آبگرم خلاق اتصال افکن هنرمندان در تمام سطوح انواع

به طور معمول در این زمان از سال Houstonians در حال دریافت آگهی و ایمیل از سازمان های هنری در مورد فصل آینده بر

توسط ABDOOSNEWS در 11 اردیبهشت 1399

به طور معمول در این زمان از سال Houstonians در حال دریافت آگهی و ایمیل از سازمان های هنری در مورد فصل آینده برنامه های پر شده با منطقه ای برای اولین بار بازگشت از مورد علاقه های کلاسیک و ستاره نکردم موجودی. با COVID-19, اما, است که قرار دادن یک توقف به فصل بهار ادامه خواهد داشت. اما هرگز تعداد هنر ، که در آن برخی از دیدن یک مکث دیگران دیدن یک فرصت برای ارتباط با مخاطبان در راه های مختلف. چنین است وظیفه جامعه برای هنرهای نمایشی با آخرین ابتکار: اتصال خلاق.

در تهیه بیانیه این سازمان گفت: اتصال خلاق خواهد شد از ویژگی های روح خلاق از افراد در سراسر هوستون ما به عنوان عمل اجتماعی فاصله. محلی هنرمندان انجام و روح خلاق از تمام ژانرها و پس زمینه ها را تشویق به ارسال فیلم سه دقیقه و یا کمتر از عملکرد محتوا. آبگرم خواهد شد و سپس معاون کشیش بخش و ویژگی های مینی-اجرای برنامه در آبگرم سایت و کانال های رسانه های اجتماعی.

آبگرم مانند بسیاری از خواهر خود سازمان پرتاب شد به صورت یک حلقه زمانی که COVID-19 مجبور به ادامه shutdown. آن را لغو و یا به تعویق افتاد نشان می دهد که از طریق ژوئن 28, اما در روح عزم رهبران بودند مصمم به پیدا کردن یک راه برای ارتباط هنرمندان با مخاطبان است. بنابراین اتصال خلاق متولد شد.

"من فکر می کنم هنر یکی از مهم تمرکز ما زندگی بشر بر روی زمین و آن را شگفت انگیز برای به اشتراک گذاشتن شادی با دیگران است. من به یاد داشته باشید زمانی که ما بسته شدن دفتر ما [با توجه به COVID-19] من در تلاش برای کشف کردن که چگونه به نگه داشتن مردم با انگیزه و خلاق که در آن اتصال از آمد و گفت:" مگ غرفه مدیر عامل آبگرم. "بسیاری از هنرمندان ایجاد فوق العاده ترین کار تند و زننده و پر فشار شرایط. ذهن خلاق است که به طور مداوم در حال آمدن است تا با نوآوری و بدانند چگونه به حرکت تغییر و انجام کاری جدید است."

انجمن Instagram پست و مجموعه ای از دیگر رسانه ها ریخته اند که در حال به روز رسانی یک بار در هر روز توسط آبگرم کارکنان در وب سایت خود را. این سازمان همچنین درخواست برای افراد یا گروه ها برای ادامه ارسال مواد برای پست های آینده از طریق سایت فرم ارسال.

"ما در حال ترکیب هنرمندان ما ارائه شده در فصل ما و روزمره Houstonians در عرصه دیجیتال. اگر مردم یک وب سایت, ما می خواهم آن را به اشتراک بگذارید. ما می خواهم بگویم که به همان اندازه در مورد آنها و تقویت جشن را به عنوان مقدار نور به عنوان امکان پذیر است. واقعا شما می توانید یک تلفن همراه تصویری. ما نه به دنبال به طور انحصاری برای هنرمندان حرفه ای, ما می خواهیم به جشن می گیرند که همه ما خلاقیت را در درون ما. ما تا به حال بسیاری از هنرمندان حرفه ای و ما را مادرم در خانه که به خلاق بودن با بچه های خود را, و وجود دارد همه چیز را در میان. ما در حال جشن گرفتن تنوع هوستون و روح خلاق در همه ما" غرفه گفت.

فیلم ها در حال پیدا کردن یک زندگی دوم که بسیار فراتر از هنر برای هنر را-به خاطر هدف آنها در نظر گرفته شده. معلمان باید آنها را در بر داشت به یک منبع برای آموزش است.

"مدیر آموزش و پرورش ما بدست ایمیل های کاملا چند از معلمان که در حال کار برای ایجاد آنلاین برنامه درسی و می خواهید به استفاده از برخی از ویدئوها به صورت آنلاین آموزش. این یک بازی سرگرم کننده که در اتصال خلاق است در حال استفاده در برخی از کلاس های آموزش" غرفه گفت.

پس از همه ما را احاطه کرده در غیر منتظره ترین راه اگر ما یک لحظه متوجه است که شاید بخشی از ناگفته هدف از آبگرم جدید آنلاین تلاش.

"من در یک پیاده روی در صبح و من چیزی در وسط خیابان. کسی را به خود جلب کرد سیستم خورشیدی در گچ و آن را یک کار هنری است. آنها تمام سیارات به دنبال مانند شما انتظار می رود آنها را به نگاه. زحل به حال آن حلقه. مشتری تا به حال قمر" او گفت:. "انسان آنقدر انعطاف پذیر. احتمالا برخی از پدر و مادر که یک درس را در خانه در منظومه شمسی است. من آرزو می کنم ما می تواند آن را ضبط و آن را آنلاین."

آبگرم قصد دارد برای ادامه اضافه کردن روزانه ویدئوها برای آینده اما غرفه می افزاید که وضعیت فعلی در خدمت به عنوان یک یادآوری از آنچه که ما پیدا کردن مهم در زمان محاکمه.

"ما شنیده ایم از ما مخاطبان چه مقدار از آنها را از دست ندهید با هم بودن در یک تئاتر و دیدن یک اجرای زنده. که چه درایوهای آبگرم می دهد و ما امیدواریم که که ما خواهید بود در تئاتر و به اشتراک گذاری این تجربه دوباره," او گفت:. "شما می دانید آن لحظه ای که پرده بالا می رود و یا چیزی شگفت انگیز اتفاق می افتد و پس از آن ایستاده? آن چیزی است که اتفاق می افتد فقط در آن لحظه و تنها زمانی که با دیگران به اشتراک گذاشته. ما شنیده ایم از ما مخاطبان است که آنها را از دست ندهید آینده در مرکز شهر و با هم بودن و ما آنها را از دست بیش از حد."

برای دسترسی به محتوا از طریق آبگرم خلاق اتصال بازدید spahouston.org/watch-listen-learn. به ارائه تصویری بازدید spahouston.org/spa-creative-connection.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن