SpaceX خدمه کپسول اژدها با موفقیت اسکله در ISS با فضانوردان

Emre کلی فلوریدا امروزمنتشر شده 11:41 AM EDT 31 مه سال 2020با خیال راحت و جلوتر از برنامه فضانوردان باب Behnke

توسط ABDOOSNEWS در 11 خرداد 1399

با خیال راحت و جلوتر از برنامه فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley لنگر انداخت با ایستگاه فضایی بین المللی در روز یکشنبه یک نقطه عطف مهم در SpaceX اولین ماموریت برای پرواز انسان به مدار.

خود 27-پا خدمه کپسول اژدها راه اندازی شد از مرکز فضایی کندی در 3:22 بعد از ظهر روز شنبه رسما از تماس با مدار پاسگاه در 10:16 a. m. – جدول زمانی فقط خجالتی از پیش بینی 19-ساعت بازحمت حرکت کردن. این docking روند تکمیل شد 14 دقیقه بعد با "سخت گرفتن" و یا تشکیل یک مهر و موم مهر و موم بین ISS و خدمه اژدها.

"این یک افتخار واقعی به بخش کوچکی از این نه سال پس از تلاش ایالات متحده سفینه فضایی لنگر انداخت با ایستگاه فضایی بین المللی" فرمانده ماموریت هرلی گفت: پس از متصل کردن. "این است که زمان باور نکردنی در ناسا. سه وسایل نقلیه جدید به پرواز ادامه ماموریت به پایین مدار زمین و پس از آن به ماه و مریخ است."

فضانورد کریس کسیدی در حال حاضر در هیئت مدیره ISS پس از راه اندازی در روسی سایوز فضاپیمای استقبال جانباز فضانوردان توسط زنگ بل در ایستگاه وحدت ماژول. نیروی دریایی سنت استفاده می شود به استقبال از ورود به خدمه.

"خدمه اکسپدیشن 63 مفتخر است به استقبال اژدها و تجاری خدمه برنامه ایستگاه فضایی بین المللی" کسیدی گفت. "باب و داگ خوشحالم که شما به عنوان بخشی از خدمه. به خوبی انجام می شود."

برای Hurley, the docking آشنا است. در سال 2011 او در آخرین ماموریت شاتل فضایی را ملاقات گذاشتن با ISS طی آن تیم خود را به سمت چپ در پشت یک پرچم آمریکا به بازیابی شده توسط گروه بعدی فضانوردان راه اندازی از خاک ایالات متحده آمریکا.

در حال حاضر نزدیک به 10 سال بعد او را تسخیر پرچم او را پشت سر گذاشت.

موفق docking نشانه چیزی است که از یک نقطه نیمه راه برای SpaceX. پس از یک به چهار ماه اقامت در ایستگاه Behnken و هرلی را دوباره وارد کپسول برای خروج و فرود در اقیانوس اطلس است. اگر موفق آن را به هموار کردن راه برای SpaceX برای ادامه پرواز فضانوردان برای ناسا و دیگر آژانس های سازمان. آن را حتی امن از منافع خصوصی افراد مانند تام کروز بازیگر برای پرواز به پایین به زمین مدار.

بیشتر: SpaceX و ناسا را تاریخ با راه اندازی فضانوردان از مرکز فضایی کندی

بیشتر: تورس: تخیل و امید سوخت تاریخی راه اندازی دوران سخت

روز شنبه پرتاب از پد 39A در یک موشک فالکون 9 رسما بازگشت آمریکا به crewed spaceflight که به پایان رسید و در جولای 2011 با آخرین پرواز شاتل فضایی. تحت قراردادهای چند میلیارد دلاری doled توسط ناسا, SpaceX و بوئینگ انتخاب شدند در سال 2014 برای ساخت تجاری جدید سفینه فضایی و بازگشت فضانوردان به ایستگاه.

با موفقیت آمیز آن در مدار زمین خدمه اژدها پنجمین خودرو در حال حاضر متصل به ISS است. نیز وجود دارد دو پیشرفت محموله صنایع دستی روسی سایوز کپسول و HTV-9 محموله خودرو.

تماس با Emre کلی در aekelly@floridatoday.com یا 321-242-3715. او را دنبال کنید در Twitter, Facebook و Instagram at @EmreKelly. حمایت خود را از فضای روزنامه نگاری با اشتراک در floridatoday.com/specialoffer/.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن