فوق العاده اظهارات هفته: ستاره های ورزشی برنامه لذت کبدی طرفداران

کودکان در حال بازی در هند Pixabay آوریل 25, 2017: Lagori, Kancha, ن-danda Kho Kho – هر یک از این نامها صدا آش

توسط ABDOOSNEWS در 19 اردیبهشت 1399
کودکان در حال بازی در هند Pixabay

آوریل 25, 2017: Lagori, Kancha, ن-danda Kho Kho – هر یک از این نامها صدا آشنا است ؟ اگر شما خود در 40s و 50s, این ذکر موظف است به بیرون کشیدن یک تورنت از نوستالژی برای خاطرات تابستان روز را صرف بازی در خارج از منزل با دوستان است. اگر شما در 20s خود را و یا 30s خود را پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ می تواند به شما بگویم یک داستان یا دو مورد که چرا فقط ذکر این بازی ها باعث می شود آنها اشک چشم.

اما در مورد کودکان این نسل همان خاطرات است که ترجیح می دهند وقت خود را صرف بازی های ویدئویی در یک دنیای مجازی? آنها باید بدانید در مورد چند جمله را فراموش کرده و در عین حال بازی های جالب است.

1. Kancha یا ماربلز: این بازی است که هنوز هم محبوب در میان کودکان و نوجوانان در مناطق روستایی است. این بازی با تیله شیشه ای. قواعد ساده هستند; انگیزه است برای جمع آوری به عنوان بسیاری از تیله به عنوان ممکن است تیراندازی و قابل توجه دیگر تیله با آنهایی که شما را. این بازی را می توان با هر تعداد از مردم است.

Childern بازی با تیله ویکیمدیا

2. زنجیره ای: یکی دیگر از کلاسیک بازی کودکان که در حال از دست دادن محبوبیت در حال حاضر زنجیره ای. این بازی را می توان با هر تعداد از افراد معمولا بیش از 10. این بازی شامل یک denner' که ماموریت است که برای گرفتن بازیکنان دیگر. اگر denner جلب یک بازیکن دیگر پخش می شود بخشی از یک زنجیره تشکیل شده با نگه داشتن دست ها و سپس به کمک denner به گرفتن بازیکنان باقی مانده.

بچه ها بازی زنجیره ویکیمدیا

3. Lagori یا Pithu: یک بازی محبوب در میان کودکان و نوجوانان در هند آن را شامل یک توپ و یک توده ای از سنگ های صاف انباشته در بالای هر یک از دیگر. یکی از اعضای یک تیم پرتاب توپ در پشته به دست کشیدن از سنگ و این تیم پس از آن در تلاش برای بازگرداندن توده ای از سنگ در حالی که تیم مقابل ( شناخته شده به عنوان hitters) پرتاب توپ در آنها. اگر توپ را لمس یک فرد او است و تیم خود را برای ادامه بدون او. این بازی توسط دو تیم هر تعداد از اعضا.

lagori ویکیمدیا

4. لی لی یا Stapoo: لی لی را می توان با یک یا بیشتر مردم است. آن است که محبوب در زمین بازی که در آن بازیکن باید برای پرتاب یک شی کوچک به شماره فضاهای یک الگوی مستطیل مشخص شده بر روی زمین و سپس هاپ و یا پرش از طریق فضاهای در یک یا دو پا برای بازیابی شی.

لی لی ویکیمدیا

5. Chhupam Chuupai یا پنهان-n-به دنبال: مخفی کردن و به دنبال این است که بسیار محبوب بازی کودکان است که می تواند توسط هر umber از بازیکنان. بازیکنان پنهان کردن خود را در یک منطقه مشخص شده به توان با یک یا بیشتر متقاضیان/denners. این denner چشمان خود را می بندد و شمارش تا تعداد معینی پس از آن او به نظر می رسد برای بازیکنان.

کودکان در حال بازی پنهان و به دنبال ویکیمدیا

NewsGram به ارمغان می آورد شما آخرین داستان های جدید در هند.

6. چور-Sipahi یا برچسب: Chor-Sipahi هند معادل غربی بازی "Tag" است که توسط دو تیم با هر تعداد از مردم است. یک تیم از دزد (چور) و تیم های دیگر است از sipahi (پلیس). این sipahi تیم تلاش می کند و گرفتن چور و پس از آن به نوبه خود تغییرات (که چور تبدیل به sipahi و بالعکس).

کودکان در حال بازی, برچسب, ویکیمدیا

7. چهار گوشه: چهار گوشه یک بازی است که اغلب توسط کودکان دبستانی. این بازی نیاز به 5 بازیکن. چهار گوشه تعیین شده و یکی از بازیکنان انتخاب شده است به عنوان "آن". حکومت است; بازیکنان باقی مانده را مجبور به تعویض گوشه بدون گرفتار شدن توسط "آن". اگر یک بازیکن است که توسط "آن" و یا بدون رایگان گوشه ای ایستاده در او تبدیل به "آن".

8. Lattoo: Lattoo یک بازی است که می تواند توسط یک یا چند نفر است.آن را شامل ریسندگی چوبی بالا (lattoo) است که دارای شیار در آن نیمه پایین تر و ناخن در پایین که در آن می چرخد. یک رشته ضخیم پیچیده شده در اطراف شیار در نیمه پایین تر. کشیدن رشته باعث چرخش بالا.

یک پسر بچه در حال چرخش یک lattoo ویکیمدیا

9.ن-Danda: ن Danda یک بازی بسیار شبیه به بازی کریکت و بیس بال; بازی در دو تیم. بازی با یک قطعه کوچک از چوب کاهش می یابد در هر دو طرف شناخته شده به عنوان ن و یک تکه بزرگ از چوب استفاده شده است که برای رسید ن به عنوان شناخته شده danda. هدف از این بازی این است که ضربه ن تا آنجا که ممکن است.

بازی ن-danda ویکیمدیا

10. Langdi: Langdi محبوب, بازی کودکان, به خصوص در ایالت ماهاراشترا. بازی متشکل از دو تیم هر تیم 12 بازیکن. این تیم که برنده شیر یا خط دفاع ، یک بازیکن فرستاده شده توسط این تیم مقابل به برچسب به عنوان بسیاری از مدافعان به عنوان او می تواند در حالی که رقص بر روی یک پا. این تیم که در دسته ترین مدافعان به پایان می رسد تا پیروز است.

Langdi ویکیمدیا

رفتن به NewsGram و چک کردن اخبار مربوط به سیاسی مسائل جاری.

11. سگ و استخوان: این بازی شامل دو تیم معمولا 5-10 اعضای هر یک شی مانند یک بطری یا دستمال که تعیین شده است به عنوان "استخوان است." یک بازیکن از هر تیم به جلو آمده و اقدام به استخوان قرار داده شده در مرکز منطقه بازی بازگشت به تیم خود. بازیکنی که نتواند به استخوان خواهد بیرون رفتن از بازی.

بازی سگ و استخوان ویکیمدیا

12. Maram Pitthi: بازی, بازی های برگزار شده دو تیم است که بسیار شبیه به هاکی. تیم های پراکنده در اطراف یک منطقه بزرگ و بازیکنان از یک تیم سعی کنید به آمار بازیکنان تیم مقابل با یک توپ (معمولا ساخته شده از اسفنج). اگر یک بازیکن است که ضربه او به بیرون از بازی. عبور بین بازیکنان همان تیم مجاز است.

Maram pitthi یا هاکی ویکیمدیا

13. Vish Amrit: آن است که هند نسخه از بازی "قفل و کلید", بازی های برگزار شده توسط هر تعداد از بازیکنان. ماموریت denner است که به لمس کردن بازیکنان دیگر به آنها vish. به عنوان به زودی به عنوان vish داده شده است فرد باقی می ماند وجود دارد تا زمانی که هم تیمی های او/او amrit. بازی به پایان می رسد زمانی که همه بازیکنان گرفتار شده اند و هیچ کس از چپ به دادن amrit.

کودکان در حال بازی Vish amrit ویکیمدیا

14. Kho-Kho: بازی متشکل از دو تیم نه بازیکن هر کسی که نیاز به شکار کردن و برچسب بازیکنان تیم مقابل را به نفع خود بازی. تعقیب تیم می فرستد نه بازیکن بر روی زمینه که مجبور به نشستن در یک خط مستقیم با جایگزین بازیکنان رو به طرف مقابل. این لایه را به مطمئن شوید که آنها گرفتن دونده که وارد میشه در یک زمان قبل از زمان اجرا می شود خارج.

Kho Kho ویکیمدیا

به دنبال آخرین اخبار از هند در NewsGram.

15. کبدی: هندی تبار بازی کبدی بود در راه خود را به انقراض است اما در حال حاضر به دست آوردن محبوبیت آن است. وجود دارد چند اشکال بازی, اما بیشتر شامل دو تیم از هفت بازیکن در هر. این تیم در یک منطقه تعیین شده خود را. بازیکنان باید برای حمله به دیگر تیم منطقه و امتحان کنید و با لمس یکی از بازیکنان خود را از این رو ساخت لمس player "است."

کبدی ویکیمدیا

وقت آن است که ما مطمئن شوید این بازی بسیار جالب نمی رفتن منقرض شده, مهم این است که امروز مجازی نسل به اذعان این بازی شگفت انگیز و شرکت و لذت بردن از این.

– توسط Durba مندل از NewsGram. توییتر: @dubumerang



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب