جریان کنسرت تماشای 5/13: Eric Tessmer و بیشتر

من در میانهی شب با حضور در یک کنسرت در دو ماه و من کمی هم بزنید ، خوشبختانه مقدار زیادی از هنرمندان در حال ادا

توسط ABDOOSNEWS در 25 اردیبهشت 1399

من در میانهی شب با حضور در یک کنسرت در دو ماه و من کمی هم بزنید ، خوشبختانه مقدار زیادی از هنرمندان در حال ادامه برای به اشتراک گذاشتن هنر خود را با طرفداران از راحتی از خانه خود و استودیو ارائه راه حل برای همه, موسیقی زنده, معتاد که در حال رفتن را از طریق برداشت. در زیر لیستی از برخی از بهترین گزینه های این هفته است.

همچنین شما - خواننده عزیز - تگزاس? آیا شما برنامه ریزی در پخش زنده یک کنسرت ممکن است بین 20 و 26? اگر پس از رسیدن به من در Facebook یا Twitter با جزئیات و من شما شامل در ما خلاصه هفته. در عین حال در حفظ و حمایت از کسب و کارهای محلی و اوج خوب اگر شما قادر به.

اریک Tessmer
7 p. m. EDT – May 14

اریک Tessmer نیست از تگزاس اما ویسکانسین بومی رو به Austin به عنوان سریع به عنوان او می تواند. خود اعلام کرد از امثال جیمی هندریکس, Led Zeppelin و کرم Tessmer ساخته شده است شهرت قوی در کشور ما سرمایه بیش از دو دهه گذشته ، racking تا چند "بهترین گیتاریست" جوایز از Austin Chronicle در طول راه. به تازگی او تیمی قلب نانسی ویلسون به رکورد یک مجموعه را پوشش می دهد برای اولین بار است که برای اولین بار در ماه مارس است. این پنج شنبه, Tessmer انجام خواهد شد انفرادی مجموعه ای از تمرین های فضایی.

ساخته شده است به نشت
3 p. m. EDT – May 14

یکی از محبوب ترین, indie در, لباس های 1990 ساخته شده به نشت ساخته شده یک نام برای خود را از طریق انرژی خود را اجرای زنده. بیش از 25 سال پس از انتشار اولین آلبوم این گروه تبدیل به یک جامد میراث عمل می کنند. خواننده داگ Martsch - گروه تنها راه باقی مانده موسس عضو نشده منتشر شده و هر گونه مواد اصلی پس از 2015 را Untethered میکنند, ماه, اما یک آلبوم جدید است که برنامه ریزی شده برای انتشار در سختی یک ماه. در این میان طرفداران طولانی مدت می تواند بشنود Martsch انجام "حمل صفر" "دروغگو" و "دب اکبر" در روز پنج شنبه شب.

Clap Your Hands Say Yeah
7 p. m. EDT – May 14

قبلا یک پنجگانه Clap Your Hands Say Yeah شد یک پروژه پس از انتشار 2014 را فقط اجرا کنید. کمتر از یک دهه پس از گروه eponymous اولین تولید بسیار کمی از وزوز, خواننده, Alec Ounsworth باقی مانده بود تنها عضو باقی مانده از فیلادلفیا به دنیا آمد, indie در, ساز و برگ. خود را ارائه آخرین – 2017 را توریستی – نوشته شده بود در طول یک دوره آشفتگی برای خواننده و ترانه سرا و این افتخار moodier جو از CYHSY قبلی کار می کنند. الکترونیکی - و مصنوعی-تزریق indie rock تحمل اما توریست دیدم نویسنده آن تعمق به خاک تیره تر در حالی که حفظ رقص پسند vibes. گرفتن Ounsworth عملکرد در پنج شنبه شب.

Shakey گور
3:00 p. m. EDT – مارس 15

Austin بومی Alejandro رز-Garcia, better known by his stage name Shakey گورهای افزایش یافته است به شهرت در میان خواننده و ترانه سرا محافل در سال های اخیر است. با سه طول کامل آلبوم ها و یک تعداد انگشت شماری از EPs خود را به نام گور' ارائه آخرین – زنده نگاه – همزمان با بلوزی Americana هنرمند تاخت و تاز کردن به تولید فیلم از طریق یک دو هفته مجموعه مستند آغاز شد که در جریان ماه گذشته. طرفداران می توانید او را به انجام در خانه اش استودیو در Goforth تگزاس در بعد از ظهر جمعه.

آبی اکتبر
7 p. m. EDT – مارس 15

آبی اکتبر سوابق همواره منعکس خواننده جاستین فورستنفلد وضعیت روانی. برای 20 سال گذشته هوستون به دنیا خواننده و ترانه سرا به اشتراک گذاشته شده فقط در مورد هر جزئیات از زندگی پر سر و صدا با طرفداران خود است. از افکار خودکشی به یک اگزوز بازداشت نبرد بیش از دخترش فورستنفلد هرگز خجالتی است. در طول چند سال گذشته, اما, او تبدیل به یک گوشه و موسیقی خود را منعکس کرده است. بهترین و شناخته شده برای تاسف خوردن برای آهنگ "نفرت من" و "به" آبی اکتبر گذشته دو پرونده - خانه و من امیدوارم که شما خوشحال هستید - فراوانند با خوش بینی معکوس فورستنفلد را هوشیاری و نوظهور مثبت. او انجام خواهد شد خود را در گروه بازدید در شب جمعه دوباره در شنبه 1 p. m. EDT.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن