Sonu Sood به قلم پایین تجربه خود را برای کمک به کارگران مهاجر

یکctor Sonu Sood در حال حاضر تمام مجموعه به آمده تا با یک کتاب به بازگویی تجربه خود را برای کمک به کارگران مها

توسط ABDOOSNEWS در 25 تیر 1399

یکctor Sonu Sood در حال حاضر تمام مجموعه به آمده تا با یک کتاب به بازگویی تجربه خود را برای کمک به کارگران مهاجر رسیدن به زادگاه خود در طول Covid مستند.

دنبال NewsGram در توییتر به ماندن بگیرید به روز در مورد اخبار جهان.

"گذشته سه و نیم سال بوده است یک نوع از تجربه زندگی در حال تغییر برای من زندگی با مهاجران برای 16 تا 18 ساعت در روز و به اشتراک گذاری درد خود را. زمانی که من برای دیدن آنها را به عنوان آنها شروع سفر خود را به خانه قلب من پر از شادی و تسکین است. دیدن لبخند بر چهره خود اشک شادی در چشمان خود شده است در ویژه ترین تجربه زندگی من و من متعهد است که من نگه داشتن کار خود را به ارسال آنها را به بازگشت به خانه های خود تا آخرین مهاجر می رسد روستای خود را به عزیزان خود را" Sonu اعلام کرد.

Sonu Sood to write book on experience of helping migrant workers
"من متعهد است که من نگه داشتن کار خود را به ارسال آنها را به بازگشت به خانه های خود تا آخرین مهاجر می رسد روستای خود را به عزیزان خود را" Sonu گفت. Wikimedia Commons

همچنین بخوانید: در اینجا چگونه شما می توانید جلوگیری از عفونت چشم در کودکان و نوجوانان در طول موسمی

"من باور دارم من به این شهر آمد را برای این — این بود هدف من است. من می خواهم برای تشکر از خدا برای من یک کاتالیزور در کمک به مهاجران. در حالی که قلب من می تپد در بمبئی پس از این حرکت من احساس می کنم یک بخشی از من زندگی در روستاهای تا Bihar, Jharkhand, آسام, Uttarakhand های مختلف و کشورهای دیگر که در آن من در حال حاضر پیدا کردن دوستان جدید و ارتباط عمیق. من تصمیم گرفتم برای قرار دادن این تجربیات داستان جاسازی شده است که در روح من برای همیشه, در, کتاب," او گفت: "در مورد این کتاب که منتشر شد توسط Penguin Random House هند است. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب