بررسی نشان می دهد نشانه هایی از بهبود در جنوب غربی فلوریدا اقتصاد

لورا اشپزخانه ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:13 PM EDT Jul 14, 2020جنوب غربی فلوریدا اقتصاد نشان دادن نشانه هایی

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

جنوب غربی فلوریدا اقتصاد نشان دادن نشانه هایی از بهبود و حتی به عنوان coronavirus موارد همچنان به افزایش در این منطقه و دولت است.

آخرین coronavirus اقتصادی بررسی انجام شده توسط دانشگاه بین المللی چابهار را منطقه ای اقتصادی موسسه تحقیقات اشاره به اقتصاد مقاومتی.

که یکی از takeaways از چهارم نظرسنجی انجام شده از 28 ژوئن تا جولای 8.

بیشتر شرکت های محلی گزارش دادند که آنها را دیده ام یک افزایش در درآمد و مصرف کننده تقاضا از آنجا که ممکن است.

به عنوان یک نتیجه بیشتر کارگران یا بازگشت به دفتر و یا دوباره استخدام شدهاند.

بسیاری از کارکنان هنوز در حال کار از خانه.

بیش از 80 مدیران پراکنده در سراسر ذغال سنگ لی و شارلوت شهرستانهای تکمیل آخرین نظرسنجی پاسخ به شش سوال کلیدی:

در اینجا برخی از نکات برجسته:

  • 31 درصد گزارش افزایش در تقاضای مصرف کننده
  • 23 درصد شاهد افزایش فروش بیش از ماه
  • 62 درصد هنوز هم فکر می کنم عوارض coronavirus خواهد شد به طور موقت

ژوئن نظرسنجی همچنان نشان می دهد کسب و کارهای کوچک با کمتر از 25 کارمند گرفته اند اقتصادی بزرگترین ضربه را از این بیماری همه گیر. سی و پنج درصد از شرکت های کوچک گزارش شده بیش از 50% کاهش در تقاضا برای محصولات و خدمات خود را در ماه گذشته در مقایسه با 19 درصد از شرکت های بزرگتر.

نزدیک به 70 درصد از شرکت های کوچک شاهد کاهش در درآمد فروش در مقابل 64 درصد از شرکت های بزرگتر.

در حالی که تعداد کسانی که ممکن است به نظر می رسد که همه مثبت آنها در مقایسه با زمانی که به نتایج از قبل در نظر سنجی که انجام شده هر ماه را پس از ماه مارس است.

"همه چیز نگاه تلخ در مارس و آنها هنوز هم به عنوان تلخ در پایان ماه آوریل است. اما آنچه که ما شاهد هستیم در حال حاضر این است که مدارک و شواهد از فعالیت های اقتصادی" گفت: Christopher وستلی یک اقتصاددان و رئیس FGCU را Lutgert دانشکده کسب و کار.

برخی از داده ها حمایت خود را از نتیجه ؟

"در این نظرسنجی خاص 27 ٪ از کسب و کار گزارش شده است داشتن یک کاهش در تقاضای مصرف کننده از بیش از 50 درصد و هنگامی که ما برای اولین بار بود که بررسی آن را در 63%," دلقک گفت. "آن شده بسیار به نصف کاهش دهد و این نشان دهنده فعالیت بیشتر."

بیشتر شبیه به این: آخرین نظرسنجی نشان می دهد بدتر شدن اثرات coronavirus در جنوب غربی فلوریدا اقتصاد

مشارکت در FGCU را بررسی کرده است به طور پیوسته کاهش یافته است هر ماه از حدود 950 در اواخر ماه مارس به کمتر از 100 در ماه ژوئن. بنابراین در حال حاضر این نظرسنجی را در یک وقفه وستلی گفت: به دلیل آن به نظر می رسد کسب و کار شده اند oversurveyed در این نقطه و آنها باید زمان کمتری برای پاسخ به نظرسنجی به عنوان آنها تمرکز بر بازسازی کسب و کار خود را با کروناویروس محدودیت ها و مستندات برداشته.

وجود دارد انتظارات از سرگیری کسب و کار نظر سنجی در سه ماهه چهارم, اما, او گفت:, برای به دست آوردن یک دیدگاه دیگر از اثرات.

در ضمن اطلاعات را از چهار نظر سنجی استفاده می شود برای تولید بیشتر در عمق تجزیه و تحلیل اثرات ویروس بر اقتصاد منطقه تا کنون.

این بسیار روشن است: مالی خرابی شده است وحشیانه و بهبود زمان خواهد بود.

در آخرین نظرسنجی 44 درصد از شرکت گفت که آنها تا به حال به ارمغان آورد هر furloughed کارکنان.

علاوه بر این 24 درصد گزارش شده آنها کمتر از 20 درصد از کارگران خود را بازگشت به حالت عادی ساعت کار در ماه ژوئن.

بیشتر شبیه به این: ذغال سنگ گردشگری شهرستان اعداد نشان می دهد ترسناک است. چرا گردشگری مقامات با احتیاط خوش بینانه

در ابتدا وستلی فکر بهبود اقتصادی خواهد بود swifter در جنوب غربی فلوریدا است که بر اساس انتظارات خود را از ویروس نشست در حال حاضر.

"من شگفت زده هستم," او گفت:. "وجود دارد یک فرض است که پس از ماه های تابستان در لگد این ویروس را قطع و به جای آن موارد در حال افزایش است."

کسب و کار گفت: هنوز هم در هر نقطه در نزدیکی جایی که آن را باید برای رسیدن به بهبودی کامل.

"این واقعا قابل مقایسه نیست به چه عادی کسب و کار در تابستان به نظر می رسد مانند جنوب غربی فلوریدا" دلقک گفت.

بیشتر شبیه به این: فلوریدا رسمی اخراج رجیستری را نشان می دهد عمیق اثرات COVID-19 در SWFL

در این نقطه, آن را دشوار است برای تعیین زمانی که اقتصاد محلی ممکن است به طور کامل دوباره بجای اول برگشتن, او گفت:.

بر اساس یک نظرسنجی از فورچون 500 اجرائی اقتصاد این کشور ممکن است به عقب بر گردیم به جایی که آن را قبل از همه گیر آمار تا سه ماهه اول سال 2023. معمولا باد از جنوب غرب فلوریدا اقتصاد بهبود سریع تر از ملت را وستلی گفت: همانطور که اتفاق افتاده است با رکود بزرگ کشیده است که از سال 2007 تا 2009 در ایالات متحده آمریکا

احتمال موج دوم coronavirus عفونت ضربه در پاییز باقی می ماند یک نگرانی بزرگ برای کسب و کارهای محلی. در حال حاضر تمرکز برای بسیاری فقط در بقا Wesltey گفت.

"بقای خود را در حال رفتن به یک مانع برای بسیاری از کسب و کار" او گفت:. "اما در بالای آن است که نیاز به غلبه بر این عدم اطمینان و عدم اعتماد مربوط به کوروناویروس."

برای کمک به کسب و کارهای عقب بر گردیم روی پای خود و غلبه بر عدم اعتماد از مصرف کنندگان سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه به تازگی راه اندازی "راه اندازی مجدد SWFL" ابتکار است.

در صورتی که شما آن را از دست رفته: FGCU اعلام کرد 'راه اندازی مجدد SWFL' ابتکار برای کمک به کسب و کارهای محلی با همه گیر بازیابی

جنوب غربی فلوریدا کسب و کار که تصمیم به پیوستن به این ابتکار باید تعهد به مجموعه ای از استانداردهای مربوط به سلامت کسب و کار و شیوه های اخلاقی.

این استانداردها عبارتند از: ملاقات و یا بیش از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری راهنمای بهترین عمومی, شیوه های درمانی و مطمئن شوید که همه کارکنان به رعایت این دستورالعمل ها; هوشیار بودن در نظارت و رسیدگی به مسائل است که ممکن است خطر سلامت مشتریان و کارکنان; شارژ عادلانه "بازار" قیمت; و استفاده از "صدا اصول اخلاقی" به فعالیت های کسب و کار.

الزامات برنامه عبارتند از گوش دادن به دو رایگان مبتنی بر وب بحث و گفتگو در مورد بهترین شیوه برای استفاده و اقدامات ایمنی را در طول همه گیر و سپس با در نظر گرفتن آزمونها در اطلاعات آموخته است.

کسب و کار است که تمام نیازهای کسب مهر و موم اعتماد به نفس است که می تواند ذکر شده در وب سایت خود و نمایش داده شده در ویندوز خود را.

حدود 50 شرکت به دست آورده اند به مهر تا کنون وستلی گفت و او انتظار دارد که این تعداد به رشد به عنوان کلمه همچنان به گسترش در مورد برنامه.

"ما در این برای مسافت های طولانی" دلقک گفت. "و عدم اطمینان است که غالب در حال حاضر بر نیاز به یک برنامه شبیه به این."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن