Telehealth خدمات پس به ندرت استفاده می شود توسط جنوب غربی فلوریدا بیماران منفجر شده در محبوبیت در میان coronavirus همه گیر

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتانتشار: 10:20 AM EDT 28 مه سال 2020لوقا Gumpert دکتر هدایت او را از طریق ی

توسط ABDOOSNEWS در 12 خرداد 1399

لوقا Gumpert دکتر هدایت او را از طریق یک سری از پا امتداد squats پا لمس پای آسانسور و تعادل تمرینات به عنوان بخشی از خود را در حال انجام فیزیوتراپی برای بهبود یافتن از آخرین عمل جراحی زانو.

اما به جای اینکه در یک باشگاه ورزشی و یا مطب دکتر, Gumpert ممکن است در ناپل آپارتمان پدر و مادر خود را' خانه در بونیتا اسپرینگز در یک پارک و یا در یک گردشگاه. و پزشک خود خواهد بود مایل دورتر صدور دستورالعمل های ورزش از طریق Gumpert تلفن یا لپ تاپ.

"آن محدود است. به دلیل وجود دارد (در کلینیک) آنها در حال کمک به من و بسیاری بیشتر تجهیزات" گفت: Gumpert, 29. "در اینجا آن را بیشتر خلاق است."

از جمله "telehealth" خدمات تا اخیرا کمی-استفاده از خدمات ارائه شده به جنوب غربی فلوریدا بیماران منفجر شد و محبوبیت در ماه های اخیر به عنوان COVID-19 اجتماعی فاصله نگه داشته است بسیاری دور از کلینیک های پزشکی.

با ویدئو کنفرانس فناوری مانند اسکایپ و یا زوم بیماران هم اکنون می توانید صحبت کردن با پزشکان از راه دور — حتی در طول شبانه ساعت — برای دریافت مشاوره در مورد علائم و یا در محل روال دفتر بازدیدکننده داشته است.

و پس از همه گیر است و بیش از بسیاری از جنوب غربی فلوریدا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی انتظار داریم این خدمات را به بخش های قابل توجهی از کسب و کار خود را.

لی پزشک گروه سرپایی مراقبت های بهداشتی تابعه از لی سلامت سیستم بیمارستان با دفاتر از شارلوت به ذغال سنگ استان ها راه اندازی خدمات پزشکی از راه دور در مارس 2019.

بیشتر: چگونه جوانترین 25 در فلوریدا درگذشت COVID-19

از آن پس تا فوریه آن را شمارش 388 از راه دور بیمار بازدیدکننده داشته است. بین ماه های مارس 30 مارس 22 — به خوبی به همه گیر اجتماعی فاصله گرفتن از هنجارهای لی پزشک گروه 5,300 بازدیدکننده داشته است.

"من در واقع فکر می کنم این یکی از لنت نقره ای که به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر" گفت: Kristine Fay رئیس اداری افسر لی پزشک ، "قبل از COVID همه گیر اگر چه ما ارائه برخی از خدمات پزشکی از راه دور, آنها نیست, به طور معمول استفاده می شود."

با توجه به آمریکایی انجمن بیمارستان حداقل 76 درصد از ایالات متحده بیمارستان ها در حال حاضر ارائه برخی از خدمات پزشکی از راه دور در مقایسه با 35% از یک دهه پیش. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نیز گسترش مدیکر پرداخت برای خدمات از جمله.

هزاره پزشک که استخدام 500 ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی در سراسر فلوریدا به شمارش بیش از 40,000 چنین مجازی بازدیدکننده داشته است بیمار. این telehealth برنامه به طور کامل راه اندازی مارس 26.

"در ارتفاع 'امن تر-در-صفحه اصلی سفارش بیش از نیمی از ما بازديد انجام شد از طریق پزشکی از راه دور گفت:" هزاره سخنگوی لیزا فرناندز. "در حال حاضر بیش از یک سوم telehealth."

Gumpert پزشک جرمی Beasley از FYZICAL درمان و تعادل مراکز در فورت مایرز به تازگی شروع به ارائه خدمات. آن را اجازه Gumpert خود را به ادامه درمان فیزیکی دارد.

بیسلی گفت که او مطمئن نیست که چگونه بسیاری از بیماران را ادامه خواهد داد به استفاده از خدمات پزشکی از راه دور هنگامی که این بیماری همه گیر به پایان می رسد.

"من نمی دانم اگر telehealth هنوز هم در دسترس خواهد بود پس از این بیماری همه گیر به پایان می رسد," او گفت:. "اگر آن را ندارد, آن را فقط به یکی دیگر از گزینه برای بیمارانی که نمی توانید آن را به درمانگاه به هر دلیلی."

رشد در telehealth تقویت شد همه گیر و در مورد لی سلامت تعلیق موقت از 49 دلار هزینه برای چنین بازدیدکننده داشته است (این هزینه از سر گرفته مارس 18). اما بیماران ترجیح می دهند در واقع جایگزین بازدیدکننده داشته است دفتر مجازی ،

پری فکر می کند حتی اگر بسیاری از بیماران به احتمال زیاد به ادامه در شخص بازدیدکننده داشته است. بسیاری از افراد به خصوص افراد مسن باید دیرینه ارتباط با پزشکان خود را که آنها می خواهم برای ادامه, او گفت:. اما بسیاری خواهد شد به احتمال زیاد ترجیح می دهند به راحتی از آن او اضافه شده است.

"وجود دارد هیچ قصد بازگشت رک و پوست کنده," او گفت:. "ما مردمی هستند که بسیار شلوغ که می خواهید به صحبت کردن با شما خود را از نیمکت. کلید این است که به بیماران مبتلا به گزینه های. ما قطعا این را به عنوان جذاب و ارزشمند برای بیماران و پزشکان و ما کاملا آن را ببینید نورد به آینده است."

لی سلامت telehealth خدمات نیز در دسترس 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته با پزشکان لی سلامت قرارداد با. لی پزشک گروه پزشکان در دسترس هستند در طول ساعات کار عادی.

ارائه دهندگان خدمات سلامت روان مانند پارک سلطنتی بیمارستان در فورت مایرز نیز راه اندازی telehealth برنامه. آن را نیز ارائه مجازی ملاقاتها برای اعضای خانواده بيماران.

بیشتر: COVID-19 آزمون های آسیب دیده در حمل و نقل; 119 از آنها گرفته شده در فورت مایرز

خوزه ارللنا یک طب داخلی پزشک برای لی سلامت در کیپ مرجان گفت: او در ابتدا شک و تردید در مورد این راه جدید برای دیدن بیماران.

اما او گفت: او می آیند برای دیدن آن به عنوان یک "ابزار مفید" برای رسیدن به بيماران در مناطق دور افتاده و بیماران مسن که اصلا قابل اعتماد حمل و نقل. او پیش بینی کرد که پزشکی از راه دور خواهد شد به حساب 15% به 25% از عمل خود را در آینده است.

هنوز هم محدودیت وجود دارد, او گفت:, و اضافه کرد که آن را به عنوان خوب نیست به عنوان یک دفتر مراجعه به خصوص هنگامی که بیماران دارای علائم است که نیاز به یک بررسی دقیق تر.

"آن را به عنوان با ارزش زمانی که ما به واقع با قرار دادن دست ما بر بیمار," او گفت:.

و با وجود محدودیت های تکنولوژیکی.

زمانی که یک خبرنگار در اولین بازدید Gumpert برای telehealth ملاقات او تا به حال مشکل گرفتن چت تصویری به کار می کنند. این ویدئو را مسدود و دکتر او نمی تواند او را ببیند. او در نهایت تصمیم به برنامه ریزی مجدد.

"فکر می کنم در مورد افرادی که در حال تلاش برای انجام این کار این است که مسن تر هستند و تلاش برای حرکت به سمت تکنولوژی," او گفت:.

J. T. Holbrook, 68 بیمار از هزاره پزشک گروه یک فن از این سرویس است. هالبروک با استفاده از این سرویس به یک ارجاع به یک COVID-19 آزمون از فورت مایرز مبتنی بر دکتر. (او آزمایش منفی است.)

"من نمی ترین متخصصین و اهل فن فرد در جهان است. اما ما از طریق آن" هالبروک گفت. "من فکر می کنم که این چیزی است که احتمالا رفتن به گرفتن و رشد است."

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck.

چه انتظار

Telehealth توصیه می شود برای بیمارانی که نیاز به صحبت می کنند به غیر اضطراری فوری-پزشک مراقبت های بهداشت روان ارائه دهنده و یا دیگر ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی. مشترک رایزنی های ارائه شده از طریق ویدئو چت وب شامل سردرد, سرماخوردگی, آنفولانزا و گلو درد و بیماری های مشابه.

کسانی که با شرایط اضطراری پزشکی مانند حملات قلبی باید با 911 تماس بگیرید و یا بازدید از نزدیک ترین اتاق اورژانس.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات پزشکی از راه دور در این منطقه بزرگترین بیمارستان بازدید LeeHealth.org یا www.onlinevirtualvisit.com/nch-virtual-care.

بیشتر بازسازی امریکا داستان

  • COVID-19 تمدید مفهوم خانه به عنوان قلعه در SWFL
  • COVID-19 نیروهای ارشد زندگی جوامع به انطباق با آینده نامشخص
  • در این می دانم که: فرمول برای بازسازی امریکا ؟ توماس ادیسون می تواند کمک کند.
  • چگونه تئاتر باشگاه های کمدی, فیلم, خانه طرح به ظهور از COVID-19 همه گیر
  • به عنوان SWFL رستوران بازسازی و ایجاد اعتماد اولویت
  • SWFL مشاوران مالی همیشه در ارتباط ماندن به مشتریان در طول بیماری همه گیر از طریق تکنولوژی ارتباطات ثابت
  • گردشگران را به SWFL اما آن را هرگز خواهد بود که همان
  • ملکی در آغوش, جدید, روش مجازی به بازار خانه در طول بیماری همه گیر کوروناویروس
  • COVID-19 همه گیر شتاب تغییرات در صنعت خرده فروشی
  • SWFL فروشندگان ادعا شديد مارس فروش قطره COVID-19-مربوط به خرید اینترنتی
  • Telehealth خدمات پس به ندرت استفاده می شود SWFL بیماران منفجر شده در محبوبیت در میان بیماری همه گیر کوروناویروس
  • همه چیز متفاوت خواهد بود اما ما می توانیم بازسازی با هم
  • تعداد ما به عنوان ما شروع به بازسازی امریکا


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن