فیزیکی فاصله هنجارهای حتی پس از این مستند به پایان رسیده است. جلسه در مکان های عمومی, تجمعات باید ممنوع حتی برای یک بار دیگر تا این ویروس را تحت کنترل است. لازم است آگاهی عمومی و آمادگی مبارزات شروع باید از قبل به حساس مردم است.

همچنین به عنوان خوانده شده - ماموریت های هند در امارات متحده عربی آغاز E-ثبت نام برای شرح مایل به سفر بازگشت به خانه

7. تشویق کار از خانه: این مستند ثابت کرده است که حداقل در چند مورد کار از خانه است منطقی گزینه معتبر است. که خواهد شد نه تنها به کاهش خطر عفونت بلکه کاهش بار خودرو و حمل و نقل در جاده و متعاقب آن آلودگی است. مطالعات نشان می دهد که آلودگی بدتر شیوع کروناویروس. اجازه دهید جهان نفس.

جهان نمی خواهد همان نگاه پس از این مستند به پایان رسیده است. آن را به نگاه خوب در چند جنبه آن را نگاه وحشتناک در دیگران است. اولویت باید بر اساس نیاز یک منطقه جغرافیایی خاص خود مردم شیوه زندگی خود را و غیره. اما چند چیز باقی می ماند اساسی به عنوان همیشه. آنها دسترسی به مواد غذایی یک سقف بالای سر خود را, لباس برای عفت و خدمات پزشکی برای صرفه جویی در زندگی است. و ما باید برای حفظ همدردی ما دست نخورده است. بقیه می تواند صبر کنید. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب