خیره در عمق-نور قرمز برای 3 دقیقه در روز به بهبود کاهش بینایی

Researchers پیدا کرده اند که خیره در یک نور قرمز به مدت سه دقیقه در روز می تواند به طور قابل توجهی بهبود کاهش

توسط ABDOOSNEWS در 9 تیر 1399

Researchers پیدا کرده اند که خیره در یک نور قرمز به مدت سه دقیقه در روز می تواند به طور قابل توجهی بهبود کاهش بینایی.

منتشر شده در مجلات علم پیری شناسی مطالعه می تواند سیگنال سپیده دم جدید خانه مقرون به صرفه مبتنی بر چشم و درمان, کمک به میلیون ها نفر از مردم سراسر جهان به طور طبیعی با کاهش, چشم انداز.

"مطالعه ما نشان می دهد که ممکن است به طور قابل توجهی بهبود چشم انداز است که در کاهش سن افراد با استفاده از ساده مختصر مواجهه با نور طول موج که شارژ کاهش سیستم انرژی در سلول های شبکیه چشم" گفت: مطالعه منجر نویسنده گلن جفری از دانشگاه کالج لندن در انگلستان است.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"سعی کنید برای جلوگیری و یا معکوس این کاهش ما به دنبال راه اندازی مجدد شبکیه چشم, پیری سلول های کوتاه از longwave نور" جفری اضافه شده است.

Staring at deep-red light may improve declining eyesight
این مطالعه می تواند سیگنال سپیده دم جدید خانه مقرون به صرفه مبتنی بر چشم و درمان, کمک به میلیون ها نفر از مردم در سراسر جهان. Pixabay

در انسان در حدود سن 40 سلول ها در شبکیه چشم شروع به سن و سال و با سرعت از این پیری ایجاد می شود در بخشی که میتوکندری سلول که نقش است که برای تولید انرژی (شناخته شده به عنوان ATP) و افزایش عملکرد سلول نیز شروع به کاهش است.

میتوکندری تراکم بزرگترین در شبکیه چشم را photoreceptor سلول های که در بالا انرژی خواسته است. به عنوان یک نتیجه, شبکیه در سنین سریع تر نسبت به دیگر اندام با 70 درصد ATP کاهش بیش از زندگی باعث کاهش قابل توجهی در photoreceptor عملکرد آنها به عنوان فقدان انرژی به انجام عادی خود نقش است.

محققان ساخته شده قبلی خود را یافته در موش bumblebees و مگس میوه که تمام پیشرفت های قابل توجهی در عملکرد شبکیه گیرنده هنگامی که چشم خود را به معرض 670 nanometres (دارای طول موج بلند) عمق-نور قرمز.

برای مطالعه 24 نفر (12 مرد و 12 زن) با سن بین 28 و 72 که هیچ چشمی بیماری شدند. همه شرکت کنندگان بودند و سپس با توجه به کوچک مشعل چراغ به خانه و از آنها خواسته شد به نگاه عمیق خود-قرمز 670nm پرتو نور به مدت سه دقیقه در روز برای دو هفته.

محققان 670nm نور تا به حال هیچ تاثیر در افراد جوان اما در آن حدود 40 سال و بیش از پیشرفت های قابل توجهی به دست آمد.

Staring at deep-red light may improve declining eyesight
مخروط رنگ و حساسیت کنتراست بهبود یافته تا 20 درصد در برخی از افراد حدود 40 و بیش از. Pixabay

همچنین بخوانید: این روز از 13 سال پیش: Tendulkar می شود 1st رودخانه به نمره 15K ODI اجرا می شود

مخروط رنگ و حساسیت کنتراست (توانایی تشخیص رنگ) بهبود یافته تا 20 درصد در برخی از افراد حدود 40 و بیش از. بهبود بيشتر قابل توجهی در بخش آبی طیف رنگ که بیشتر در معرض خطر است در پیری است.

میله حساسیت (توانایی دیدن در نور کم) نیز بهبود قابل توجهی در کسانی که در سن حدود 40 و بیش از هر چند کمتر از رنگ کنتراست محققان گفتند.

"فن آوری ساده است و بسیار امن با استفاده از یک نور قرمز و طول موج مشخصی از نور که جذب شده توسط میتوکندری در شبکیه چشم است که تامین انرژی برای عملکرد سلولی نویسندگان نوشت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن