جریان کنسرت تماشای 4/14: Amanda Shires و بیشتر

تا حدود ماه پیش, هوستون مطبوعات زد هفتگی کنسرت تماشای جزئیات بهترین نشان می دهد در آینده به بایو شهرستان در یک

توسط ABDOOSNEWS در 26 فروردین 1399

تا حدود ماه پیش, هوستون مطبوعات زد هفتگی کنسرت تماشای جزئیات بهترین نشان می دهد در آینده به بایو شهرستان در یک هفته. اما موسیقی زنده آمده است به توقف screeching نگرانی مربوط به Covid-19 همه گیر و من نمی توانم بگویم با قطعیت گفت که همه ما را به بازدید از تمام سالن های بزرگ در هوستون دوباره. اما مردم وفق دهند و در حالی که اجتماعی فاصله ممکن است هنجار جدید در حال حاضر مقدار زیادی از هنرمندان را در بر داشت راه های جدید برای به اشتراک گذاشتن هنر خود را با طرفداران.

با تشکر از تکنولوژی مدرن نوازندگان از سراسر جهان هنوز هم قادر به انجام برای طرفداران انجام بهترین خود را به نگه داشتن ارواح تا جمع آوری پول برای سازمان های خیریه و همچنان به زندگی را. هیچ چیز نمی تواند جای تجربه رفتن به یک کنسرت, اما چیزی بهتر از هیچ چیز و ما ستایش هنرمندانی که در حال انجام آنچه آنها می توانند برای نگه داشتن روحیه بالا در میان همه جنون. در زیر پنج تا از بهترین live جریان کنسرت, شما می توانید از راحتی از خانه خود را این هفته است.

انتخاب هفته:

آماندا Shires, Jason Isbell
4 p. m. - 04.15

در سال 2016 آماندا Shires تا به حال یک ایده است. تغذیه با کمبود نمایندگی مورفی بومی تماس همکار خواننده و ترانه سرا Brandi Carlile و پیشنهاد تشکیل یک نسخه از راهزنان. به درستی به نام Highwomen, Shires و Carlile همکاری با ناتالی Hemby و Maren موریس برای ضبط یک آلبوم که پس از ملاقات با تحسین منتقدان. Shires نیز دارای هشت, انفرادی, آلبوم استودیویی به نام او اخیرا 2018 را به غروب آفتاب. در اوایل این سال جدید منتشر شد تک "رمزگشایی رویاهای" ما امیدواریم که که تنها یکی از بسیاری از آهنگ های او آماده برای دیگری تمام طول ضبط. دیدن او انجام یوتیوب فردا.

بهترین از بقیه:

جنگ سرد کودکان و نوجوانان
4 p. m. - 04.16

ناتان Willett ساخته شده است که یک زندگی سرودن صادق و بی ریا راک اند رول. "من که ماچو, سخت, نیمه," مرد," او اذعان می کند در "انتظار برای عشق" یکی از گروه آخرین مجرد. یک دهه و نیم از حذف خود را اولین جنگ سرد بچه های تکامل یافته از, بلوز-راک الهام گرفته را جلا indie عزیزان کامل با افزایش دروس و آرنا-آماده کردن سرود – خیلی به غم وغصه از اصلی خود را پایه فن. به سختی از سه ماه حذف از انتشار هفتمین آلبوم استودیویی جنگ سرد کودکان و نوجوانان بازگشت به نزاع با یک تک آهنگ جدید. Willett شده است زندگی می کنند جریان اجرای خود را از صفحه اصلی استودیو در لس آنجلس برای هفته ها در حال حاضر جمع آوری پول برای کارگران پزشکی. دیدن او انجام Instagram در روز پنج شنبه.

Tedeschi کامیون باند
9 p. m. - 04.16

برای بخشی بهتر از دهه گذشته Tedeschi کامیون باند بوده است گر چه هنر خشنود بلوز و جاز تحت تاثیر موسیقی راک است. سنگ نورد به نام اولین آلبوم خود را "گوشتی شاهکار" در سال 2011 و صدا تنها تکامل یافته و پس از ترکیب انجیل و یک بیت R&B در ارائه آخرین آنها در سال گذشته نشانه. از 12 قطعه سنگ ساز و برگ خواهد شد به اشتراک گذاری تمام طول اجرای برنامه از گروه گذشته در Facebook و Youtube در این پنجشنبه.

آبی اکتبر
7 p. m. - 04.17

آبی اکتبر سوابق همواره بازتابی از خواننده جاستین فورستنفلد وضعیت روانی. برای 20 سال گذشته هوستون به دنیا خواننده و ترانه سرا به اشتراک گذاشته شده فقط در مورد هر جزئیات از زندگی پر سر و صدا با طرفداران خود است. از افکار خودکشی به یک اگزوز بازداشت نبرد بیش از دخترش فورستنفلد هرگز خجالتی است. در طول چند سال گذشته, اما, او تبدیل به یک گوشه و موسیقی خود را منعکس کرده است. بهترین و شناخته شده برای تاسف خوردن برای آهنگ "نفرت من" و "به" آبی اکتبر گذشته دو پرونده - خانه و من امیدوارم که شما خوشحال هستید - فراوانند با خوش بینی معکوس فورستنفلد را هوشیاری و نوظهور مثبت. او خواهد شد به اشتراک گذاری برخی از که امیدواریم با طرفداران در روز جمعه از طریق Stageit.

Fonseca
8 p. m. - 04.18

متولد و بزرگ شده در بوگوتا, کلمبیا, خوان فرناندو Fonseca آمد به ایالات متحده به عنوان یک نوجوان به تحصیل در کالج موسیقی برکلی. او به پایان رسید تا ترک زمانی که او داده شد یک فرصت برای ضبط اولین تک و او را متوقف کرده قرار دادن موسیقی پس. با وجود وقت خود را در ایالات متحده Fonseca دارای مقدار زیادی از کلمبیا عطر و طعم. و بدون توجه به ملیت لاتین ستاره ترکیب منحصر به فرد از موسیقی راک و پاپ و reggaeton مطمئن شوید که شما لگن و پا در حال حرکت است. گرفتن خود را زندگی می کنند جریان این شنبه در یوتیوب.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب