دادگاه عالی تبعیض حاکم آدرس موضوع فلوریدا رهبران نادیده گرفته

جان کندی ایالات متحده آمریکا امروز شبکه-فلوریدا سرمایه ادارهمنتشر شده 3:06 PM EDT Jun 15, 2020تالاهاسی – دیوان

توسط ABDOOSNEWS در 27 خرداد 1399

تالاهاسی – دیوان عالی ایالات متحده حکم روز شنبه منع تبعیض علیه همجنسگرا و تراجنسیتی کارگران انجام یک تغییر فلوریدا مقننه است و حاضر به تصویب برای سال.

فلوریدا رقابتی محل کار عمل به حمایت از دولت کسب و کار پیشرو برای بسیاری از 11 سال گذشته پس از آن برای اولین بار ارائه شده است. اما اندازه گیری است به ندرت حتی به دست آورده شنوایی در تالاهاسی.

"این واقعا تنها شده قانونی رهبری است که حاضر به اجازه بیل جلو حرکت کند" گفت: نادین اسمیت با برابری فلوریدا. "ما فکر می کنم آن را رد کرده.

حدود 60 درصد از جمعیت فلوریدا از جمله دولت بزرگترین شهرستانها تصویب کرده اند که احکام محلی که ممنوعیت تبعیض علیه لزبین, همجنس باز, دوجنسگرایی و فراجنسیتی فلوریدا در محل کار در مسکن, رستوران ها, هتل ها و دیگر امکانات رفاهی است.

هنوز هم تلاش برای تصویب یک قانون دولت را که همان هدف باید نا امید شده سالانه در دولت و کنگره آمریکا که در آن جمهوری خواهان محافظه کار برگزار کرده اند کنترل بیش از 20 سال است.

طرفداران هر چند روز دوشنبه گفت که حاکم است با تمرکز بر ممنوعیت تبعیض در محل کار. قوانین فدرال و ایالتی هنوز هم نیاز به گسترش حقوق مدنی قوانین به نوار تبعیض علیه تجاوز مردم در مسکن رستوران ها, هتل ها, مراقبت های بهداشتی و دیگر مناطق.

"ما هنوز هم نیاز فلوریدا به تصویب جامع... گرایش جنسی و هویت جنسیتی تبعیض حمایت" گفت: Jon Davidson, دادستان برای آزادی برای همه آمریکایی ها یک LGBTQ سازمان حمایت.

"وجود دارد هیچ فدرال ممنوعیت تبعیض جنسی در فضاهای عمومی مانند هتل ها و رستوران ها و فروشگاه ها. و وجود دارد هیچ ممنوعیت تبعیض جنسی در برنامه های فدرال گذشته از آموزش و پرورش," او اضافه شده است.

"دادگاه هنوز به قانون (از جمله تبعیض)," او اضافه شده است. "ما لازم نیست که به صراحت در قانون است."

دیرین حمایت از فلوریدا رقابتی محل کار عمل می کنند تشکر. هالی Raschein R-کلید حرکت ازاد و اهسته گفت: این اقدام در حال ورشکستگی در بخشی از نگرانی در میان نمایندگان مجلس است که این امر ایجاد راه های جدید برای اشتغال دعاوی در برابر کسب و کار.

اسمیت هر چند گفت: شرکت هایی مانند والت دیزنی جهان در ساحل فلوریدا آبی و Winn-Dixie نمی اشتراک گذاری آن با امضای بر روی این قانون برای سال.

"کسب و کار دیده می شود آن را به عنوان نه تنها کار درست را انجام دهید بلکه حیاتی برای آوردن استعداد به فلوریدا" اسمیت گفت. "اما برای ما این مهم است زیرا این حکم روشن می سازد که همجنسگرایان را شامل می شوند در تعریف از تبعیض جنسی."

او افزود: "رهبری در دولت ما را به مطمئن شوید که این قانون در حال حاضر ساخته شده است صریح و روشن در اساسنامه فلوریدا."



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب