جنوب غربی فلوریدا است که کانون به عنوان COVID-19 تعداد افزایش می یابد در سراسر فلوریدا

ملانی پین و فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 5:03 PM EDT Jun 19, 2020فلوریدا خواهد بود که کانون ا

توسط ABDOOSNEWS در 31 خرداد 1399

فلوریدا خواهد بود که کانون از موج بعدی از COVID-19.

این هشدار دانشمندان و متخصصان پزشکی در حال ارسال کردن. و از آن به دنبال به عنوان اگر جنوب غربی فلوریدا از جمله ذغال سنگ لی و به خصوص Hendry شهرستان در میان چند استان ها مسئول آن تعیین.

تعداد مثبت coronavirus موارد و بیشتر به طور قابل توجهی بستری شدن در بیمارستان همچنان به سرعت در حال افزایش در این منطقه است.

"ما در حال تعطیل, ما در حال رفتن به رفتن به جلو ما می رفتن به ادامه حفاظت از آسیب پذیرترین" رژیم صهیونیستی. ران DeSantis گفت: در این هفته اضافه میکند: "اثرات منفی" از بستن دوباره خواهد بود بسیار بدتر از "هر گونه سود شما در حال گرفتن."

بیشتر: پزشکی بین المللی امداد رسانی گروه راه اندازی طرح برای مبارزه با COVID-19 در ایممکلی

فلوریدا ارشد سناتور مارکو روبیو تکرار که احساسات در یک ویدیو جیر جمعه.

"من فکر می کنم ما باید در هر مرحله ما می توانیم OK: پوشیدن ماسک های اجتماعی فاصله زمانی که ممکن است و اجتناب از موقعیت های که در معرض خطر آزمون به عنوان بسیاری از مردم به عنوان شما می توانید سعی کنید به افرادی که بیمار هستند قبل از دریافت آنها واقعا بیمار است و به این ترتیب" او گفت:. "آنچه ما می توانیم انجام دهید این است که از نزدیک همه چیز را دوباره. ما در حال حاضر تخریب شده و صدها هزار نفر از کسب و کار و شغل است."

اما برخی از قطعات از شرکت های بزرگ امریکا هستند غذای اعداد. اپل جمعه اعلام کرد که آن بسته شد 11 فروشگاه در چهار ایالت از جمله فلوریدا.

آن ناپل فروشگاه در دریا مغازه ها باز بود بین ساعت 11 صبح و 5 بعد از ظهر جمعه. نارگیل فروشگاه مرکز در استروئ باز بود تا 7 بعد از ظهر هر دو بسته خواهد شد حداقل چهار شنبه, یکشنبه و دوشنبه.

DeSantis نسبت به انفجار اعداد به افزایش تست در خانه های پرستاری و کارگر جوامع است. اما بیمارستان داده ها و افزایش درصد مثبت آزمون افترا که استدلال است.

در حالی که روستایی موارد به کمک مورد افزایش آنها مسئول آن است.

در هفته گذشته میامی اضافه شده است 1,734 موارد تمپا 923 اورلاندو 977 و غرب پالم بیچ 516 سنت پترزبورگ 545 و فورت مایرز 400. بیشتر مناطق روستایی و ذغال سنگ شهرستان لهیق اکرس و ایممکلی اضافه شده 200 و 175 مورد بود.

درصد مثبت آزمایشات نشان می دهد گسترش این بیماری است. در ماه مه لی نرخ 4.92% معنی کمتر از 5-خارج-از-100 نفر تست مثبت بودند. کالیر ممکن است نرخ 8.37%. در حال حاضر 8.97 درصد از لی تست و 12.89 درصد از کالیر مثبت برای COVID-19.

در برخی از مناطق از دولت مقامات رسمی هستند و مصرف آن تهدید جدی است. در سن پترزبورگ کارکنان هر کسب و کار به روی عموم باز خواهد شد نیاز به پوشیدن ماسک. و روز چهارشنبه مونرو هیئت مدیره شهرستان کمیسیون رای به صورت پوشش اجباری. با پوشیدن ماسک می تواند به طور قابل توجهی کاهش احتمال COVID انتقال, با توجه به مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

ذغال سنگ شهرستان کمیسر ویلیام McDaniel که منطقه شامل COVID کانون ایموکالی گفت که نیاز به ماسک غیرقابل اجرا خواهد بود.

"چگونه می توانم به شما اجرا ؟ من میخوام قرار دادن افراد در زندان برای پوشیدن یک ماسک? نه" McDaniel گفت. "من می توانم آموزش جمعیت در بهتر, بهداشت, شیوه های ساده کمی همیشگی انسان."

سام Huber, 39, کیپ مرجان گفت: او معتقد است که فلوریدا افزایش است که با توجه به تمام افرادی که اینجا آمدم چون "ما سهل انگاری از شروع" در زیر اجتماعی فاصله و در صورت پوشش دستورالعمل.

بیشتر: ناپل مرد جشن 85 تولد از بیمارستان مرخص شد COVID-19 بازیابی

Huber گفت: او را دیدم بیشتر نیویورک صفحات از او تا به حال قبل از اینکه در طول ارتفاع از شمال شرقی است شیوع. و تا آنجا که جنوب غربی فلوریدا او آشنایان که از ساحل شرقی فلوریدا به گلف, چون, او گفت:, "ما هرگز سخت است."

Huber گفت که او می پوشد یک ماسک تنها اگر آن مورد نیاز است و یا او احساس می کند وجود دارد بیش از حد بسیاری از مردم بیش از حد نزدیک به هم. اما از آنجا که او را آزمایش مثبت برای COVID-19 آنتی بادی او را بیش از حد نگران است.

"من متقاعد هستم از آن خواهد شد سخت به آن را دو برابر," او گفت:.

فلوریدا مجموعه روزانه یک رکورد بالا در روز جمعه با وزارت بهداشت گزارش 3,822 به تازگی تایید موارد COVID-19. که بالاترین مجموع روزانه از زمان شروع این بیماری همه گیر قرار می دهد و دولت در 89,748 مورد تأیید و 3,104 مرگ و میر.

جنوب غربی فلوریدا همچنان به شکستن رکورد وقتی که می آید به تعداد COVID-19 بستری شدن در بیمارستان.

لی سلامت که در عمل حدود 95 درصد از شهرستان حاد-مراقبت از تخت بیمارستان در Lee County, تا به حال به طور متوسط 120 coronavirus بیماران در هر روز داده می شود تا کنون در این ماه است. در همان دوره در آن 88 از 63 یک ماه قبل است.

سیستم بیمارستان تحت درمان با بالاترین روزانه تعداد COVID بیماران 141 روز چهارشنبه و دوباره در روز جمعه.

لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل بیمارستان سیستم این باورند در طول یک مجازی تاون هال اوایل این هفته که افزایش موارد با توجه به نادیده گرفتن هشدارهای ایمنی.

"من فکر می کنم آنچه که ما شاهد هستیم در حال حاضر قطعا در لی شهرستان با افزایش موارد ناشی از این واقعیت است که ما با پوشیدن ماسک راه ما باید باشد. است که در حدیثی از طرف من. وقتی که من بیرون بروید" او افزود: "من می بینم شاید 30 درصد از مردمی با پوشیدن ماسک. و من فکر می کنم آن را به ما تاثیر می گذارد و در دراز مدت است."

NCH سیستم بهداشت و درمان که در عمل ذغال سنگ شهرستان بزرگترین بیمارستان دیده است تقریبا یکسان نرخ را افزایش دهد. تا کنون در این ماه آن را به طور متوسط 51 COVID-19 بيمار در هر روز داده می شود. آن بود 37 برای مدت مشابه در ماه مه و در 23 مارس. آن را به حال یک رکورد 58 مورد در ژوئن 11.

حد کامل از ذغال سنگ شهرستان بستری شدن در بیمارستان برای این رمان coronavirus شناخته شده نیست. پزشکان منطقه ای سیستم بهداشت و درمان که در عمل دو بیمارستان در ناپل حاضر به انتشار خود ارقام کارگردانی یک خبرنگار به فلوریدا وزارت بهداشت.

بیشتر: فلوریدا نزدیک شدن به هدف خود از تست تمام خانه سالمندان زندگی کمک ساکنان و کارکنان برای COVID-19

بخش ارجاع تماس به دولت دیگر آژانس فلوریدا آژانس برای مدیریت بهداشت و درمان. آن را پاسخ نمی دهند به رسانه ها درخواست.

زمانی که COVID-19 برای اولین بار شروع به گسترش در منطقه بیمارستان به سرعت نقل مکان کرد به انصراف از غیر ضروری اعمال جراحی و به شدت محدود است که می تواند به بازدید از مادران جدید که به طور جدی بیمار و مجروح و در حال مرگ در مراقبت از خود.

جنوب غربی فلوریدا سازمان های بهداشتی و درمانی باید پس از سر روش انتخابی و از این ماه شروع به سهولت ملاقات محدودیت.

لی سلامت اوایل این ماه اعلام کرد که این امر اجازه می دهد تا بازدید کنندگان به بازدید از غیر COVID بیماران زمانی که آنها با پوشیدن ماسک. بازديد COVID بیماران محدود به "مراقبت از مهربان" مانند end-of-موقعیت های زندگی است.

NCH سخنگوی شاون مک کانل انتشار بیانیه ای در ژوئن 11, تاریخ از آن بیشترین تعداد بیمار موارد گفت: این امر نگه داشتن محدودیت در محل:

"ما به شدت احساس میکنیم که ما ملاقات محدودیت سیاست, در حالی که دشوار است موثر در مهار انتقال coronavirus و ما را این اندازه گیری از فراوانی از احتیاط برای حفاظت از بیماران ما به خوبی به عنوان خوبی است که از خانواده خود را."

این سیاست تغییر نکرده است مک کانل روز جمعه گفت.

پزشکان منطقه ای از سر اعمال جراحی الکتیو در مارس 4 و پس از برداشته ملاقات محدودیت برای واحد های بستری.

"ما احساس کردیم که از آن زمان به سهولت ما ملاقات محدودیت به دلیل بازدید کنندگان یک گام مهم در یک بیمار را بازیابی و با دولت تسهیلات ما احساس این چیزی است که ما نیاز به انجام" گفت: سخنگوی Brittney Thoman.

کارکنان نویسندگان جان کندی و دن DeLuca کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن