اقامت آکنه اثبات این فصل باران های موسمی

طراوت دوش و آب و هوای خنک موسمی را احساس سعادت پس از گرمای سوزان تابستان ، با نسیم خنک و دوش می آید رطوبت اضاف

توسط ABDOOSNEWS در 3 تیر 1399

طراوت دوش و آب و هوای خنک موسمی را احساس سعادت پس از گرمای سوزان تابستان ، با نسیم خنک و دوش می آید رطوبت اضافی بسته بندی شده با باکتری های موجود در هوا منجر به مسدود شدن منافذ پوست شده و در نتیجه آکنه و دانه های سرسیاه و سرسفید. قبل از اینکه ما وارد موسمی مراحل را به نگه داشتن پوست خود را عاری از لکه دار کردن.

آکنه یک مشکل شایع است که مشکلات نوجوانان و بزرگسالان به طور یکسان. دریافت فوق العاده محتاط در این فصل است. دکتر Satish Bhatia, MD, FAAD متخصص و جراح پوست سهام با IANSlife برخی مفید, راهنمایی های مفید است که شما می توانید ترکیب به زندگی روزمره خود را به نگه داشتن پوست خود را از آکنه-رایگان و انعطاف پذیر در طول بادهای موسمی است.

Follow us on Instagram برای به روز رسانی هیجان انگیز تر!

پاک کننده هشدار

پیشانی و گردن jawline گونه ها در مناطق مستعد آکنه. تمیز کردن این مناطق به طور کامل و بدون شستشو بیش از حد سخت است. استفاده از یک صابون ملایم-رایگان پاک کننده مانند Cetaphil ملایم پاک کننده های پوست دو بار در روز صورت خود را بشویید. برای پوست های چرب یا پوست استفاده از یک پاک کننده مناسب برای پوست و نوع.

پررنگ به نجات

تن پوست خود را برای حذف باقیمانده خاک و آرایش. پررنگ همچنین کمک می کند تا در بسته شدن منافذ پوست برای جلوگیری از روغن گرفتگی. اگر شما یک فن از جوهرها موجود در بازار, سپس با استفاده از مواد طبیعی مانند چای سبز, آب لیمو, گلاب, خیار, آب و

Aleovera for a refreshing skin
آلوئه ورا برای طراوت پوست آکنه رایگان. Pixabay

چای بابونه برای پاکسازی پوست شما. خیار بسیار دوست داشتم پوست کولر که آثار تعجب در همه انواع پوست.

خود را دوباره پر کردن پوست

از زمان به زمان به پوست شما ممکن است احساس چسبناک و چرب اما نباید دلسرد کردن شما را از با استفاده از یک مرطوب کننده. مرطوب نگه داشتن پوست هیدراته و انعطاف پذیر است. انتخاب یک مرطوب کننده است که بسیار سبک وزن و در عین حال غنی از روغن زیتون و روغن آفتابگردان است که کمک می کند تا برای آبرسانی و تغذیه پوست. مطمئن شوید آن است که به طور خاص فرموله شده برای تسکین پوست های خشک و غیر چرب غیر تحریک کننده و غیر comedogenic پس از این از بین بردن منافذ مسدود است. شما می توانید انتخاب کردن برای Cetaphil مرطوب کننده کرم.

آن را بنوشید تا

آن را به مراتب بیشتر مهم است به نوشیدن آب بیشتر در موسمی و زمستان نسبت به تابستان آنجا که شما نمی خواهد به طور طبیعی احساس می کنم که تشنه به عنوان شما را در طول تابستان است. این یکی از مهمترین و مطمئن شات راه هایی برای پوست سالم و بدون جوش یا آکنه.

همچنین بخوانید شکر جایگزین برای خود شیرین هوس

غذا خوردن و ورزش مناسب

ما نمی توانم استرس به اندازه کافی بر اهمیت خودداری از خوردن مواد غذایی سرخ شده و ورزش به طور منظم. از ساخت بیش از حد نفت داخلی منعکس خواهد شد بر روی پوست خود را از طریق جوش zits دانه های سرسیاه و سرسفید. برای جلوگیری از آن, مصرف یک رژیم غذایی متعادل است. علاوه بر این ورزش خواهد اطمینان حاصل شود که شما عرق کردن سموم در شکل باقی بماند و نگه داشتن استرس در خلیج به خصوص در غم انگیز موسمی روز. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن