تای چی به بهبود خلق و خو و کیفیت زندگی

Heart بیمارانی که احساس غم انگیز باید سعی کنید محبوب ذهن-بدن ورزش تای چی به عنوان انجام این کار می تواند به به

توسط ABDOOSNEWS در 22 خرداد 1399

Heart بیمارانی که احساس غم انگیز باید سعی کنید محبوب ذهن-بدن ورزش تای چی به عنوان انجام این کار می تواند به بهبود خلق و خو و کیفیت زندگی به عنوان در سلامت راهنمایی.

تای چی ترکیبی از یک سری از مجموعه حرکات مانند "موج دست مانند ابرها" با آرامش و تنفس. این یک ذهن-بدن ورزش به دلیل آن نیاز به تمرکز در استقرار آرامش و تنفس.

"اگر شما تا به حال یک حمله قلبی و یا سکته مغزی و یا آسیب دیده توسط یکی دیگر از بیماری های قلبی من را به شدت توصیه می شود اضافه کردن تای چی به خود را بازیابی و توانبخشی گفت:" نویسنده مطالعه دکتر اموزش Taylor-Piliae از دانشگاه آریزونا.

دنبال NewsGram در توییتر برای اقامت به روز شده.

"وجود دارد مزایای فیزیکی مانند بهبود تعادل و آن را خوب است برای سلامت روانی بیش از حد" تیلور-Piliae اضافه شده است.

Tai Chi
تای چی یک ذهن-بدن ورزش به دلیل آن نیاز به تمرکز در استقرار آرامش و تنفس . Pixabay

برای یافته های منتشر شده در مجله اروپایی قلب و عروق پرستاری, تیم تحقیقاتی به همراه تحلیل آزمایش های بالینی از دهه گذشته بررسی تاثیر تای چی بر بهزيستی روانشناختی در بزرگسالان مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب, نارسایی قلبی, فشار خون و سکته مغزی.

در مجموع 1,853 بیماران از 15 آزمایش های بالینی قرار گرفتند تجزیه و تحلیل. متوسط سن شرکت کنندگان بود 66 و 44 درصد زن بودند.

این مطالعه نشان داد که تای چی در ارتباط بود با کمتر ناراحتی روانی به عنوان یک کل. آن را نیز همراه با کاهش افسردگی است.

ارتباط با اضطراب از نظر آماری معنیدار نبود احتمالا با توجه به تعداد کافی از بیماران (افسردگی اغلب مورد مطالعه قرار گرفته).

Tai Chi
این مطالعه نشان داد که تای چی در ارتباط بود با کمتر ناراحتی روانی به عنوان یک کل. Pixabay

بیماران مبتلا به بیماری های قلبی و عروقی اغلب ضعیف کیفیت زندگی با توجه به علائم ناخوشایند (برای مثال تنگی نفس) و یا از کار افتادگی.

این مطالعه نشان داد که تای چی شد همچنین در ارتباط با یک کیفیت بهتر زندگی. این شامل سلامت روانی با کیفیت زندگی (چگونه آنها احساس توانایی برای بیرون رفتن و معاشرت و غیره) و سلامت جسمی کیفیت زندگی (راه رفتن توانایی انجام فعالیت های روزانه و غیره).

همچنین بخوانید: کاربران هم اکنون می توانید به صورت ناشناس به اشتراک گذاری داده ها برای اپل Covid-19 برنامه

تحقیقات بیشتری مورد نیاز است در مورد چگونگی این ذهن-بدن فعالیت اعمال آن در سلامت روان, مزایای, به گفته محققان.

"من فکر می کنم این همکاری بین وضعیت بدنی و تنفس. در تای چی, شما باید وضعیت بدن و تحقیقات نشان داده است که این افزایش خلق و خوی. ما همچنین می دانیم که برگزاری نفس خود می تواند باعث استرس و اضطراب" تیلور-Piliae گفت.

"تای چی است که به خوبی مناسب برای افراد در هر سنی و یا ورزش توانایی است و می تواند با خیال راحت اقتباس برای کسی" نویسندگان به این نتیجه رسیدند. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب