جریان کنسرت تماشای 4/29: رایان بینگهام و بیشتر

یک هفته دیگر آمده است و رفته و بدون موسیقی زنده و سوگواری می کنم با بقیه از شما. در ازای فرد در کنسرت, وجود دا

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

یک هفته دیگر آمده است و رفته و بدون موسیقی زنده و سوگواری می کنم با بقیه از شما. در ازای فرد در کنسرت, وجود دارد بسیاری از نشان می دهد ما می توانیم لذت بردن از راحتی از خانه خود ما در حالی که ما همچنان پیوستن به اجتماعی فاصله دستورالعمل. من یک لیست از برخی از بهترین گزینه های زیر کلیک کنید.

به اکو هفته گذشته احساسات وجود دارد یک فرصت خوب است که من غافل از برخی از گزینه های جریان, بنابراین اگر شما یک موسیقیدان مستقر در یا در اطراف هوستون که می خواهم می شود در ما خلاصه هفته, لطفا تماس با من در Facebook و یا توییتر.

کودی جانسون
7 p. m. EDT - آوریل 29

شرق تگزاس بومی است. تازه گاو سوار. بعدی George Strait. که یکی از آخرین ممکن است مبالغه اما مقدار زیادی از مردمی را ساخته اند که ادعا می کنند. جورج و یا هیچ کودی جانسون هفت آلبوم استودیویی را به دست آورد او را کاملا شهرت در کشور ، به سختی یک سال پس از او امضا شده با وارنر موسیقی نشویل بالا-و-comer عنوان یک فرفره در هوستون تویوتا مرکز و او برنامه ریزی شده برای یک چهارم هوستون دام نشان می دهد و عملکرد بازار مال فروشان قبل از این بیماری همه گیر بسته همه چیز را. طرفداران با hankerin' برای برخی قلبی در کشور می گرفتن جانسون جریان زندگی در Facebook امشب.

فضای Kiddettes
9 p. m. - آوریل 30

برای کسانی که نا آشنا با فضای Kiddettes شاید بهتر است اگر ما اجازه گروه خود را توضیح دهید. دوین بار خواهد گفت هوستون مطبوعات او تصور گروه "موجود در این, بزرگ, کارتونی, کودکان و نوجوانان نشان می دهد جهان" تشبیه این دو فضای فوقانی به تلویزیون نشان می دهد مانند Yo Gabba Gabba و مبل راحت. هوستون مصنوعی مبتنی بر پاپ duo شده است فینالیست برای پیشدستی کردن مجله Gayest و بزرگترین گروه های محلی جایزه متناوب چهار بار و با همین دلیل خوب. طرفداران موج جدید مربا و مشاغل هنری می تواند آنها را بشنود DJ-ing on Facebook پنج شنبه شب.

رایان بینگهام
7 p. m. EDT - 2 مارس

رایان بینگهام نقش غم زده کشور است. خود را خارش خواننده بیرون آمدن غم و بد شانس در هر نوبت حتی زمانی که سابق Houstonian آواز می خواند از مراتع سبزتر و امید به آینده. در سال 2009 "خسته نوع" راه اندازی شد بینگهام به ملی ویژه و او نیست آهسته پس از. این شنبه های احساسی خواننده و ترانه سرا انجام خواهد شد - دیجیتالی البته - در کنار پل و استخوان شکسته, رابرت رندولف و خانواده گروه هایس Carll های شیب رنج می برد آقا و Grupo Fantasma برای هوستون در پلازا. درآمد حاصل از این رویداد را به هوستون بانک مواد غذایی, بنابراین مطمئن شوید که به لحن و اهدا.

وید بون
8 p. m. EDT - مارس 1

مکرر همکار از سفت راجرز وید بوون انفرادی کار فوق العاده است به عنوان به خوبی. کمتر از یک سال پیش وکو بومی خود را به ارمغان آورد gravelly خواننده به کاکتوس موسیقی برای صمیمی عملکرد. اما در این نقطه است که نشان می دهد احساس می کند مانند آن اتفاق افتاده است میلیون ها سال پیش. یکی نیست به اجازه دهید کمی قرنطینه آهسته او را به پایین بون منتشر شده جدید تک "Rhinestoned," در اوایل این ماه. در مواجهه با این بیماری همه گیر او به دعوت طرفداران به او ملحق آنلاین در گاراژ خود را برای بعضی از زنده آهنگ هر شب جمعه.

کام فرانکلین
8 p. m. EDT - 2 مارس

رنج می برد به خوبی شناخته شده برای اینکه تحت اللفظی گروه بزرگ است. متاسفانه با توجه به اجتماعی فاصله دستورالعمل گروه هشت عضو در حال حاضر قادر به جسمی به اشتراک گذاشتن فضا در حال حاضر. اما این نه نگه داشته و جلوی زن Kam فرانکلین از آوردن طرفداران او یک دوز سالم از روح خواننده و تشویق از آلبوم. اگر شما نیاز به روحیه خود را برداشته کام خود را ، شما می توانید هفته زندگی می کنند جریان این شنبه در Facebook و Instagram.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن