جنوب غربی فلوریدا نرخ بیکاری به شدت افزایش در ماه آوریل بیش از ارتفاع از رکود بزرگ

اندرو Wigdor فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:14 PM EDT 22 مه سال 2020جنوب غربی فلوریدا بیکاری سر به فلک کش

توسط ABDOOSNEWS در 2 خرداد 1399

جنوب غربی فلوریدا بیکاری سر به فلک کشید در آوریل میان coronavirus همه گیر کوتولگی مارس اعداد و بیش از بالاترین نرخ بیکاری در طول سال 2008 رکود اقتصادی ،

در ماه آوریل قبل از دولت شروع به بازگشایی و برخی از افراد قادر به بازگشت به شغل خود اثرات اقتصادی از همه گیر شد در نوسان کامل با هزاران نفر از کار و کسب و کار بسیاری از توقیف.

ماه آوریل نرخ بیکاری مشخصی به 14.6 درصد در لی شهرستان و 13.4 درصد در ذغال سنگ شهرستان با توجه به گزارش منتشر شده روز جمعه توسط وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی.

در ماه مارس Lee County رسیده 4.3 درصد و ذغال سنگ به 4% نمایندگی پرش از 1.3 درصد و 1.2 درصد به ترتيب از فوریه.

بنابراین مارس مجموعه داده نشان می دهد که عظیم ماه بیش از ماه افزایش 10.3 درصد در لی و 9.4 درصد در ذغال سنگ.

در پنج شهرستان منطقه شارلوت, Collier, Glades, Hendry و لی نرخ بیکاری رسیده 14.2%, 11.2 درصد بالاتر از منطقه در سال پیش نرخ 3.0%.

ایالت نرخ بیکاری رسیده 12.9 درصد در ماه آوریل کمتر از جنوب غربی فلوریدا رای دادن.

برای قرار دادن این اعداد را در زمینه نرخ بیکاری بالا در طول سال 2008 رکود بزرگ شد و پایین تر از فلوریدا و جنوب غربی فلوریدا مارس سال 2020 آمار.

دولت خود رسیده بیکاری بالا در طول رکود بزرگ در ژانویه 2010 با 11.3 درصد به فدرال رزرو اقتصادی سایت. این وب سایت همچنین نشان می دهد که نرخ بیکاری به 13 درصد در اوت سال 2010 در ذغال سنگ و 13.1 درصد در ژانویه 2010 در لی.

بزرگ جهش از ماه به ماه در لی و ذغال سنگ بود و انتظار می رود به عنوان کارشناسان محلی از جمله کریستوفر وستلی یک اقتصاددان و رئیس دانشگاه بین المللی چابهار را Lutgert دانشکده کسب و کار اشاره کرد که در ماه گذشته گزارش نشان نمی دهد تصویر کامل.

داده های جمع آوری شده برای ماه مارس گزارش "predated" بسیاری از coronavirus تعطیلی کسب و کار رخ داده است که در نیمه دوم ماه. این میزان از مارس اقتصادی خرید اینترنتی بود و نه نشان داده شده است.

Westley با اشاره به مارس به عنوان دولت "مستند ماه" به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSantis صادر شده خود را "امن تر-در-خانه" سفارش در مارس 1, کارگردانی ساکنان تنها به ترک خانه ضروری برای اشتغال و یا خدمات است. دولت نیز بسته رستوران ناهار خوری اتاق در 20 مارس.

اما DeSantis مجاز بخشهایی از اقتصاد شروع به بازگشایی در اوایل ممکن است. خود را با "فاز 1" بازگشایی طرح توجیهی نورد در مارس 4, رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی اجازه داده شد برای بازگشایی به در-درب مشتریان در 25 درصد ظرفیت است. فرماندار سپس به دوشنبه, اجازه, رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی برای باز کردن به 50 درصد ظرفیت و اجازه ورزشگاه به بازگشایی شده است.

'جداسازی ایده آل نیست دولت': Pandemic نقش دشوار با بهبود جامعه و می تواند باعث عود

با توجه به گزارش جدید این صنعت است که رنج می برد بیشتر در فلوریدا در ماه آوریل بود و در اوقات فراغت و صنعت مهمان نوازی که از دست 520,200 شغل کاهش 41.5 درصد نسبت به مارس 2019. اسکودوی کیپ مرجان-فورت مایرز شهری منطقه آماری دیدم سال بیش از سال از دست دادن شغل از 22,900 یا 50% کاهش در اوقات فراغت و صنعت مهمان نوازی. ناپل-ایممکلی-Marco Island MSA دیدم سال بیش از سال از دست دادن شغل از 13,700 در صنعت و یا کاهش 43.2% از آوریل 2019.

Westley با اشاره به "outsized اهمیت" از اوقات فراغت و صنعت مهمان نوازی در جنوب غربی فلوریدا اقتصاد گفت: صنعت و خرده فروشی هستند "معمولا آنهایی را که تا بالاترین درصد از نیروی کار است."

جیم دیوار ارتباطات مدیر CareerSource جنوب غربی فلوریدا گفت که سازمان او ایمیل شده است "آب گرفتگی" با جویندگان کار مشتاق به بازگشت به کار.

"تعدادی از افراد که هنوز در حال تجربه برخی از سرخوردگی با اتصال سیستم ها و بخش های اقتصادی فرصت reemployment گروه," او گفت:. "بسیاری از ما زمان مصرف شده است تنها با تلاش برای حل و فصل کردن مردم و انجام هر کاری که ما می تواند به توضیح این فرایند را برای پر کردن بیکاری است."

در صورتی که شما آن را از دست رفته: جنوب غربی فلوریدا سهام بیکاری سیستم کابوس

آیا می دانید؟: Coronavirus را به چالش کشیده است پناهگاه بی خانمان با خطرات جدید است. چگونه آنها در حال تنظیم

با وجود کسب و کار در حال حاضر بازگشایی در دولت بسیاری از ساکنان که به طور نامحدود furloughed هنوز هم در حال انتظار برای شنیدن از کارفرمایان خود را در زمانی که آنها می تواند بازگشت.

گیل Schleicher, 60, یک ناپل اقامت و متصدی بار در جنوب سبک و کوکتل شده است از کار پس مارس 20 و نمی دانم زمانی که او قادر به بازگشت به کار.

او رستوران بازگشایی شد و رفته به 50 درصد ظرفیت اما میله ها هنوز بسته است.

"فصل بود که ما پول برای زنده ماندن و من همیشه به اندازه کافی پول به من از طریق تابستان," او گفت:. "اما در حال حاضر من حتی تا به حال این فصل از پرداخت به من از طریق تابستان است."

در بالای این عدم قطعیت در اطراف او موقعیت Schleicher تا به حال هیچ شانس در دریافت مزایای بیکاری پس از ماهها تلاش.

بسیاری از ساکنان فلوریدا گزارش مشکلات و صدها ساعت های از دست رفته در تلاش برای درخواست و دریافت مزایای از طریق وزارت فلوریدا فرصت های اقتصادی را آنلاین اتصال به سیستم که در آن متقاضیان باید بتوانند به فایل ادعا می کند.

DeSantis دفاع از این سیستم در یک شنبه در کنفرانس خبری که در آن او پیشنهاد کرد که کسانی که از دریافت مزایای پر کردن برنامه های خود اشتباه است.

Schleicher گفت: او را برای اعمال نرخ بیکاری در 20 مارس اما قادر به دریافت هر گونه اطلاعات بیشتر پس از "لگد کردن" سیستم. او گفت که او قادر به عقب بر گردیم تا مارس 19 پس از تلاش برای ساعت هر روز.

اما حتی پس از این که قادر به ورود او ادعا است که هنوز هم فقط "در حال بررسی است." Schleicher تلاش شده است با تماس به بخش فرصت های اقتصادی برای کمک به هفته بود و در نهایت در ارتباط با شریک زندگی چند روز پیش اما دیپلم بود و تازه استخدام و نمی تواند به او کمک کند.

"به این روز من هیچ پول و هیچ چیز در آینده," او گفت:. "من از شنیدن این همه مردم می گویند" من این کار رو کردم. این کار رو کردم.' خوب من بدست نمی هر چیزی و من حتی نمی تواند کسی به من کمک کند ... من از طریق با آن عادلانه نیست. چه هستم من قرار است انجام دهید؟"

با توجه به طولانی کشش و بدون هر گونه بیکاری کمک Schleicher مجبور شد به آپارتمان او زندگی می کردند در بیش از شش سال و حرکت در با یک دوست. او نیز مجبور به تخلیه تمامیت خود را پس انداز در این فرآیند است.

"این مسخره است," او گفت:. "و من می دانم که وجود دارد از یک میلیون نفر در همان مخمصه اما کسی وجود داشته باشد به ما کمک می کند."

"من پرداخت به سیستم," او اضافه شده است. "این اشتباه است."

رسیدن به اندرو Wigdor در awigdor@gannett.com و در توییتر @andrew_wigdor

قبلی پوشش: منشور ماهیگیری کاپیتان گزارش سقوط, کسب و کار, تعطیلی در طول همه گیر

بیشتر: بعد از داغ رگه بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به 'مکث' در SWFL آپارتمان بازار



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب