SUV MG Gloster 2000 رزرو در 3 هفته دریافت می کند

[ad_1]

توسط ABDOOSNEWS در 11 آبان 1399
[ad_1]

MG Motor India تأیید کرده است که SUV Gloster تنها در 3 هفته از زمان عرضه بیش از 2000 رزرو دریافت کرده است.

SUV MG Gloster هم با تنظیمات 6 نفره و هم 7 نفره ارائه شده است بسط دادن مشاهده عکس ها

SUV MG Gloster هم با تنظیمات 6 نفره و هم 7 نفره ارائه شده است

ام جی موتور هند SUV Gloster را در اکتبر امسال در هند روانه بازار کرد و با قیمت 28.98 پوند ، این SUV با ویژگی هایی در آبشار قرار گرفت. اکنون MG Motor India تأیید کرده است که SUV Gloster تنها در 3 هفته از زمان عرضه بیش از 2000 رزرو دریافت کرده است. راجئف چابا ، رئیس جمهور و مدیر عامل ، ام جی موتور هند ، با استفاده از رسانه های اجتماعی این پیشرفت را اعلام کرد. وی در توییت خود گفت: "از مشتریان محترم سپاسگزاریم که ایمان خود را به MG حفظ می کنند. بالاترین بالاترین سطح هکتار از زمان راه اندازی تاکنون - 3725 خرده فروشی و دریافت 2000 رزرو Glitter طی 3 هفته !! "

همچنین بخوانید: SUV MG Gloster در هند راه اندازی شد. قیمت ها از 28.98 پوند لاخ شروع می شود

Gloster در چهار نوع Super ، Sharp ، Smart و Savvy ارائه می شود. نوع پایه Super فقط به صورت هفت نفره ارائه می شود. انواع Smart و Savvy فقط به صورت شش نفره ارائه می شود. Sharp تنها اصلاحیه ای است که گزینه پیکربندی شش نفره و هفت نفره را دارد.

بسیاری از ویژگی های استاندارد مانند خوشه ابزار 8.0 اینچی ، سیستم اطلاعات و سرگرمی صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی HD با اتصال بلوتوث ، چراغ های LED کابین ، کنترل سه بعدی اتوماتیک هوا ، صندلی های کاپیتان ، سانروف پانوراما ، سیستم یادآوری خستگی ، پروژکتور لنزهای LED ، چراغ های روشنایی روز (DRL) ، رینگ های آلیاژی 18 اینچی و چراغ های عقب LED ، کیسه های هوا جلو ، جانبی و پرده دوتایی همراه با برنامه پایداری الکترونیکی (ESP) ، کنترل کشش ، مداخله حرکت رول ، کنترل نگه داشتن تپه ، تپه کنترل نزول و سیستم ترمز ضد قفل (ABS) با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) ، کمک ترمز و ترمزهای دیسکی عقب.

اخبار
pqo5dvj

Gloster در چهار نوع Super ، Sharp ، Smart و Savvy ارائه می شود.

موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل فقط در تریم های پایه Super و Smart و فقط در مشخصات چرخ عقب (RWD) موجود است. اما پیشرانه 2.0 لیتری توئین توربو در مدل های Sharp و Savvy موجود است و به صورت استاندارد از سیستم چهار چرخ محرک (4WD) بهره می برد. به طور استاندارد هر دو موتور با گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شوند.

همچنین بخوانید: بررسی فنی: MG Gloster همراه با سطوح گیج کننده فناوری است

0 نظرات

آنچه هنوز باید به آن پاسخ داده شود این واقعیت است که ام جی موتور هند اعلام کرده بود که قیمت های Gloster مقدماتی بوده و تنها برای 2000 مشتری اول این قیمت خواهد بود. با توجه به این که 2000 واحد رزرو شده است ، ما منتظر می مانیم ببینیم آیا تجدیدنظر در قیمت ها انجام می شود یا خیر.

برای دریافت آخرین اخبار و بررسی های اتومبیل ، carandbike.com را در اینجا دنبال کنید توییتر، فیس بوک ، و مشترک کانال YouTube ما شوید.


[ad_2]
Source link
آخرین مطالب