بلندترین پروردگار هانومان مجسمه در آمریکا نصب شده در دلاور

تیاو بلندترین مجسمه پروردگار هانومان در آمریکا نصب شده بود در Delaware در بزرگترین معبد هندو. مجسمه غرفه 25-فو

توسط ABDOOSNEWS در 30 خرداد 1399

تیاو بلندترین مجسمه پروردگار هانومان در آمریکا نصب شده بود در Delaware در بزرگترین معبد هندو. مجسمه غرفه 25-فوت قد دارد و وزن آن در حدود 45 تن است. آن است که گفت: به costed بیش از 100.000 دلار از جمله ساخت و ساز حمل و نقل و تدارکات را تحت پوشش.

مجسمه حک شده است از یک بلوک جامد از گرانیت سیاه و handicrafted با بیش از 12 صنعتگران که مشغول به کار تمام وقت و در زمان یک سال برای تکمیل این پروژه است. "آن را روانه بازار شده است از واراناگل Telangana به دلاور" گفت: Patibanda شارما رئیس هندو معبد دلاور انجمن. آن را حمل و نقل از حیدرآباد به نیویورک توسط دریا در ماه ژانویه و پس از آن بود که بیشتر حمل و نقل به دلاور در جاده است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

یک کشیش از Bengalore انجام شده است تمام مراسم که شامل تصفیه و نصب و راه اندازی از الوهیت. 10-بعد از نصب مراسم انجام شده توسط انجمن و با کمک بیش از 300 خانواده و جانبازان. این اجتماعات بزرگ برای مراسم بودند اجتناب کرد به علت ادامه بیماری همه گیر.

Tallest Lord Hanuman Statue in US Installed in Delaware
25-پا-بلند مجسمه از پروردگار هانومان در زمان بیش از یک سال به پایان گر چه هنر. India.com

"هنگامی که مجسمه ساخته شده است با توجه به روند تجویز توسط یک صنعتگر و تحویل داده شده است به معبد, معبد کاهنان به طور معمول انجام 10 روز 5 تا 10 روز مراسم عمدتا مربوط به آتش عرضه می کنند و دیگر مراسم مذهبی. و همچنین به جامعه دعوت شده است برای پیوند با مجسمه," او اضافه شده است.

همچنین بخوانید: استروئید دارو ممکن است کمک کند به طور جدی بیمار COVID-19 بيمار: محققان

مجسمه شد و مورد استقبال جانبازان و Instagram پست با عنوان "معبد هندو از #دلاور هندی آمریکایی اعضای استقبال عظیم مجسمه هندو خدا #هانومان. که 25 فوت, 60,000 پوند مجسمه. #هککسین در حال حاضر به کشور بلندترین وضعیت هندو خدا هانومان. آن ساخته شده است در #هند گرانیت مشکی & حمل به #usa . در حال حاضر ایالات متحده آمریکا 🇺🇸 است همچنین گرفتن نعمت و دانش از #sanatandharma به راحتی و به سرعت.

پس از 34-سر مجسمه ای از ملکه صلح در روح القدس کلیسا جدید قلعه هانومان نصب بلندترین مذهبی مجسمه دلاور.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن