جریان کنسرت تماشای 7/22: Snoop Dogg, DMX و بیشتر

یک هفته دیگر پیشنهاد دیگری به ماندن در خانه. افزایش اخیر در تایید Covid-19 مورد در منطقه هوستون به نظر می رسد

توسط ABDOOSNEWS در 1 مرداد 1399

یک هفته دیگر پیشنهاد دیگری به ماندن در خانه. افزایش اخیر در تایید Covid-19 مورد در منطقه هوستون به نظر می رسد درست کردن که خبر خوبی است اما بیشتر زنده مکانهای بسته باقی می ماند. مورد که ما قرار داده ایم با هم و در عین حال یکی دیگر از لیستی از برخی از بهترین live-گزینه های جریان برای طرفداران موسیقی است. نگه داشتن اسکرول برای دیدن آنچه که بر روی آن ضربه بزنید.

Snoop Dogg, DMX
7 p. m. EDT – جولای 22

Snoop Dogg آهنگ ضبط ain't تصادفی. لانگ بیچ کالیفرنیا بومی شده است قرار دادن آیات در hearses از سال 1992 زمانی که Dr. Dre معرفی جهان به Snoop را بد بو جریان مزمن. از آن پس Snoop منتشر کرده است 17 آلبوم با فروش بیش از 35 میلیون رکورد در سراسر جهان است. نیویورک DMX خود را شروع کردم چند سال پس از Doggfather, ساخت علامت خود را با سال 1998 را از آن تاریکی و جهنم داغ استکه فروش بیش از پنج میلیون نسخه. بعد از همان سال X منتشر و دوم تلاش Flesh Of My Flesh Blood Of My Blood, که در ادامه به اخذ گواهینامه پلاتین سه گانه توسط RIAA. میزبانی Verzuz تلویزیون سواحل غرب و شرق سواحل آیکون را در آنچه که به نام "نبرد سگ" در Instagram امشب.

رابرت ارل مشتاق, Brandy Clark
6 p. m. EDT – جولای 22

رابرت ارل مشتاق تگزاس است خانواده سلطنتی. برای سه و نیم دهه هوستون بومی شده است قرار دادن کردن برخی از بهترین موسیقی در حالت ستاره تنها, ترکیب عامیانه, بلوگراس, کشور و آمریکا به یک بی نظیر صدا است که طرفداران گرامی. یکی نیست اجازه دهید به یک بیماری همه گیر در راه خوب آهنگ پدرخوانده موسیقی تگزاس انجام خواهد شد امشب در براندی کلارک هفتگی سری "شما نمی تواند بیش از (اما شما می توانید در آمده است)." کلارک نام ممکن است به عنوان به خوبی شناخته شده به عنوان مشتاق است اما او گذراند کاملا چند بازدید برای امثال میراندا لمبرت, The Band Perry و حتی زمان ملکه کشور Kacey Musgraves. به خوبی به ارزش آشنایی خود را با.

Underoath
7 p. m. EDT – جولای 24

هفت سال پس از شکل گیری آنها فلوریدا راک Underoath در نهایت دیدم برخی از جریان اصلی موفقیت با سال 2004 به آنها تنها تعقیب ایمنی. پشتیبانی شده توسط "این کسب و کار خطرناک راه رفتن درب خانه خود" و "بازسازی خود را خروج" این گروه چهارمین آلبوم استودیویی معرفی شنوندگان به خواننده اسپنسر چمبرلین که جایگزین عضو موسس دالاس تیلور. از آن پس Underoath دریافت چند جایزه گرمی گره اخیرا در سال 2018 برای "در دندان من" سرب تنها از پاک کردن منخود را آخرین رکورد و برای اولین بار در هشت سال است. طرفداران post-hardcore screamo می توانید Underoath انجام 2006 را تعریف خط بزرگ در تمامیت آن این جمعه.

پیت Yorn
4:30 p. m. EDT – جولای 25

مدت کوتاهی قبل از انتشار هفتمین آلبوم استودیویی تنظیم زمانخواننده و ترانه سرا پیت Yorn و همسرش, استقبال از اولین فرزند خود را. از آن پس باغ دولت بومی شده است نسبتا آرام در موسیقی جلوی انتشار تنها دو آلبوم در طول دهه گذشته است. و کسی که سرزنش می مرد ؟ قطعا او را با تمرکز بیشتر بر روی پدري از ترکیب و ما نمی توانیم تقصیر او را برای آن. خوشبختانه طرفداران "زندگی در یک زنجیره ای" خواننده هنوز هم یک شانس به او را به انجام از طریق live-stream در روز شنبه. و با تقریبا 100 آهنگ اصلی را انتخاب کنید نباید آن را دشوار است برای Yorn به قرار دادن با هم خشنود لیست مجموعه.

آبی اکتبر
8 p. m. EDT – جولای 25

آبی اکتبر سوابق همواره منعکس خواننده جاستین فورستنفلد وضعیت روانی. برای 20 سال گذشته هوستون به دنیا خواننده و ترانه سرا به اشتراک گذاشته شده فقط در مورد هر جزئیات از زندگی پر سر و صدا با طرفداران خود است. از افکار خودکشی به یک اگزوز بازداشت نبرد بیش از دخترش فورستنفلد هرگز خجالتی است. در طول چند سال گذشته, اما, او تبدیل به یک گوشه و موسیقی خود را منعکس کرده است. بهترین و شناخته شده برای تاسف خوردن برای آهنگ "نفرت من" و "به" آبی اکتبر گذشته دو پرونده - خانه و من امیدوارم که شما خوشحال هستید - فراوانند با خوش بینی انعکاس مقابل مرد متانت و نوظهور مثبت. گروه انجام خواهد شد "Live from Austin, تگزاس" در روز شنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب