راه حل در راه جهانی هک

با میلیاردها قفل کردن در خانه توسط COVID-19 اینترنت تاسیسات اجازه می دهد مردم را به کار و مطالعه و به اشتراک گ

توسط ABDOOSNEWS در 24 فروردین 1399

با میلیاردها قفل کردن در خانه توسط COVID-19 اینترنت تاسیسات اجازه می دهد مردم را به کار و مطالعه و به اشتراک گذاری ایده های آنلاین از طریق راه حل های مختلف.

آن را نیز ارائه فرصت ها می گویند سازمان جهانی هک مجازی جمع صدها نفر از هزاران نفر از مردم در 50 ملل در حال وقوع پنج شنبه از طریق شنبه, مارس 9-11. جوایز برای بهترین ایده های جدید برای سیستم عامل, نرم افزار و نوآوری اهدا خواهد شد در آوریل 12.

Hackathons معمولا تجمع جمعی از توسعه دهندگان نرم افزار و طراحان گرافیک که در مقابله با مشکلات در یک محیط رقابتی می باشد. با جهانی هک در حال حاضر در جریان خلاق تیم در حال کار از راه دور به آمده تا با راه حل های برای مشکلات مطرح شده توسط COVID-19 همه گیر و بحران های آینده.

"ما جمع آوری افراد با یکدیگر بسیار متفاوت مهارت های مختلف شایستگی" گفت کای Isand یک رهبر تکنولوژی جمعی شتاب استونی و رئیس سازمان برای آخر این هفته جهانی هک.

binary
اینترنت اوراق بهادار در یک ماموریت راه حل است. Pixabay

"ما اشفتگی فکری موقتی ایده و ما در واقع در ساخت آنها به کار نمونه," او گفت:.

یک هکاتون مارس 13-15 ایجاد یک نقشه از COVID-19 موارد در استونی کشور در شمال اروپا که در آن حاضر جنبش هک بحران آغاز شده است. تیم های دیگر توسعه یافته یک پرسشنامه سلامت و یک سایت به لینک داوطلبان با زمینه های پزشکی.

ده ها تن از کشورها در حال حاضر درگیر است.

"مردم گفت: ما در مستند و ما زدم مستند و ما احساس متصل با همه" گفت: Payal Manan Rajpal که سران هک بحران هند است.

او گفت: کشور دارای یک استخر بزرگ از فناوری استعداد و از جمله نوآوری های پدید آمده است که از اخیر هند hackathon بود "AI (هوش مصنوعی) را فعال کنید ربات است که بسیار مفید خواهد بود برای ضد عفونی کردن از طریق UV (اشعه ماورای بنفش) اشعه در بخش قرنطینه."

جنبش کشیده شده حمایت از کسب و کار جامعه و آن بخش است.

hacker
پیدا کردن راه حل برای اینترنت اوراق بهادار می گوید جهانی هک. Pixabay

استونی که در آن هک بحران جنبش آغاز شده است که یک ملت از 1.3 میلیون نفر از مردم که در آغوش دیجیتال اوایل انقلاب گفت: Viljar Lubi استونیایی معاون وزیر توسعه اقتصادی وزارت امور اقتصادی و ارتباطات است.

"ما فکر می کنیم می تواند با استفاده از آن به منظور ایجاد دولت ما لاغر و صاف و آن را نزدیک تر به شهروندان خود," او گفت:.

استونی به دنبال مفهوم دیجیتال دولت در سال گذشته انتخابات پارلمانی در 44 درصد از استونی رای دهندگان رای خود را آنلاین.

هک بحران جنبش آغاز شد و با فراخوان ایده های خلاقانه از یک استونیایی رسمی دولت. در پاسخ, بین المللی, راه اندازی, مشاور Calum کامرون ساخته شده چند تماس تلفنی و مفهوم بود با چکش با سازمان به سرعت تامین امنیت دولت حمایت.

در روز 13 مارس آنلاین هک شد زیر راه.

internet
جهانی هک به نجات. Pixabay

آنلاین جنبش به سرعت گسترش یافته و به لتونی, آلمان, بلاروس و ده ها تن از کشورهای دیگر است. "همه در منطقه بود فکر کردن در مورد آن است. همه به همین ایده اما استونی تنها کشوری بود که آماده بود تا در واقع به" کامرون گفت.

همچنین بخوانید: Facebook معرفی برنامه جدید بررسی سیستم برای توسعه دهندگان

آنلاین هک نیست فقط برای این کارشناسان گفت: Isand از جهانی هک و از آنها استقبال مربیان و طراحان و بازاریابان و هر کسی با ایده های. آنلاین شامل مربیان ایتالیایی فضانورد Samantha Cristoforetti, شطرنج, استاد بزرگ گری کاسپاروف و سابق استونیایی رئیس جمهور خود Hendrik Ilves.

کامرون گفت که برای اولین بار در تاریخ بشریت بوده و قادر به گرد هم می آیند تقریبا به آدرس یک مشکل شایع "و چیزی در مورد آن انجام ... دیجیتال با استفاده از با استفاده از اینترنت" به این کاهش و آینده بحران. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن