Sushant Singh Rajput را مورد خودکشی گسترش آگاهی در سلامت روان

توسط Muskan <url>میلیون ها قلب را شکست دیروز وقتی این خبر غم انگیز در آمد. یک جوان با استعداد خود ساخته

توسط ABDOOSNEWS در 26 خرداد 1399

توسط Muskan <url>

میلیون ها قلب را شکست دیروز وقتی این خبر غم انگیز در آمد. یک جوان با استعداد خود ساخته بازیگر در زمان زندگی خود را. او فقط 34 سال با جذاب حرفه ای انتظار جلوتر از او. او بیش از 15 فیلم قدیمی و در عین حال در نظر گرفته شد به عنوان یکی از بهترین استعدادها در صنعت فیلم هندی.

در ژوئن 14, بازیگر Sushant Singh Rajput داشت حلق آویز در Bandra اقامت خود داخلی کمک کند. بازیگر شد گزارش مبارزه با افسردگی از چند ماه گذشته و به دنبال درمان همان.

دنبال NewsGram در Quora برای دریافت پاسخ به تمام سوالات خود را.

خبر مرگ این جوان با استعداد بازیگر شوکه کرد. بالیوود مشهور ریخت و تسلیت خود را از طریق رسانه های اجتماعی خود را دسته. این حادثه ظهور تا چند سوال زده و بسیاری از مجادلات.

Rajput متولد شد و در Patna, Bihar. او را دنبال مهندسی اما آن را در 3 سال به تمام وقت خود را به رقص و بازیگری است. خود اقدام به سفر شروع از تلویزیون به عنوان او امتحان و فرود نقش Preet Juneja در Kis Desh Mein Hai Meraa Dil. پس از آن او رفت و به کار در بسیاری دیگر از سریال های تلویزیونی. او قابل توجه ترین نقش است از Manav Deshmukh در Pavitra Rishta.

The death of actor Sushant Singh Rajput
مرگ بازیگر Sushant Singh Rajput زده بسیاری از مجادلات. Wikimedia Commons

در سال 2013 Rajput امتحان کردم و برای انتخاب یکی از اصلی ترین نقش سرب در فیلم Kai Po Che بود که اولین بازی خود را در فیلم. پس از آن وجود نداشت و به دنبال بازگشت به Rajput تحویل چند پشت به پشت ضربه فوق العاده در عملکرد ، کار او را ستود ،

Sushant بود که همیشه دیده می شود به عنوان یک جذاب و خوشحال فرد بر روی صفحه نمایش. مصاحبه های خود به vibes مثبت و الهام گرفته از بسیاری از دیگران که می خواستم به عنوان یک بازیگر. اما "چگونه می توان چنین شاد و مثبت فرد در کشتن خود را؟" این سوالی است که در ذهن همه است در حال حاضر.

پس از مرگ این بازیگر آگاهی از سلامت روانی است که در حال گسترش در رسانه های اجتماعی. برخی از مردم می گویند که خودکشی یک گزینه نیست و برخی از مردم می گویند که خودکشی یک عمل بزدلانه. یک بحث ثابت در رسانه های اجتماعی در جریان است.

پرداختن به همان من می خواهم به آن را تا منفور نظر که خودکشی نه بزدلانه عمل می کنند. کشتن خود و در نظر گرفتن زندگی خود نیاز به کمترین مقدار جرات. هنگامی که شما یک بازیگر, شما, شهرت, شما باید این عشق را از هزاران نفر از مردم, شما باید تجملات و فلان چیز اما همه از این نیست و نمی تواند به شما آرامش روانی. او تا به حال ساخته شده خود را به زندگی او همیشه می خواستم به زندگی می کنند زندگی یک بازیگر, یک ستاره است. او تا به حال به دست آورده و آن را از استعداد خود را و کار سخت است. آیا شما فکر می کنم آن را آسان برای او به خرد آن را همه در یک بار ؟

برای یک بار ما می توانید تصور کنید میزان درد و رنج او باید رفتن را از طریق قبل از مصرف یک گام شدید? این حادثه بود که ناجوانمردانه عمل می کنند اما یک درس برای همه ما است.

آن همه چیز در مورد سلامت روان خود را. پایان دادن به زندگی شما dreamt برای زندگی آسان نیست بعد از همه. وجود دارد شده باید آنقدر در درون او است که جامعه نمی تواند ببینید. وجود دارد شده باید آنقدر او باید می خواستم بگم اما بسیاری از مراقبت به گوش دادن. Sushant Singh Rajput نمی شد یک نوجوان نابالغ اگر شما هنوز هم می خواهید به سرزنش او. او بسیار روشن با بسیاری از فکری رکورد را به نام خود. او نه ضعیف و نه نابالغ. آن سلامت روان خود را ساخته شده است که او را در این غم انگیز گام. مرد بودن از جمله هوش او باید فکر می کردم در مورد عواقب و اگر او هنوز هم تصمیم به این مرحله و سپس او را از طریق چیزی بسیار سخت است.

Sushant Singh Rajput suicide
مرگ بازیگر Sushant Singh Rajput شوکه ملت است. Wikimedia Commons

و این اولین بار نیست مورد خودکشی صورت گرفت که به دلیل مسائل مربوط به سلامت روان. هر 40 ثانیه یک نفر می میرد خودکشی در جهان است. این حادثه فقط به ارمغان آورد نور به مسئله ای است که نیاز به خطاب.

همچنین بخوانید: 73 درصد تجاوز نوجوانان صورت قلدری به دلایل فراتر از هویت جنسی

مردم نیاز به نوعی به دیگران و جلوگیری از سرزنش مردم است که چنین گام. پس از همه, ما نمی دانیم که سمت خود را از داستان و دقیقا همان چیزی است که در ذهن خود را. مراقبت و بررسی بر روی شما عزیزان است که اولین چیزی که ما نیاز به شروع با.

صحبت کردن در مورد ستاره ای که در سمت چپ ما دیروز آن مرد که نمی اجازه دهید هر یک از ما احساس می کنید آنچه که او رفتن را از طریق هر یک از خود را خارج از صفحه نمایش کلیپ نشان می دهد که چگونه بازیگر او بود. واضح است که او بازیگری در تمام کسانی که مصاحبه ما را خوشحال چهره و لبخند به مرگ برای. بیایید امیدوار باشیم که او در یک مکان بهتر در حال حاضر و ممکن است روح او در آرامش استراحت. خداوند به خانواده و دوستان خود تمام قدرت در این جهان است. یک بار دیگر یک ستاره ما را ترک. به نظر می رسد مانند خدا است ساخت برخی از فیلم بسیار دشوار است نقش و از این رو تماس با استعداد ترین بازیگران وجود دارد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن