قد کودکان در معرض خطر بالاتر از چاقی می گویند تحقیقات

منf فرزند خود را بلندتر است, لطفا توجه داشته باشید. محققان دریافته اند که کودکانی که نسبتا بلند قد برای سن خود

توسط ABDOOSNEWS در 20 تیر 1399

منf فرزند خود را بلندتر است, لطفا توجه داشته باشید. محققان دریافته اند که کودکانی که نسبتا بلند قد برای سن خود بیشتر در معرض خطر ابتلا به چاقی است.

مطالعات متعددی نشان داده اند که ارتفاع در دوران کودکی در ارتباط است با شاخص توده بدن (BMI) و با چربی بدن."که حدود نیمی از این ارتباط مستقل از اولیه شاخص توده بدن کودک استفاده از ارتفاع ممکن است یک راه ساده برای دقیق تر طبقه بندی که کودکان چاق تبدیل خواهد شد" گفت: مطالعه منجر نویسنده David S فریدمن از مراکز کنترل و پیشگیری بیماری ها در ایالات متحده است.

Follow us on Instagram برای دریافت آخرین اخبار به روز رسانی از ما!!

برای یافته های این تیم تحقیقاتی به بررسی پرونده سلامت از 2.8 میلیون کودک که در ابتدا مورد بررسی قرار گرفت بین دو تا 13 سال سن داشتند. هنگامی که آنها دوباره مورد بررسی با میانگین چهار سال بعد (اما تا 13 سال بعد) بلندتر بودند بیشتر احتمال دارد که شاخص توده کوتاه تر از کودکان است.

Tall children have higher risk of developing obesity
نتايج نشان داد که ارتباط بین بلندتر قد و چاقی در دومین آزمون بود قوی در کودکانی که در ابتدا مورد بررسی قرار گرفت که آنها کمتر از هفت سال است. Pixabay

برای مثال در میان باریکترین کودکان در آغاز شیوع چاقی در دومین آزمون بود 5 برابر بيشتر در بلندترین کودکان از در کوتاه ترین آنها (3.1 درصد در مقابل 0.6 درصد). در میان سنگین ترین آنها در شروع مربوطه شيوع چاقی بودند 89.5 درصد در مقابل 53.4 درصد است.

همچنین بخوانید: مشکلات پوستی در تابستان

نتايج نشان داد که ارتباط بین بلندتر قد و چاقی در دومین آزمون بود که قوی ترین آنها که در ابتدا مورد بررسی قرار گرفت که آنها کمتر از هفت سال است.

"بهداشت حرفه ای باید تشخیص دهند که بیشتر دوران کودکی قد برای سن قبل از 12 سال سن ممکن است یک نشانگر برای افزایش خطر ابتلا متعاقب آن چاقی" نویسندگان این مطالعه نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن