جریان کنسرت تماشای 5/20: Haim و بیشتر

خوش آمدید به هوستون مطبوعات' جریان کنسرت تماشا کنید. این هفته من برجسته تعدادی از هنرمندان که از قرار دادن موس

توسط ABDOOSNEWS در 31 اردیبهشت 1399

خوش آمدید به هوستون مطبوعات' جریان کنسرت تماشا کنید. این هفته من برجسته تعدادی از هنرمندان که از قرار دادن موسیقی های جدید در طول قرنطینه یکی از آنها نوشت, ثبت و منتشر شده کل آلبوم در کنار تکرار برخی از مورد علاقه های شما.

مثل همیشه اگر شما یک تگزاس نوازنده برنامه ریزی در پخش زنده یک کنسرت بین 27 مه و ژوئن 2, من امیدوارم که شما در رسیدن به من در Facebook یا Twitter با جزئیات. در ضمن شما باید با پوشیدن ماسک در اماکن عمومی و حتی اگر آن را لازم نیست.

Haim
7 p. m. EDT – آوریل 20

شاید بهترین و شناخته شده برای خود را یکپارچهسازی با سیستمعامل, صدا, Haim دارای استعداد برای کاملا چند ژانرهای دیگر نیز هست. خواهر استه, Danielle و Alana ترکیب عناصر از سنگ و رول, R&B و حتی synth-pop به خود جذاب آهنگ که کشیده مطلوب مقایسه به امثال Fleetwood Mac. اواخر ماه گذشته Haim خواهر و برادر, منتشر, موسیقی تصویری "من می دانم تنهایی" تک آینده خود آلبوم در موسیقی قسمت سوماست که به دلیل در ژوئن 26. طرفداران مشتاقانه در انتظار گروه سوم آلبوم می توانید آنها را انجام از طریق جریان زنده امشب.

Norah Jones
3 p. m. EDT – مارس 21

Norah Jones تبدیل به یک نام خانگی در سال 2002 با انتشار Come Away With Me. سابق تگزاس را برای اولین بار به دست آورده او پنج جایزه گرمی و رفت به گواهی Diamand توسط RIAA. در 18 ماه پس از آلبوم اول او راه اندازی خود را به جریان اصلی جونز قرار داده است یکی دیگر از شش سوابق و آخرین — من را انتخاب کنید تا از روی زمین - منتشر خواهد شد در ژوئن 12. در انتظار رکورد جدید و به جای حمایت از, تور, دانشگاه شمال تگزاس فارغ التحصیل برنامه ریزی شده تکرار اجراهای او از خانه اش. طرفداران پیچیده آوازی موسیقی جاز می توانید جونز انجام فردا شب.

شکسته در صحنه های اجتماعی
3 p. m. EDT – مه 23

شکسته اجتماعی صحنه موسیقی است که هر دو ساده و جاذب خالدار با پیچیدگیهای. این مدیریت به طور مستقل به اندازه کافی برای حتی hippest از hipsters برای لذت بردن و ملودیک به اندازه کافی برای باکره شنوندگان. اگر شما شنیده ام حداقل یک تعداد انگشت شماری از آهنگ ها از هر یک از پنج آلبوم استودیویی شما به خوبی ممکن است یک تحسین; اگر شما را دیده ام آنها زندگی می کنند وجود دارد هیچ تردیدی در مورد آن. شما یک فن. در طول اجراهای زنده خود, آن را تقریبا غیر ممکن است برای دریافت جاروب در انرژی BSS جمع آوری با هم در میان اعضای آن و سهام با مخاطبان است. طرفداران می توانید پیدا کردن اگر این پدیده تکرار شود می تواند از طریق جریان زندگی در شب شنبه.

بن برابر
6 p. m. EDT – مه 23

بن برابر است کلاسیک آموزش دیده و irreverently شوخ قادر به بلند کردن طرفداران خود قلب از طریق کمدی در یک آهنگ و سپس آنها را به اشک در آینده. در سال 2014 و 2017, کالیفرنیا بومی انجام شده در کنار Houston Symphony Orchestra با بیان هدف معرفی جوانتر علاقه مندان به موسیقی کلاسیک. آهنگ های خود را هر دو دارای گونه های برامده و عاطفی در برابر مباهات glib تغزل در کنار و زمینه ای میل برای بشریت است. به جای rockin' حومه شهر چین - مانند بقیه از ما است - rockin' خانه خود را این روزها و او را زنده جریان یکی دیگر از عملکرد این شنبه. فقط از او بخواهید به بازی "پرنده آزاد."

Charli XCX
ساعت 2 بعد از ظهر CST – مه 24
خواننده/ترانه سرا شارلوت Aitchison, better known by her stage name Charli XCX برش دندان های او نوشتن آهنگ برای امثال سلنا Gomex Iggy Azalea و Icona Pop قبل از ساخت یک نام برای خود به عنوان یک هنرمند انفرادی با 2013 True Romance. پس از کمبریج بومی شده است و در پاره همکاری با امثال Carly Rae Jepson Lizzo و رستم باتمانقلیچ, قبلا عضو خون آشام آخر هفته. به تازگی انگلیسی, الکترو پاپ, هنرمند نوشت, ثبت و منتشر شد یک آلبوم در قرنطینه. دیدن او انجام آهنگ از چگونه من احساس در حال حاضر امروز, فردا, جمعه, شنبه و یکشنبه.

فضل پاتر
8 p. m. EDT – مارس 25

اکثر طرفداران دانست که فضل پاتر و Nocturnals نیست رفتن به ادامه ساخت موسیقی پس از پاتر و درامر مت با مته سوراخ کردن نهایی خود طلاق در سال 2017. اما که نمی خواهد آخرین ما شنیده از ورمونت, مادری که صدای قوی کشیده شده مطلوب مقایسه به امثال تینا ترنر و جنیس جاپلین. رایگان از ورودی از هر جفت باند و یا برچسب ها, خواننده و ترانه سرا شروع به کار در برخی از صمیمی ترین آهنگ های او تا به حال نوشته شده و 11 که در نهایت وارد شده با هم برای دومین انفرادی تفرج نور روز. پس برای اولین بار از آزادی در چهار سال پاتر منتشر شد دو مجرد — "ما خوب بود" و "به عنوان جهان می افتد پایین" — در طول قرنطینه. او میزبان یک دوره ای زندگی می کنند جریان عملکرد از خانه در روز دوشنبه.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب