Swiggy ادغام بیمه تحویل خانه پلت فرم "Scootsy"

Foodtech اسب شاخدار Swiggy روز دوشنبه گفت: این مجتمع حق بیمه خود را بر روی تقاضا پلت فرم تحویل Scootsy به عنوا

توسط ABDOOSNEWS در 17 تیر 1399

Foodtech اسب شاخدار Swiggy روز دوشنبه گفت: این مجتمع حق بیمه خود را بر روی تقاضا پلت فرم تحویل Scootsy به عنوان به خوبی به عنوان آن رستوران همکاران در Swiggy پلت فرم.

Swiggy به دست آورد Scootsy در سال 2018 به ارائه کیفیت تجارب به مشتریان فهیم عمدتا در مجلل در جنوب بمبئی مناطق.

برخی از onboarded رستوران به عنوان یک نتیجه از ادغام دو سیستم عامل شامل Yauatcha & Sls KA, مهمان نوازی, جدول مخصوص سلطنتی چین و هتل چهار فصل همراه با خوراک شناس فروشگاه های مانند FoodHall. رستوران شرکای انتقال به Swiggy پلت فرم تنظیم شده برای رسیدن به یک بزرگتر مصرف کننده پایه — پنج برابر بیشتر در سراسر مخاطبان هدف خود را ،

دنبال NewsGram در Instagram برای خودتان نگه دارید به روز شد.

"با اعمال نفوذ هم افزایی هر دو سیستم عامل ما قادر به در خانه تحویل بیمه خدمات بسیار گسترده تر پایه مشتری در بمبئی" Vivek Sunder, Chief Operating Officer Swiggy در بیانیه ای گفت:. علاوه بر این برای تهیه کردن به مخاطبان گسترده تر پایه تحویل محدوده حق بیمه برای رستوران همکاران تمدید شده است تا 10 کیلومتر.

Swiggy گفت: ادغام اجازه می دهد تا آن را برای ساخت در Scootsy را بیمه گزاره ارزش خود را درک طاقچه مصرف کننده سگمنت و قابلیت های موجود در گردآوری و ارائه خدمات بیمه ارائه شده است.

Swiggy integrates 'premium' home delivery service Scootsy
Swiggy به دست آورد Scootsy در سال 2018 به ارائه کیفیت تجارب به مشتری فهیم. Wikimedia Commons

"پس از کسب Scootsy در سال 2018 ما شده اند از نزدیک مشاهده دسته برتر و بتواند شالوده ایجاد تجربه های لذت بخش برای مشتریان فهیم," Sunder گفت.

همچنین بخوانید: خواب نوزاد مسائل مربوط به مشکلات روحی و روانی در بزرگسالان

"این clubbed با upshift در منافع مصرف کننده در, حق بیمه, ارائه شده, ساخته شده برای زمان بندی کامل به ادغام Scootsy با Swiggy," او اضافه شده است.

Swiggy به تازگی نیز اعلام کرد همکاری با هتل لوکس در سراسر کشور از جمله ITC هتل ماریوت هایت و هیلتون بیشتر خواهد شد بالا بردن حق بیمه تجربه برای کاربران آن. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب