سل و سرخک, واکسن فلج اطفال ممکن است به حفاظت از COVID-19

به عنوان جهان منتظر COVID-19 واکسن دانشمندان در حال آزمایش این که آیا عکس در حال حاضر در حال استفاده برای بیما

توسط ABDOOSNEWS در 8 تیر 1399

به عنوان جهان منتظر COVID-19 واکسن دانشمندان در حال آزمایش این که آیا عکس در حال حاضر در حال استفاده برای بیماری های دیگر ممکن است به ارائه برخی از حفاظت از بدترین اثرات این بیماری ناشی از کوروناویروس.

واکسن حاوی زنده اما ضعیف موجودات زنده از جمله کسانی که در برابر سل و فلج اطفال و سرخک ممکن است ارائه یک تقویت سیستم ایمنی بدن است که کمک خواهد کرد که مبارزه با کروناویروس.

دنبال NewsGram در Facebook به ماندن بگیرید به روز شد.

در حالی که آنها احتمالا نمی خواهد ارائه حفاظت به عنوان خوب به عنوان یک هدف ساخته شده واکسن تحقیقات در حال حاضر نشان داده است که این واکسن کمک به دفع کردن بیماری های دیگر از آنهایی که برای آنها طراحی شده بودند.

به علاوه این عکس به اثبات رسیده ایمنی رکورد کشش دهه.

"و نه تنها آن چیزی است که ما را تقریبا بلافاصله گفت:" جفری Cirillo مدیر Texas A&M دانشگاه مرکز هوابرد پاتوژن پژوهش و تصویربرداری.

از امکانات تولید در حال حاضر و در حال اجرا ارائه صدها میلیون دوز در هر سال اشاره کرد.

واکسن جایزه

Cirillo و همکارانش در حال تست اینکه آیا یک واکسن به نام BCG می تواند کمک به محافظت از سلامت کارگران و اولین پاسخ از COVID-19.

بیش از 100 میلیون کودک در سراسر جهان دریافت واکسن در هر سال برای جلوگیری از سل. اما آن را به عنوان اتفاق می افتد واکسن بسیار بیشتر می کند.

هنگامی که آن را به بازار معرفی شد در اوایل قرن 20th, محققان متوجه شیب دار قطره در مرگ و میر نوزادان. بعضی جاها دیدم تا 50 درصد کاهش و نه فقط از سل. مرگ و میر ناشی از بیماری های دیگر کاهش یافت و به ویژه بیماری های تنفسی.

محققان دیدم همان الگو و بیش از بیش.

"برای صد سال گذشته وجود همه این نشریات نشان می دهد که BCG است که توانایی محافظت در برابر تعدادی از انواع عفونت های ویروسی و دیگر عفونت باکتریایی" Cirillo گفت.

دیگران را با اشاره به مزایای مشابه از واکسن های زنده در برابر فلج اطفال و سرخک. در یک مطالعه 30 درصد کمتر از کودکان درگذشت پس از معرفی یک واکسن سرخک. تنها 4 درصد از کسانی که مرگ و میر ناشی از سرخک است.

TB, Measles, Polio Vaccines Might Fight COVID-19
فرزندان چهره خود را پوشش داده شده با ماسک صبر کنید برای دریافت واکسن سرخک در یک کلینیک درمانی در آپیا ساموآ نوامبر 18, 2019. فردا

دو مسلح دفاع

واکسن های زنده به نظر می رسد به عنوان یک بازوی دفاعی بدن.

سیستم ایمنی بدن دارای دو بخش است. یکی به نام تطبیقی ایمنی, تولید آنتی بادی است که هدف خاص میکروب ها. این ارائه قوی و دقیق و طولانی مدت دفاع در برابر بسیاری از عفونت ها.

در آن طول می کشد حدود یک هفته به منظور توسعه آنتی بادی است. دوم بازوی ایمنی ذاتی به عنوان بدن اولین پاسخ دهندگان. سلول های سیستم ایمنی ذاتی به سرعت حمله میکروب ها و بافت های آسیب دیده گرده — هر چیزی بدن بداند خارج از محل.

واکسن های زنده به نظر می رسد به "قطار" سلول های سیستم ایمنی ذاتی خود را برای بهبود پاسخ به عفونت.

"آنچه ما فکر می کنیم این است که زندگی موجودات زنده در واقع می تواند ارتباط برقرار کردن با این سلول ها و پس از آموزش آنها را به طوری که آنها کمی متفاوت هنگامی که آنها به نام بازگشت" به مبارزه با یک عفونت Tulane University میکروبیولوژی و ایمونولوژی استاد معیری Noverr گفت.

کارشناسان اختلاف نظر دارند بر این که چگونه این سلول ها متفاوت است. Noverr و Cirillo می گویند این "تحصیل" در سلول های tamp کردن التهاب است. در صورتی که مورد است که می تواند کمک به COVID-19 بیمارانی که در حال مرگ هستند از از التهاب است.

دیگران می گویند واکسن های زنده تولید قوی تر ذاتی پاسخ ایمنی بدن به طور کلی است که برای کمک به محافظت در برابر طیف گسترده ای از عفونت ها.

TB, Measles, Polio Vaccines Might Fight COVID-19
پزشکی عضو هیات آماده یک سرنگ در, Chris Hani Baragwanath بیمارستان در سووتو ژوهانسبورگ 24 ژوئن سال 2020 است. فردا

همچنین بخوانید: ستاره ها که کمک در بازی

Noverr است امیدوار به دریافت کمک های مالی برای تست اینکه آیا زنده سرخک ، اریون و سرخجه (MMR) می تواند با ارائه برخی از حفاظت در برابر COVID-19. دیگران نشان می دهد آزمایش واکسن فلج اطفال. در علاوه بر این به Cirillo های مطالعات BCG در راه هستند و در استرالیا و هلند.

با توجه به رکورد ایمنی این واکسن "این تقریبا یکی از کسانی که همه چیز" خوب چرا نمی خواهد شما فقط آن را به همه؟'" Noverr گفت. "اما شما نمی دانید (اگر آن کار می کند) مگر اینکه ما (a) دو سو کور کنترل شده مطالعه است."

به همین دلیل است که سازمان بهداشت جهانی است معرفی هر یک از این واکسن برای COVID-19 نشده است. منابع محدود هستند که مسئولان توجه داشته باشید. در حالی که آزمون راه انحراف از واکسن مورد نظر خود را بدون استفاده از شواهد که آنها کمک به جلوگیری از COVID-19 می تواند تا پایان انجام بیش از آسیب خوب. (VOA)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب