جریان کنسرت تماشای 7/29: Aaron Lewis, Stone Temple Pilots و بیشتر

از آن شده است 20 هفته پس از شهردار سیلوستر ترنر اعلام کرد که هوستون دام نشان می دهد و بازار مال فروشان می توان

توسط ABDOOSNEWS در 8 مرداد 1399

از آن شده است 20 هفته پس از شهردار سیلوستر ترنر اعلام کرد که هوستون دام نشان می دهد و بازار مال فروشان می تواند پایان دادن زود است. به نحوی آن را احساس می کند مانند 20 سال گذشت از لغو تکان داد Houstonians به خود هسته و روشن ساخته است که رهبران محلی بودند و در نظر گرفتن COVID-19 شیوع جدی است. همه ما از دست موسیقی زنده و مشتاق به بازگشت به مورد علاقه ما در سالن های محلی اما در عین حال که به نظر می رسد بی پایان به عنوان هفته کشیدن بر ما ادامه خواهد داد به انجام این کار با زنده جریان کنسرت. در زیر نیم دوجین از ما گزینه های مورد علاقه برای هفته آینده.

Aaron Lewis
6 p. m. EDT – ژوئیه 29

Aaron Lewis ساخته شده یک نام برای خود را به عنوان مقدم و اصلی ترانه سرا برای Staind های alt-سنگ ساز و برگ است که شهرت در اواخر '90s تشکر در هیچ بخش کوچکی به cosign از Limp Bizkit را Fred Durst. "آن بوده است چندی" "خیلی دور" و "اینجا" تحت سلطه امواج رادیو و تلویزیون در اوایل 2000s قبل از لوئیس به ظاهر از هیچ جا تصمیم به سعی کنید دست خود را در یکی دیگر از نوع. برای بخشی بهتر از یک دهه در حال حاضر انگلستان و بومی ساخته شده است که زندگی به عنوان یک کشور هنرمند. از سال 2011 او منتشر کرده است سه نفر آلبوم, شده اند که دریافت مساعد حتی بیشتر نگران شنوندگان. چهارشنبه خواننده قدرتمند خود اعلام کرد "شمالی Redneck" انجام خواهد شد برای اولین بار از سه آکوستیک نشان می دهد خود را از نیمکت.

Darius Rucker Clint سیاه, Tracy Lawrence
7 p. m. EDT – جولای 30

Darius Rucker شد نام خانواده به عنوان خواننده سرب برای Hootie & The Blowfish یک بلوز-تحت تاثیر قرار پاپ ساز و برگ که اولین آلبوم ترک خورده عقب مشاهده شده است گواهی پلاتین 21 بار پس از انتشار آن در سال 1994. قادر به از نو خلق این موفقیت که برای اولین بار ارائه Rucker تلاش دست خود را به عنوان یک R&B هنرمند در اوایل 2000s اما دیدم کمی موفقیت است. در نهایت کارولینای جنوبی بومی امضا به کنگره نشویل و منتشر شد اولین کشور رکورد در سال 2008 و نمی کردیم. پیوست Clint Black and Tracy Lawrence, Rucker زندگی می کنند جریان 11th خود را سالانه "داریوش و دوستان" از عملکرد گراند اوله Opry در نشویل پنج شنبه شب. درآمد حاصل از نمایش بهره خواهد برد بیمارستان کودکان سنت جود.

Stone Temple Pilots
7 p. m. EDT – جولای 31

نزدیک به 30 سال پیش سن دیگو کوارتت با یک نام بر روی یک روغن موتور مخفف منتشر شد اولین آلبوم استودیویی. در ابتدا رد کرد و توسط بسیاری به عنوان یک مرد فقیر Pearl Jam یا آلیس در زنجیر Stone Temple Pilots (STP) را برای تحکیم خود را نه تنها به عنوان مهره های اصلی بلکه به عنوان نوآوران در, گرانج, جنبش است. در اوایل این سال گروه - در حال حاضر خوی توسط خواننده جف Gutt پس از مرگ هر دو اسکات Weiland و Chester Bennington - عرضه شده در اولین-همیشه به طور کامل آکوستیک رکورد, اما دریافت شد ولرم در بهترین حالت. بنابراین به جای زنده جریان در حمایت از خود را به مواد جدید, آخرین تکرار از STP انجام خواهد شد خود را Grammy برنده جایزه اولین هسته در تمامیت آن این جمعه.

آماندا Shires
5 p. m. EDT – جولای 31

در سال 2016 آماندا Shires تا به حال یک ایده است. تغذیه با کمبود نمایندگی مورفی بومی تماس همکار خواننده و ترانه سرا Brandi Carlile و پیشنهاد تشکیل یک نسخه از راهزنان. به درستی به نام Highwomen, Shires و Carlile همکاری با ناتالی Hemby و Maren موریس برای قرار دادن با هم supergroup را مناسب برای اولین بار ضبط شد که ملاقات با تحسین منتقدان و هیاهو. Shires نیز دارای هشت, انفرادی, آلبوم استودیویی به نام او اخیرا 2018 را به غروب آفتاب. در اوایل این سال و قبل از همه گیر به طور موثر توقیف کنسرت در سراسر جهان او در بازدید از ارتفاعات تئاتر در حمایت از آخرین تک "افشای سر می پروراند." طرفداران او احساسی سوپرانو می توانید تماشای پخش زنده در یوتیوب این جمعه.

Underoath
7 p. m. EDT – جولای 31

هفت سال پس از شکل گیری آنها فلوریدا راک Underoath در نهایت به دست جریان اصلی موفقیت با آنها تنها تعقیب ایمنی. پشتیبانی شده توسط "این کسب و کار خطرناک راه رفتن درب خانه خود" و "بازسازی خود را خروج" این گروه چهارمین آلبوم استودیویی معرفی شنوندگان به خواننده اسپنسر چمبرلین که جایگزین عضو موسس دالاس تیلور. از آن پس Underoath دریافت کرده است یک تعداد انگشت شماری از گرمی گره اخیرا در سال 2018 برای "در دندان من" سرب تنها از Erase Meرا ارائه آخرین و برای اولین بار در هشت سال است. طرفداران post-hardcore screamo می توانید ببینید Underoath انجام برک آوت 2004 رکورد در تمامیت خود را در شب جمعه.

لئون پل گوزن تیک رابرت الیس
7:30 p. m. EDT – اوت 1

Coronavirus همه گیر وجود لئون پل تا به حال کاملا سال. پس از قرار دادن یک مشترک EP با هوستون خود Khruangbin در فوریه چهارم ارزش های بومی منتشر کرده است دو مجرد از دنیا رفت و به قرنطینه: "در داخل دوست" شامل John Mayer و "شیرین" شامل تراس مارتین. سابق یک جشن درونگرایی و دومی یک تفسیر نژادی و بی عدالتی در ایالات متحده است. در کنار گوزن تیک رابرت الیس, بلندترین مرد روی زمین شارون Van Etten و کورتنی ماری اندروز گرمی برنده جایزه اواز خوان زندگی می کنند جریان عملکرد در روز شنبه. درآمد حاصل خواهد شد به نفع نیوپورت جشنواره های بنیاد.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن