دیوان عالی کشور: آزمون رایگان برای فقرا و نیازمندان تنها

"در آن است از این رو فرستاده شده که نهایی امداد ناتوان از اعطا می شود و تنها در این زمین آگهی موقت به منظور سز

توسط ABDOOSNEWS در 26 فروردین 1399
Supreme Court
"در آن است از این رو فرستاده شده که نهایی امداد ناتوان از اعطا می شود و تنها در این زمین آگهی موقت به منظور سزاوار نمی شود ادامه داد." Pixabay

دیوان عالی کشور تغییر جهت آن در coronavirus تست در آزمایشگاه خصوصی روز دوشنبه گفت که رایگان تست برای COVID-19 باید در دسترس به افراد واجد شرایط زیر Ayushman بهارات طرح که در حال حاضر اجرا شده توسط مرکز و هر دسته از لحاظ اقتصادی ضعیف تر از بخش های جامعه به عنوان مطلع توسط دولت به صورت رایگان تست.

دادگاه راس اصرار داشت که آن را هرگز در نظر گرفته شده برای آزمایش رایگان برای کسانی که استطاعت آن را و از دولت خواسته به موضوع قوانین به بازپرداخت خصوصی آزمایشگاه برای آزمایش رایگان.

یک نیمکت از قضات Ashok بوشان و S. Ravindra Bhat گفت: وزارت بهداشت و رفاه خانواده ممکن است نظر به اینکه هر دسته از این ضعیف تر از بخش های جامعه مانند کارگران متعلق به گروه های کم درآمد در بخش غیررسمی و ذینفع مستقیم به نفع انتقال و غیره. به غیر از کسانی که تحت پوشش Ayushman بهارات نیز واجد شرایط برای بهره مندی از رایگان تست و صدور دستورالعمل مناسب در بالا راستا نیز ظرف مدت یک هفته.

"ما بیشتر روشن است که منظور در نظر گرفته شده هرگز به تست رایگان برای کسانی که استطاعت پرداخت هزینه امتحان ثابت توسط ICMR (شورای تحقیقات پزشکی هند) برای COVID-19 گفت:" نیمکت.

Supreme court of india
"ما بیشتر روشن است که منظور در نظر گرفته شده هرگز به تست رایگان برای کسانی که استطاعت پرداخت هزینه امتحان ثابت توسط ICMR (شورای تحقیقات پزشکی هند) برای COVID-19 گفت:" نیمکت. فلیکر

وکیل عمومی Tushar مهتا به نمایندگی از دولت مخالفت که تحت Ayushman بهارات Yojana حدود 10.7 کرور فقیر و خانواده های آسیب پذیر که بدان معنی است که حدود 50 کرور ذینفع هستند تحت پوشش این طرح و آنها می توانند سود بهره مندی رایگان از هزینه COVID-19 آزمون حتی در خصوصی labs. او را مشاهده کنید که ذینفع تحت این طرح را یک cashless COVID-19 آزمون در آزمایشگاه خصوصی.

دادگاه بالا اشاره کرد که در آوریل 8 منظور در نظر گرفته شده برای آزمایش در آزمایشگاه خصوصی از COVID-19 رایگان برای لحاظ اقتصادی ضعیف تر بخش از جامعه که قادر به پرداخت هزینه پرداخت هزینه امتحان به عنوان ثابت توسط ICMR — تومان 1,500 برای غربالگری و 3,000 تومان برای confirmative آزمون.

"وزارت بهداشت و رفاه خانواده در مورد صدور دستورالعمل های لازم برای بازپرداخت هزینه رایگان تست COVID-19 انجام شده توسط آزمایشگاه خصوصی و لازم است مکانیزم برای تامین هزینه و بازپرداخت به خصوصی labs" گفت: دادگاه است.

دادگاه گفت: خصوصی labs می توانید در ادامه به اتهام پرداخت برای تست COVID-19 از افرادی که قادر به پرداخت هزینه آزمون به عنوان ثابت توسط ICMR.

Supreme Court of India
دادگاه گفت: خصوصی labs می توانید در ادامه به اتهام پرداخت برای تست COVID-19 از افرادی که قادر به پرداخت هزینه آزمون به عنوان ثابت توسط ICMR. فلیکر

این ICMR روز دوشنبه بود خواست دادگاه به برداشت آن رایگان coronavirus تست سفارش رقیب که موقت به منظور تصویب در آوریل 8, ممکن است کار به ضرر باعث این کشور در حال مبارزه با.

این ICMR گفت: این تصمیم شامل آزمایشگاه خصوصی در فرآیند تست گرفته شد و پس از شور و مشورت گسترده با ملی وظیفه اجرا در تمام جنبه های. "دولت مرکزی پس از استادانه درست شده و گسترده بحث و شور و مشورت با موضوع کارشناسان از زمینه های مختلف در زمان تصمیم گیری های اداری شامل خصوصی labs در حالی که اعمال قیمت کلاه برای آنها را به اطمینان حاصل شود که آنها را شارژ بیشتر و نمی تواند بهره برداری شهروندان" آن گفت: در آن استشهاد.

"در آن است از این رو فرستاده شده که نهایی امداد ناتوان از اعطا می شود و تنها در این زمین آگهی موقت به منظور سزاوار نمی شود ادامه داد:" این ICMR افزود: به دنبال اخراج این درخواست به دنبال آزمایش رایگان برای همه شهروندان است.

راس بدن برای تدوین و ارتقاء تحقیقات پزشکی اصرار داشت در حالی که عامل از منابع نامحدود بودن به عنوان یک پیش عامل غالب دولت نیز در نظر گرفته مشکلات است که می تواند با آن مواجه هستند فقیر بخش از کشور در روند تست. ICMR مطلع دادگاه بالا که بر خلاف سایر آزمایشات روتین در حال انجام در آزمایشگاه خواهد و آرزو از شهروندان این آزمون خواهد بود انجام شده تنها پس از یک پزشک واجد شرایط گواهی نیاز برای چنین آزمون و این پروتکل در مورد هر دو دولتی و خصوصی labs.

Supreme Court Of India
بازنمودی تصویر. دیوان عالی کشور تغییر جهت آن در coronavirus تست در آزمایشگاه خصوصی روز دوشنبه گفت که رایگان تست برای COVID-19 باید در دسترس به افراد واجد شرایط زیر Ayushman بهارات طرح. فلیکر

این ICMR به دادگاه اطلاع داد که برخی از این قطعات که قطعات اصلی و ضروری مانند کیت آغازگر پروب استاد مخلوط در حال ثبت اختراع حفاظت شده محصولات و در نتیجه نمی تواند تولید بومی و بدون وارد کردن این قطعات. این ادعا این منابع نمی تواند نامحدود و دولت موظف است به اولویت بندی منابع در منافع عمومی.

همچنین بخوانید: سازمان های غیر دولتی و موسسات خصوصی ارائه کمک به دست به Bihar

"با در نظر گرفتن این موقعیت کشور ما را به بستگی به واردات این قطعات. این مشکل مواجه توسط بسیاری از کشورها در جهان است و این ثبت اختراع قطعات تولید شده توسط چند کشور تنها که از هند" گفت: ICMR.

مدافع Shashank Deo Sudhi تا به حال ثبت یک درخواست در دادگاه رقیب وجود دارد که بخش های زیادی از جامعه که در حال حاضر قادر به پرداخت هزینه پرداخت تومان از 4,500 برای تست. او را مشاهده کنید که دولت به مسئولیت برای هر فرد آزمایش شده است. در صورتی که یک فرد در یک خانواده تست مثبت تمام اعضای خانواده نیاز به تست. او فرستاده شده است که دولت در بیمارستان ها به سر می برند; از این رو چنین افرادی ممکن است اجازه تست Covid-19 خصوصی labs رایگان از هزینه. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب