جنوب غربی فلوریدا جدید حالت عادی پس از 100 روز از coronavirus: Townhall پردازد تاثیر در مدارس و رستوران ها و خدمات اجتماعی و مراقبت های بهداشتی

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:04 PM EDT Jun 17, 2020با COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر

توسط ABDOOSNEWS در 29 خرداد 1399

با COVID-19 بیماری همه گیر در حال حاضر پوشا 100 روز در جنوب غربی فلوریدا, جامعه, رهبران می گویند این ویروس و در نتیجه رکود اقتصادی باید به سمت چپ یک علامت دائم در منطقه است.

اخبار مطبوعات ناپل اخبار روزانه و WGCU روز چهارشنبه به میزبانی مجازی تاون هال با برخی از قابل تشخیص ترین رهبران فکری در جامعه ما به ببینید که چگونه این منطقه است که در پاسخ به بحران است.

بیشتر: تماشای مجازی تاون هال پخش: 100 روز از coronavirus در جنوب غربی فلوریدا

فراتر از هنوز هم تعداد رو به رشد از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر ویروس و اقدامات برای محدود کردن گسترش آن به احتمال زیاد خواهد شد در نتیجه در دراز مدت تغییر در راه رستوران ها و مدارس و سازمان های مراقبت سلامت و گردهمایی های اجتماعی عمل آنها می گویند.

مراقبت های بهداشتی

منطقه مراقبت های بهداشتی اولیه سازمان های لی بهداشت و NCH بهداشت و درمان, سیستم, سرعت نقل مکان کرد در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر به حد بیمار ملاقاتها و در جهت, دولت, انصراف از غیر ضروری عمل جراحی.

فولاد محدودیت را از آنجا برداشته شده است. و بیمارستان ها در حال حاضر یا در حال بازگشایی امکانات خود را به بازدید کنندگان است.

با وجود این واقعیت است که هر دو سیستم بیمارستان در حال درمان ضبط و یا در نزدیکی-تعداد رکورد COVID-19 بيمار. به عنوان چهارشنبه, Lee بهداشت تا به حال 141 اين بيماران است. NCH تا به حال 47.

"ما در حال رفتن به نظارت روز به روز هفته به هفته. و اگر ما به مقیاس در ملاقات سیاست و یا گسترش آن ما را انجام دهید تا بر اساس آنچه اتفاق می افتد گفت:" لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت لی سلامت. "اما در واقع تا زمانی که ما یک واکسن موثر و بخش قابل توجهی از جمعیت است که سیستم ایمنی بدن ما قصد داریم به زندگی با برخی از محدودیت."

نگرانی در مورد لوازم کوتاه نیز کاهش خواهد یافت هر دو سازمان می گویند با تشکر از ramped تا تولید تجهیزات ایمنی.

شاید ماندگار ترین تغییر دیده می شود در رشد انفجاری از اصطلاح "telehealth" خدمات است که در آن بیماران صحبت با پزشکان از طریق ویدئو چت در گوشی های تلفن و یا کامپیوتر.

قبل از همه گیر telehealth بود که به ندرت استفاده می شود خدمات برای هر دو سیستم مراقبت های بهداشتی. لی بهداشت و درمان در حال حاضر درمان حدود 1000 نفر در روز در این راه. کوچکتر NCH در حال حاضر می بیند حدود 300 tele-بیماران روزانه.

پل Hiltz رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت NCH معتقد است telehealth خواهد بود دائم "کمکی" خدمات برای بیماران هر چند او معتقد است بسیاری از دست فرد در تعامل است.

"بیماران خانم که دست در تعامل شخصی با پزشکان. من در واقع فکر می کنم که پزشکان در حال از دست رفته است که بیش از حد" Hiltz گفت. "من فکر نمی کنم telehealth است رفتن به دور. اما من فکر می کنم فرد-در-آزمون-اتاق مراقبت های پزشکی است که همیشه وجود دارد."

کارشناسان هنوز نامشخص است اگر منطقه را ببینید موج دوم افزایش شدید در عفونت و مرگ و میر. Antonucci گفت که او نگران است که مردم شروع به تبدیل شدن به خود راضی در مورد دستورالعمل های ایمنی.

"من فکر می کنم آنچه که ما شاهد هستیم در حال حاضر قطعا در لی شهرستان با افزایش موارد ناشی از این واقعیت است که ما با پوشیدن ماسک راه ما باید" او گفت:. "است که در حدیثی از طرف من. وقتی که من بیرون بروید" او افزود: "من می بینم شاید 30 درصد از مردمی با پوشیدن ماسک. و من فکر می کنم آن را به ما تاثیر می گذارد و در دراز مدت است."

خدمات اجتماعی

هزاران نفر شغل خود را از دست در لی و ذغال سنگ استان ها — بسیاری از به احتمال زیاد به طور دائم. این همراه با افزایش انزوای اجتماعی خواهد شد, در حال حاضر جدید و ماندگار چالش های منطقه سازمان های خدمات اجتماعی.

منطقه خدمات اجتماعی سازمان ها می گویند COVID-19 و تاثیر آن در منطقه شده است ناهموار یکی.

بسیاری از نگه داشته اند شغل خود را از کار از خانه و یا در غیر این صورت باید پایدار درآمد و دسترسی به مراقبت های بهداشتی. اما کسانی که سخت ترین ضربه به ویژه در پایین درآمد جوامع نبوده است به عنوان آنها می گویند.

سارا اوون, رئيس جمهور و مدیر عامل از جنوب غربی فلوریدا جامعه بنیاد تشبیه آنها به های مختلف اقتصادی "حباب."

برای کسانی که با اقتصادی به معنی او گفت: "آنها احساس بسیار خوب در حال حاضر."

"اما پس از آن وجود حباب های دیگر که به طور مستقیم به فقر به برخی محله های که در آن مردم از رنگ های زنده در جوامع است که واقعا سخت است-رسید که در آن COVID اعداد بالاتر از دیگران," او گفت:. "آنها ضروری کارگران که اصلا مناسب حمایت. و بنابراین زندگی خود را نگاه کنید به طرز چشمگیری متفاوت از دیگر جوامع است."

غیر علمی و نظرسنجی از تاون هال بینندگان پرسید: "آیا شما یا کسی که شما می دانید که تجربه ناامنی غذایی با توجه به همه گیر" و 24 درصد گفت: بله.

اوون نیز اشاره کرد که برخلاف دیگر بلایای طبیعی مانند طوفان این بیماری همه گیر حل نمی شود با یک تزریق از خارج پول است. از آن خواهد شد تا به جوامع محلی برای مراقبت از خود, او گفت:. این یک چالش است زیرا بسیاری از مردم در حال صدمه زدن به لحاظ اقتصادی بیش از حد.

ماریا Jimenez-لارا مدیر عامل شرکت ناپل کودکان و آموزش و پرورش پایه و اساس گفت: یکی از راه های بزرگ برای کمک به همسایگان خود از تماس های محلی و گروه های داوطلب, است که به سادگی آنها را نشان می دهد برخی از شفقت.

"بیمار با یکدیگر," او گفت:. "همه را در 100٪."

مدارس

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به تازگی اعلام کرد یک طرح برای مدارس برای باز کردن در "ظرفیت کامل" این سقوط. اما خود طرح اجازه می دهد تا حوزه های قضایی محلی به تصمیم بگیرید که دقیقا چگونه است که اتفاق می افتد.

با در نظر گرفتن K-12 و مدیران در حال حاضر برنامه ریزی چگونه با خیال راحت از سرگیری مطالعات در سال تحصیلی. سواحل خلیج فلوریدا دانشگاه گردد یک برنامه است که اجازه می دهد برای فرد آنلاین و ترکیبی کلاس گفت: مایک مارتین جمهور FGCU.

"من حدس می زنم بهترین راه برای توصیف این است که انعطاف پذیر" مارتین گفت. "آن را به رسمیت می شناسد که وجود دارد یک معامله بزرگ است که می تواند اتفاق می افتد در حال حاضر و پس از آن است که ما نمی تواند پیش بینی کند. بنابراین ما به سادگی باید برای امکانات متعدد."

K-12 مدرسه در مناطق لی و ذغال سنگ استان ها به طور مشابه با توجه به ادامه یا گسترش برخی از آموزش آنلاین. آنها همچنین در حال توسعه قصد دارد به طور موقت به بستن مدارس باید یک دانشجو یا عضو هیات علمی توسعه COVID-19.

"اگر ما یک عود مانند بیایید می گویند در یک مدرسه خاص شما باید توانایی دید که مدرسه انجام این آموزش تقریبا برای یک دوره از زمان و همچنین اجازه می دهد تا ما را قادر به رفتن در و و و تمیز و پاکسازی مدرسه قبل از بازگشایی آن گفت:" گرگ Adkins, سرپرست مدرسه منطقه Lee County است.

با توجه به یکی دیگر از بیننده نظرسنجی 91 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که به اعتقاد برخی از دانش آموزان را در پشت قرار می گیرند نه اینکه در کلاس درس.

Kamela پاتون سرپرست کلیر مدارس عمومی کانتی گفت: مدارس نیز باید آدرس این واقعیت است که برخی از خانواده ها هیچ و یا غیر قابل اعتماد دسترسی به اینترنت است. او گفت: مدرسه منطقه در حال حاضر به دنبال ارائه برخی از دانش آموزان با فن آوری اجازه می دهد آنها را به سرویس های بی سیم.

مدرسه کلاس اندازه نیز کوچکتر به عنوان طولانی به عنوان اجتماعی فاصله دستورالعمل در محل باقی می ماند, او گفت:.

فراتر از آن, او گفت: معلمان و مدیران باید آگاه باشید از تاثیر روانی این بیماری همه گیر در کودکان است. مدارس باید آغاز آموزش معلمان و مدیران در مراقبت از سلامت روان به کمک مکمل کمبود مشاوران مدرسه.

"من معتقدم که این COVID همه گیر است و قطعا گرفته عاطفی تلفات در والدین و دانش آموزان," او گفت:. "و یکی از چیزهایی که که بخشی از تمام مدرسه منطقه طرح در سراسر کشور ما این است که قادر به آگاهی از آن اجتماعی-نیازهای عاطفی دانش آموزان ما هنگامی که آنها دوباره در پاییز."

رستوران

رستوران ها بخش عمده ای از جنوب غربی فلوریدا اقتصاد گردشگری شده است به خصوص سخت-آمار COVID بیماری همه گیر.

DeSantis دستور داد آنها را بسته و در تاریخ 20 مارس در وسط قله گردشگری/snowbird فصل در نهایت باعث تعداد بی حد و حصر آنها را به بیرون رفتن از کسب و کار. وجود دارد 4,000 foodservice مجوز در لی شهرستان و تقریبا از 2500 به 3000 در ذغال سنگ.

Anabelle Tometich مواد غذایی نویسنده با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه گفت: اقتصادی ضربه ای بود بدتر از این واقعیت است که بسیاری از رستوران ها باید تامین مالی خود را با در نظر گرفتن بدهی.

"و این که تامین مالی در حال رفتن به گرفتن تا بسیاری از مردم بسیاری از صاحبان کسب و کار" Tometich گفت.

بسیاری از آنها جان سالم به در مواد غذایی و تحویل گرفتن است. دیگران گرفته اند بیشتر از روش های ابتکاری مانند کوکتل برای رفتن و چشیدن شراب انجام شده از طریق زوم ویدئو کنفرانس. ال Gaucho اینکا در فورت مایرز اجازه می دهد تا مشتریان به منوی خود را در تلفن های خود را توسط اسکن یک نوع از بارکد QR.

رستوران در حال حاضر بازگشایی. اما آن را هنوز هم نامشخص است اگر به اندازه کافی کاربران را به ناهار خوردن. در حالی که بسیاری از کارگران رستوران با پوشیدن ماسک به کاهش خطر انتقال آنها نیاز به انجام این کار.

"من فکر می کنم شما در حال رفتن به بسیاری از رستوران ها شاید دور خود را خوشحال ساعت شاید دور اولیه خود را ناهارخوری خود را تنظیم منوها که راه" گفت: رافائل Feliciano, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت مواد غذایی ایده گروه مشاوره رستوران و روابط عمومی شرکت. "آن سازگار کردن یا می میرند. شما باید برای انطباق بر اساس است که شما آنچه هویت خود است."

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب