دیوان عدالت اموزش Bader Ginsburg بستری برای روش غیر جراحی

ریچارد ولف ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 8:50 PM EDT Jul 29, 2020واشنگتن – دادگاه عالی دانشیار عدالت و چه

توسط ABDOOSNEWS در 9 مرداد 1399

واشنگتن – دادگاه عالی دانشیار عدالت و چهار بازمانده سرطان اموزش Bader Ginsburg در بیمارستان اما فقط برای یک مدت نسبتا روش معمول.

دادگاه گفت: Ginsburg دادگاه ارشد عدالت در 87 قرار گرفتند "حداقل تهاجم, روش غیر جراحی" روز شنبه در Memorial Sloan Kettering Cancer Center در شهر نیویورک به تجدید نظر در یک مجرای صفراوی استنت قرار داده شده نزدیک به یک سال پیش.

روش انجام شد با استفاده از آندوسکوپی و تصویربرداری پزشکی, راهنمایی برای به حداقل رساندن خطر از آینده با عفونت و پزشکان او گفت: از جمله استنت تجدید نظر مشترک هستند.

"عدالت استراحت است به راحتی و انتظار دارد که منتشر خواهد شد از بیمارستان تا پایان هفته" دادگاه گفت.

Ginsburg سلامت از بالاترین نگرانی دموکرات زیرا اگر او مجبور به ترک دادگاه در چند ماه آینده رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان مجلس سنا می توانست یک فرصت به جای او و گسترش دادگاه 5-4 محافظه کار اکثریت.

بیشتر: عدالت اموزش Bader Ginsburg مبارزه با سرطان دوباره

Ginsburg اعلام کرد دو هفته پیش که او در حال مبارزه با سرطان دوباره تنها چند روز پس از بستری برای عفونت ممکن است. یک دوره ای اسکن و نمونه برداری نشان داد ضايعات در کبد او در اوایل این سال باعث او را به ادامه درمان شیمی درمانی است.

ضايعات به احتمال زیاد بنیادی از سال گذشته سرطان لوزالمعده که به دنبال آن به سرطان ریه در سال 2018 و زودتر حملات لوزالمعده و سرطان روده بزرگ یکی و دو دهه قبل است.

او گفت: در اوایل این ماه که او را همچنان دو هفته شیمی درمانی "برای نگه داشتن سرطان در خلیج" و حفظ خواهد فعال در زندگی روزمره با نگه داشتن دادگاه کار می کنند. که کار این است که کاهش در طول تابستان هنگامی که قاضیان آیا نشستن به صورت شفاهی و یا تصمیم استدلال موارد است. خود را بعد از مدت آغاز می شود در ماه اکتبر.

Ginsburg گفت: در آن زمان که او را در دادگاه باقی بماند "تا زمانی که من می تواند انجام این کار کامل بخار" یک عبارت او استفاده کرده است چند بار در گذشته است.

برای سال Ginsburg سلامت شده است نگرانی برای دموکرات ها و لیبرال گروه های ذینفع که نگران است که دادگاه عالی محافظه کار اکثریت می تواند گسترش یافته اگر او بودند به ترک نیمکت قبل از نوامبر انتخابات ریاست جمهوری. حتی اگر دموکرات ها رفت و برگشت به پیروزی جمهوری خواهان کنترل سنا حداقل تا ژانویه. 3 و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را در دفتر حداقل تا ژانویه. 20.

Ginsburg دوم-طولانی ترین-خدمت عدالت روی نیمکت نامزد دریافت جایزه بود توسط رئیس جمهور بیل کلینتون در سال 1993. او رهبر این دادگاه لیبرال بال که شامل کاردانی قضات Stephen Breyer, Sonia Sotomayor و النا کاگان.

بیشتر: دیوان عالی کشور Gorsuch, Kavanaugh نمایش مستقل رگه

این گروه که تعدادشان کمتر از پنج قضات محافظه کار به رهبری قاضی جان رابرتز که به نوسان رای دادگاه است. به حق خود هستند کاردانی قضات کلارنس توماس ساموئل Alito نیل Gorsuch و برت Kavanaugh.

بیشتر: سال از تعجب دیوان عالی کشور احکام نشان می دهد که تاثیر قاضی جان رابرتز

قبل از اینکه او چهارمین سرطان تشخیص داده شد در سال گذشته Ginsburg بود گفت که او امیدوار به ماندن بر روی نیمکت برای حداقل پنج سال اشاره کرد که در اواخر دانشیار عدالت جان پل استیونز خدمت تا سن 90. استیونس درگذشت یک سال پیش در 99.

دومین سرطان لوزالمعده بود در مورد دلیل آن است که مرگبارترین نوع با میانگین پنج سال زنده ماندن نرخ 9 درصد و کمترین از همه سرطان ها. اما Ginsburg زندگی 11 سال پس از اولین جلسه از سرطان لوزالمعده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن