جنوب فلوریدا باز: Michael Kartrude دارای تجمع توسط آلن مورن را به نفع خود رویداد در ناپل

کریگ Dolch ویژه به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - فلوریدامنتشر شده 3:01 PM EDT Jun 25, 2020ناپل — مایکل Kart

توسط ABDOOSNEWS در 6 تیر 1399

ناپل — مایکل Kartrude از غرب پالم بیچ مشخص شد به برنده دوم خود را E-Z-جنوب فلوریدا باز در طول روز پنجشنبه دور نهایی.

Kartrude نبود ناراحت جق 30 شات در پشت نه با بازی شریک آلن مورن. Kartrude پاسخ با 32 به نفع خود توسط یک سکته مغزی در 17-تحت 199 در بنیتا بای باشگاه. Kartrude همچنین برنده در سال 2016.

"من گیر کرده به آنچه که من نیاز به انجام" Kartrude گفت. "من ماندم با تمرکز بر آنچه که من تا به حال به انجام. من از آن ساخته شده به طوری آلن تا به حال به آمده به من."

زرنگ و دانا از 30 سال PGA حرفه ای در, خرس باشگاه مشهود بود در طول سه روز آخر. Kartrude برگزار شد به اشتراک گذاری از سرب پس از دو دور اول و امن پیروزی با چهار birdies در شش سوراخ کشش. او 20 birdies در برابر دیو و شیطان دو.

نمرات: ببینید نهایی کارت امتیازی از فلوریدا ارشد باز

در اوایل سال جاری Kartrude واجد شرایط برای اولین PGA Tour رویداد در جمهوری دومینیکن — تنها برای دیدن این رویداد در ماه مارس به تعویق افتاد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

"من مانند" بزرگ!" سپس رونق آن را رفته است!" او گفت:.

این مسابقات موکول شده است برای سپتامبر. 24-27.

حداقل آنها می توانند به دور سهشنبه برد.

"این بدان معنی است بسیاری," او گفت:. "من واقعا امید برای یک تابستان بزرگ گلف نه فقط برای من بلکه برای همه گلف است. با همه چیز که در جریان است (با این ویروس) ما فقط می خواهید به بیرون رفتن و انجام آنچه ما انجام بهترین: بازی گلف است."

بیشتر: Mike San Filippo برنده ارشد بخش جنوب فلوریدا باز

لیک ورث ساکن مورن به دنبال برنده شدن در این مسابقات برای ثبت چهارمین بار دیدم کسانی که امیدوار تبخیر زمانی که او به ضرب گلوله 1-بیش از در جلو نه. مورن یک PGA حرفه ای در سقوط, باشگاه بسیج با شش birdies برای 67 برای به اشتراک گذاشتن مکان دوم با تازه کار, Austin شولتز (66) از ایوان باشگاه گلف در فورت مایرز.

"این فقط یک اه مقابل نه" گفت: Morin, 51. "اما من تقریبا یک سوراخ در یک در 11 و این رو همه چیز رفتن. من فقط در تلاش بود تا او را به یک مبارزه است.

"آن را به نفع خود دوباره. ... من فکر می کنم من دوم چهار یا پنج بار در این دوره از مسابقات بیش از حد. مایکل یک بازیکن خوب است. او آنچه او تا به حال به انجام."

شولتز در سال پنجم به عنوان یک دستیار برای دانشگاه بین المللی چابهار مردان تیم ملی گلف. 26 ساله نشان داد او هنوز هم می تواند در رقابت با جوانب مثبت با سه دور در 60s از جمله یک جفت عقاب.

"من می خواهم این رتبه وجود دارد با آنچه که من انجام داده ام در گلف گفت:" شولتز بود که دونده تا در کنفرانس مسابقات در طول سال آخر خود را در FCGU. "در این هفته ما در برخی از دوره ها در برابر برجسته رقابت است."

Michael Welch (71-205) از بنیتا ملی چهارم بود. Gyles رابین (73-206) پنجم رسید, یک شات پیش از سال 2017 قهرمان پاتریک Verkhovna (70-207) از مک آرتور ،

E-Z-جنوب فلوریدا باز اجرا جنوب فلوریدا PGA توسط پشتیبانی BioSweep Suncoast جایزه اموال و TechnoGym.

بیشتر: گلف به نظر می رسد کمی متفاوت به جنوب فلوریدا PGA بازگشت به رقابت

برای بهترین پوشش ورزشی در منطقه, لطفا اشتراک.

آخرین مطالب