جنوب غربی فلوریدا نوار صاحبان مشتاق به بازگشایی با قوانین جدید در محل

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 11:00 AM EDT Jun 5, 2020اندرو خاکستری و رک 'اونا بیلیارد در کیپ

توسط ABDOOSNEWS در 16 خرداد 1399

اندرو خاکستری و رک 'اونا بیلیارد در کیپ کرال شده اند در یک وقفه پس مارس 16, زمانی که بیماری همه گیر کوروناویروس باعث فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis به تمام میله با یک فرمان اجرایی.

که سفارش به پایان رسیده است.

بیش از گذشته 80 روز خاکستری و دیگر میله صاحبان لی و ذغال سنگ شهرستان را تماشا کرده اند به عنوان مواد غذایی خود را خدمت رستوران همتایان فنر عقب برای اقدام, مه 4 در 25% ظرفیت و سپس در مارس 15 در 50 درصد ظرفیت است.

فاز 2? رژیم صهیونیستی. DeSantis اعلام برنامه ریزی برای بازگشایی فلوریدا. آنچه در آن به معنی

رستوران صورت معضل: با کاهش ظرفیت و ایمنی نگرانی برخی SWFL رستوران را انتخاب کنید به نگه داشتن اتاق ناهارخوری بسته در میان همه گیر

چهار شنبه, ژوئن 5, علائم روز اول که در آن میله های زندان می تواند باز در 50 درصد ظرفیت و خاکستری شده است تقاضاهای مصرانه با هیجان. او در نظر گرفته 24 ساله نوار در 1011 SE 47 تراس به "کودک."

"این فرزند من" خاکستری گفت: در طول یک مصاحبه تلفنی در اوایل این هفته در حالی که در یک Lee County line را انتخاب کنید تا برخی از تجهیزات حفاظت شخصی برای خود و کارکنان خود را.

در آن زمان DeSantis بود یک روز از اعلام میله می تواند بازگشایی و خاکستری را با ناکامی قادر به باز کردن نصب شد.

"من قصد دارم برای مبارزه با" او گفت:. "من به شما از دست دادن هر پنی قبل از من از دست دادن نوار. من 15 درصد اشغال فقط بنابراین من می توانید پرداخت صورتحساب من و نگه داشتن کارکنان شاغل. من 50 درصد اشغال.

"من به تماشای رستوران در اطراف من و آنها ناودان برای این زمان از سال است. و من خوشحالم برای آنها. اگر من می تواند آنها را به کسب و کار من خواهد بود."

ضد عفونی استخر و نشانه های توپ و قفسه خواهد بود بخشی از روال جدید, خاکستری, گفت:.

"اوه بله" او گفت:. "من چراغ اشعه ماوراء بنفش موجود در فیلم است که درخشش در استخر چوب تمام شب. من در حال حاضر خریداری شده از جنس پلکسی گلاس سپر. من در حال حاضر نگه داشتن جای من پاک است. به این دلیل که آنچه در آن است من بالاتر و فراتر از آن برای نشان دادن به مردم این است که هیچ چیز برای مردم به ترس از."

در مرکز شهر فورت مایرز, گاوچران سالن در 1609 Hendry سنت و سانتیگراد باشگاه شب در 2213 اصلی سنت نیز افتتاح خواهد شد گفت: مالک پوست گوساله و بره Notbohm.

در واقع او باز هم در 12:01 صبح جمعه تا 2 صبح

"من آن را دوست دارم" Notbohm گفت. "این رفتن به یک چالش با دستورالعمل در نیمی از ظرفیت. اما ما برای آن است."

دستورالعمل معنی تا 145 نفر به جای 290 داخل سانتیگراد و 100 به جای 200 داخل کابوی ،

کابوی تا هشت کارکنان و سانتیگراد 12.

"ما در حال رفتن به اجتماعی فاصله" Notbohm گفت. "ما در حال حاضر جلسات در مورد آن. ما به عنوان فعال بخش از نوار که در آن مردم به جمع. کارکنان در حال رفتن به پوشیدن ماسک. ما ضد عفونی هر دو مکان در آماده سازی برای این کار از آنجا که ما پیش بینی آن خواهد بود در این هفته. و من درست بود. آن را واقعا دشوار است. آن سخت بوده است. من قصد ندارم به دروغ است."

ماسک یا ماسک?: 112-به علاوه رستوران نیاز به کارکنان به پوشیدن ماسک صورت

فقط به خاطر میله می تواند باز به این معنا نیست که آنها خواهد شد.

آبی مارتینی در مرکتو در ناپل باز می اما آیا این طرح به گفته مدیر کل لئو italia. it.

"این فقط بیش از حد به زودی" italia. it گفت. "ما نمی خواهد باز این آخر هفته. ما نمی خواهد که نیمی از ما نیروی انسانی است. هیچ راهی برای انتقال همه ما مردم. ما استخدام تعداد زیادی از بچه ها از FGCU. بسیاری از آنها رفت و برگشت به خانه به پدر و مادر خود را. آن را سخت برای کافه ها و کاباره ها. بسیاری از مکان نمی خواهد بود قادر به باز کردن به دلیل بازرسی."

وجود 135 جدید تایید موارد COVID-19 ذغال سنگ در شهرستان پنج شنبه اعلام کرد و 120 جدید تایید موارد در لی شهرستان در روز چهارشنبه. با جامعه حضور coronavirus هنوز نصب او گفت: آبی مارتینی را با چالش مواجه بعد از باز کردن. نوار برای مثال معمولا صندلی حدود 25. در حال حاضر او می تواند احتمالا تنها صندلی شش.

"ما یک کسب و کار است که تولید اجتماعی بسیار نزدیکی," او گفت:. "افرادی که رقص. افرادی که نزدیک هستند."

در کیپ کرال خاکستری گفت: او به دنبال به جلو به استقبال بازگشت خود را به طور منظم. او نه میزهای بیلیارد روی میز, جدول و جدول شافل. او همچنین دارای یک مرحله برای گروههای اما او را زنده موسیقی در انتظار نگه داشته در حال حاضر. او هیجان زده به دریافت هشت کارمند بازگشت به کار.

"این یک بارقه امید" خاکستری گفت. "این مسئولیت ما را به پایبندی به اجتماعی فاصله. ما در حال رفتن به سعی کنید به رعایت آن است. امیدوارم مشتریان می توانند درک کنند که ما فقط می توانید اجازه دهید بسیاری از مردم در داخل. راستش من فکر می کنم ما خواهید بود مشغول چند روز اول. وجود دارد بسیاری از مردم که بستگی به این محل برای گردهمایی های اجتماعی.

"من به طور معمول مجاز به 290 نفر است. اما زمانی که ما مشغول, من هراسناک. بنابراین من به طور معمول نمی خواهید به بیش از 70 نفر در اینجا. من اینجا هر شب. من احساس برای آن. بزرگترین چیزی که به ببینید که چگونه این می رود. مهمتر از همه این که به افراد بی خطر است."

در 24 سال از داشتن رک 'اونا خاکستری تا به حال تنها بسته خود را درب 29 روز با 18 از کسانی که برای طوفان خاموش شدن ناگهانی. در حالی که همه او را نگه داشته و همان ساعت 3 بعد از ظهر تا 2 صبح 365 روز در سال است.

"آمار من نوع افتخار" خاکستری گفت. فقط چیزهای سرگرم کننده است."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب