برنامه های رسانه های اجتماعی به مطالعه اگر الگوریتم های در حال افزایش نفرت سخنرانی

یکlarmed در رشد نفرت محتوا بر روی آن سیستم عامل Facebook و Instagram در حال ساختن تیم به نگاه و عمل بر تعصب نژ

توسط ABDOOSNEWS در 3 مرداد 1399

یکlarmed در رشد نفرت محتوا بر روی آن سیستم عامل Facebook و Instagram در حال ساختن تیم به نگاه و عمل بر تعصب نژادی در آن الگوریتم های که ممکن است تبعیض آمیز در رویکرد خود را.

وال استریت ژورنال گزارش داد که این شبکه اجتماعی خواهد شد, بررسی هوش مصنوعی و ML-رانده شبکه های عصبی بدانید که آیا آنها بیش از حد ترویج تعصب نژادی.

Follow us on Instagram برای دریافت به روز رسانی منظم از ما!!

"نژادی عدالت حرکت است و یک لحظه از اهمیت واقعی برای شرکت ما است. هر گونه تعصب در سیستم های ما و سیاست های خلاف برای ارائه یک پلت فرم برای هر کس به بیان خود" Vishal شاه, Instagram معاونت محصول در بیانیه ای گفت.

Instagram ایجاد خواهد شد "سهام تیم" است که نگاه به الگوریتم ها و آزار و اذیت اجرای سیاست در حالی که Facebook را نیز ایجاد یک شبیه تیم.

"در حالی که ما همیشه در حال کار برای ایجاد یک عادلانه تر تجربه ما در حال راه اندازی اضافی تلاش برای ادامه این پیشرفت" شاه بیان شد که در این گزارش در روز چهارشنبه.

Facebook To Research If Algorithms Are Promoting Racial Bias
حقوق مدنی گروه های رهبران در ما باقی مانده بودند نا امید پس از جلسه Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل و COO Sheryl Sandberg در این ماه بیش از خود نگرانی های مربوط به گسترش نفرت محتوا در سیستم عامل خود را. Pixabay

جزئیات خواهد بود در مورد این تیم در ماه های آینده.

این حرکت در پی #StopHateforProfit مبارزات انتخاباتی آغاز شده است که صدمه زدن به Facebook از نظر مالی به بیش از 400 تبلیغ کشیده اند و یا متوقف شده تبلیغات بر روی آن سیستم عامل است.

حقوق مدنی گروه های رهبران در ما باقی مانده بودند نا امید پس از جلسه Facebook مارک زوکربرگ مدیر عامل و COO Sheryl Sandberg در این ماه بیش از خود نگرانی های مربوط به گسترش نفرت محتوا در سیستم عامل خود را.

Sandberg زوکربرگ و دیگر Facebook مدیران آنلاین ملاقات عدالت نژادی, گروه, رنگ, تغییر, رهبری کنفرانس مدنی و حقوق بشر, NAACP صندوق دفاع حقوقی و سایر افرادی که در آغاز #StopHateforProfit کمپین در ماه ژوئن.

همچنین بخوانید: یک ابزار جدید و دسته برای زنان

چند درجه یک مارک مثل دیزنی, کوکاکولا, آدیداس, Walgreens و استارباکس را کشیده تبلیغات خود را از شبکه های اجتماعی است. مایکروسافت خود را به حالت تعلیق تبلیغات در Facebook و Instagram را از طریق اوت.

Facebook کرده است تصریح کرد که این "کار بیشتری برای انجام" در مهار سخنرانی نفرت. (IANS)



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب