برخی از گاو دریایی مرگ و میر باقی خواهد ماند یک رمز و راز به عنوان فلوریدا تجارب دیگر مرگبار سال

ابیگیل Brashear و چاد Gillis منتشر شده 8:28 AM EDT Jul 20, 2020فلوریدا است که در سرعت به یکی از مرگبارترین سال

توسط ABDOOSNEWS در 30 تیر 1399

فلوریدا است که در سرعت به یکی از مرگبارترین سال برای گاو دریایی مرگ و میر به عنوان 355 دریا گاو مرگ و میر ثبت شده در این سال است.

و دانشمندان را به احتمال زیاد هرگز نمی دانید چه به کشته شدن بیش از 100 نفر از موجودات دریایی به دلیل زیست شناسان نبوده است قادر به بازیابی تمام لاشه با توجه به کروناویروس احتیاطی.

Lee County نزدیک است سر بسته با 45 کل مرگ و میر در حالی که ذغال سنگ را تجربه کرده است 12 با توجه به فلوریدا ماهی و حفاظت کمیسیون ثبت شده است.

بروارد منجر دولت با 93 مرده گوسفند آبی با 31 از کسانی که ذکر شده به عنوان unrecovered.

تعداد unrecovered حیوانات است که انتظار می رود به بالاتر در این سال به دلیل زیست شناسان شده اند قادر به بازیابی بسیاری از نمونه های.

ایالتی که سرعت را برابر به حدود 700 برای سال 2020 که فقط دنباله سال 2013 و 2018 زمانی که فقط بیش از 800 گوسفند آبی درگذشت در هر یک از این سال است.

همچنین: گاو دریایی مجروح توسط قایق در امپریال رودخانه نجات recuperating در دریای جهان

بیشتر: دریاچه Okechobee جلبک های سبز-آبی شکوفه کاهش در اندازه

در این سال زیست شناسان به احتمال زیاد هرگز نمی دانید چه به کشته شدن بیش از 100 گوسفند آبی چون لاشه بودند بهبود یافتند.

برای قرار دادن به دیدگاه 129 مرده گوسفند آبی رفت unrecovered در تمام سال 2019 با توجه به FWC سوابق.

گاو دریایی طرفداران می گویند unrecovered لاشه می تواند منجر به کم گزارش دهی قایق می کشد.

"از نامشخص مرگ و میر در حال رفتن به بالاتر از آنجا که آنها قادر به انجام کامل necropsies در آن حیوانات بنابراین نتایج برای علت مرگ در حال رفتن به اریب" گفت: Pat رز, مدیر صرفه جویی در گاو دریایی ، "من به طور جدی معتقدم که ما تا به حال به طور قابل توجهی بیشتر در قایق مرگ و میر در این سال است."

سال گذشته شاهد یک رکورد 136 گاو دریایی مرگ و میر ناشی از شناور برخورد.

تا کنون این سال وجود داشته است 38 گزارش شناور برخورد با پستانداران.

سه مستند شناور مرگ و میر اتفاق افتاده در لی با یک اتفاق ذغال سنگ در آب.

پس چرا نبودند کسانی که necropsies به پایان رسید ؟

مارتین د شوخ طبعی یک دامپزشک با FWC گفت که در حالی که بسیاری از آژانس کارکنان تلقی شده است ضروری کارگران توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در گیر این FWC نگه داشته است به عنوان بسیاری از کارکنان که ممکن است کار از خانه. است که کاهش تعداد گاو دریایی necropsies.

بیشتر: خرس سیاه در فصل جفت گیری به معنی خرس تر خواهد بود در حال حرکت

"گاهی اوقات شما شانه به شانه در تلاش برای بلند کردن گوسفند آبی و ما فقط می خواستم به نظر ما کارکنان ایمنی" د شوخ طبعی گفت. "ما در ادامه به پاسخ به گوسفند آبی که نیاز به نجات. ما در نظر گرفته شد ضروری برای تنها برخی از ما کار می کنند."

این FWC آغاز تکمیل necropsies دوباره در ژوئیه 2 در یک مورد به مورد و بر اساس بسته به اینکه آیا یا نه شرایطی ارائه شده به اندازه کافی ایمنی برای محققان است. اما این وضعیت در سمت چپ یک شکاف بزرگ — دو ماه — در داده ها.

سوال بزرگ De Wit گفت این است که چگونه بسیاری از گوسفند آبی درگذشت از شناور برخورد در فاصله. وجود ندارد یک راه آسان برای پیگیری سطح قایق فعالیت اما هر دو د شوخ طبعی و Berchem گفت: همه نشانه های نقطه به نقطه شلوغ تابستان برای قایقرانی است.

بیشتر: گروه های زیست محیطی می خواهید دولت را به انجام بیشتر برای هشدار عمومی در مورد سمی جلبک های سبز-آبی

به دلیل coronavirus بسیاری از مردم در حال تبدیل به آب برای تفریح و سرگرمی است که شامل اجتماعی فاصله. اما زمانی که گوسفند آبی باید برخورد با قایق ها و بدن خود را نمی تواند بازیابی داده های خاص از دست داده است. د شوخ طبعی نیز گفت: این پستانداران به سرعت تجزیه در فصل تابستان که تعیین می کند که چرا آنها مردند بیشتر آزار دهنده.

"از آن خواهد شد سخت به بگویید که چه می گذرد وجود دارد, بدیهی است," او گفت:. "در طول سال جمع آوری کرده ایم چنین مقدار بسیار زیاد از اطلاعات به جایی که ما می دانیم قایق برخورد یک نگرانی عمده برای گوسفند آبی."

به گزارش یک بیمار زخمی یا مرده گاو دریایی تماس بگیرید FWC تدریس خصوصی در 888-404-3922

اتصال با این خبرنگار: @ChadGillisNP در توییتر.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب