فضای شهر می شود خود آن را کوتوله سرخ در هوستون جدیدترین Midtown محل

کوتوله سرخ ستاره برخی از کوچکترین و faintest و طولانی ترین زندگی ستاره در کهکشان است. فضای شهر است که در مورد

توسط ABDOOSNEWS در 2 تیر 1399

کوتوله سرخ ستاره برخی از کوچکترین و faintest و طولانی ترین زندگی ستاره در کهکشان است. فضای شهر است که در مورد به کوتوله سرخ در Midtown محل برگزاری افتتاحیه ژوئیه 1 در محل قبلی از محبوب نوار خدنگ در مقابل کبرا در 1011 McGowen.

کوتوله سرخ را راه اندازی نرم آن باز به عمومی در جولای 1 و طرح در میزبانی یک بزرگتر افتتاح این برنامه شامل یک پاپ آپ فروشگاه و زنده گروههای موسیقی در تاریخ بعد.

کوتوله قرمز ارائه خواهد شد همه چیز از قهوه و صبحانه به شام و نوشیدنی با موسیقی زنده. محل باز خواهد شد از 6:30 صبح باز خواهد ماند تا زمانی که میله نزدیک 2 صبح محل سکونت خود را در نزدیکی خط راه آهن نور آنها را در یک نقطه خوب برای مردم در حال حرکت در اطراف شهرستان در طول روز خود را.

شان پاشا کوتوله سرخ را مالک و مدیر رزرو توصیف هدف از هوستون جدیدترین برگزاری با عنوان: "ما می خواستیم به یک مرکز جامعه. یک محل که در آن مردم می توانند با یک قهوه در صبح می تواند دانش آموزان مطالعه در طول روز می تواند مردم را به خوبی هنر و صنعت کوکتل و یا هر آنچه که بالغ آشامیدنی خود را از انتخاب برای یک ساعت یک مبارک و شب بودن محل برای نوازندگان و هنرمندان برای نشان دادن کار خود را."

پاشا می افزاید: "ما می خواهیم به نمایش گذاشتن هوستون در این راه است." کوتوله سرخ خواهد بود و نشان هنرمندان محلی در بازسازی فضا. آنها در حال حاضر برگزاری یک فراخوان برای هنرمندان موافقت به نمایش گذاشتن کار خود را برای یک ماه در یک زمان با هنرمندان نگه داشتن 100 درصد از درآمد حاصل از فروش خود را از هنر.

در یک روش مشابه آنها را رزرو به باند بدون شارژ هزینه برای نگه داشتن اتاق ترک نوازندگان برای مدیریت تبلیغات خود را برای نشان می دهد در حالی که اجازه می دهد آنها را به نگه داشتن خود را درب پول است. محل ارائه یک مهندس صدا برای گروههای به کتاب خود را 142-اشغال اتاق.

"ایجاد یک انگیزه قوی برای مردم به سعی کنید به کتاب با ما به دلیل وجود دارد هیچ چیز بیرون آمدن از جیب برای آنها را به انجام رزرو و اگر وجود دارد هیچ چیز بیرون آمدن از جیب مردم باید همه چیز را در این بازی می گوید:" پاشا.

پاشا و خواهر سارینا همراه با جیمز Koby Boren تصمیم به باز کردن بار و با نام تجاری جدید تعریف خانه سابق خدنگ در مقابل کبرا. آنها در ابتدا برگزار می شود را نشان می دهد از درون خدنگ در مقابل کبرا و می گویند که آنها تا به حال به شدت پاسخ مثبت به مدل کسب و کار خود.

"ما هنوز در حال رفتن به برخی از کوکتل که خدنگ است که واقعا شناخته شده در جامعه ما در حال رفتن به نگه داشتن برخی از نوشیدنی های خود را در منوی ما برای ادای سال است که آنها در خدمت هوستون نیز می گوید:" شان.

سارینا پاشا در مغز کافی شاپ بخشی از این محل به عنوان شرکت صاحب سیاه چاله سرد دم کردن قهوه, او می داند که او محصول خواهد شد و منبع محلی سرخ برای پر کردن قهوه منو.

کوتوله سرخ را نیز حفظ قبلا عامل 42 شیپور خاموشی خود را برای آبجو منو و حمل کارخانه های لبنی محلی در ضربه بزنید. صاحبان تیمی محلی آشپز اعطای کیتون برای طراحی منوی خود را که از ویژگی های آسان برای رفتن اقلام صبحانه و ناهار و شام منو هر روز.

باز کردن یک محل جدید در طول COVID-19 شیوع آمده با چالش های آن, اما آن را نیز اجازه داده است آنها را به شروع تازه در حالی که پیوستن به CDC دستورالعمل های ایمنی. کوتوله سرخ در حال حاضر نیست و رزرو هر کنسرت به عنوان آنها در انتظار هستند تا آن را "به طور کامل امن برای انجام این کار" و پیروی از رهبری از سالن آمد که قبل از آنها را که اکثر آنها باز نشده است.

"ما در اصل برنامه ریزی شد در باز کردن راه پیش از آن در سال, اما پس از آن COVID-19 اتفاق افتاده است و ما در زمان بیشتر از زمان. نشان می دهد که لغو شد, میله, تعطیل شد, ما در یک وقفه اما که به ما مقدار زیادی از زمان برای آهن کردن جزئیات کسب و کار ما ترتیبات که ثابت می شود یک نفع برای ما در دراز مدت می گوید:" شان.

شان را تحسین چه هوستون به رفتن تا آنجا که به عنوان سالن موسیقی و تنها امید برای اضافه کردن به لیست متنوع از سالن های شهرستان را ارائه کرده است. "من عاشق هوستون جامعه موسیقی و من فکر می کنم آنچه که ما در حال رفتن به انجام است فقط اضافه کردن چیزی. هوستون یک شهر از چهار میلیون به علاوه مردم و من فکر می کنم که این سالن که ما در حال حاضر آنقدر بزرگ هستند ما فقط می خواهید برای ادامه به انجام آنچه آنها انجام می دهند و باید راه دیگری برای مردم به کتاب و بازی را نشان می دهد."

کوتوله سرخ است که به دنبال کتاب گروهها در تمام ژانرها و قادر به نشان دادن منافع و نیازهای متنوع ما جمعیت. "ما بسیار هیجان زده می گوید:" شان. "این چیزی است که ما شده ایم شب و روز کار برای مدتی در حال حاضر."



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن